Grabarz Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Siema, bedziemy zakladac DRL i teraz pytanie co do podlaczenia: podlaczal ktos w ten sposob ze zapalaja sie dopiero po uruchomieniu silnika a nie po zaplonie? bo w momencie zapalania po zaplonie ledy przygasajo ze wzgledu na spadek napiecia a wiadomo ledy tego nie lubia chyba ze sa juz same w sobie zabezpieczone przed tym, bo tak jest na pudelku napisane ale wolal bym tego unkiknac. mam w dlugie ledy wlozone w ten sposob i wytrzymaly tydzien i zaczely mrugac... ktos z takim tematem walczyl ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz89 Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Pociągnij tego plusa po zapłonie do kabiny. Zamontuj pstryczek z podświetleniem (żebyś widział kiedy jest włączone) Odpalasz auto, robisz "pstryk" I gotowe No problem tylko taki ze ręcznie trzeba włączyć. Bo niema takiego "plusa" dopiero po uruchomieniu silnika. Wszystkie są po zapłonie. Albo po wciśnięciu/włączeniu czegoś. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Te swoje moduły co mam uruchamiają się gdy wzrosnie napięcie i poczuje impuls po stacyjce +12v takze takie 2 w 1 Plus po stacyjce znajdziesz w skrzynce z przekaznikami pod maska. Z tym ze u mnie ten po stacyjce to nie bierze z niego pradu do swiecenia dziennych tylko z aku. On jest tylko po to by modul poczuł impuls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted July 28, 2017 Author Share Posted July 28, 2017 no i wlasnie mi o to chodzilo, przeciaganie kabla do kabiny odpada bo tam juz miejsca nie ma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted July 28, 2017 Author Share Posted July 28, 2017 nie ma czasu na wiercenie i rozbieranie znowu tego, zreszta rysiu mnie zabije Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 jak można zabić szlaufa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Co najwyżej można go zagiac A co do dziennych na allegro są właśnie moduły ze jak poczują powyżej chyba 12.5v to się włącza i odwrotnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Są minimum dwa napięcia po odpaleniu. Jest to wzbudzenie alternatora oraz kontrolka ciśnienia oleju. Można również zastosować włącznik napięciowy który odpali drl po wykryciu minimum 13V. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siuAda Posted July 30, 2017 Share Posted July 30, 2017 Na alle jest duuuuużo tego chociażby aws k 59 do opla. Lepiej sterować ciśnieniem oleju niż napięciem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted July 30, 2017 Author Share Posted July 30, 2017 Juz ogarnięte po zaplonie, one same w sobie maja zabezpieczenie przed skokami napiecia i drganiami zreszta rok gwarancji jak cos to oddaje i biere nowe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.