Jump to content

Non stop grzeje na full na nogi


Sonix93

Recommended Posts

Witam wszystkich, od paru dni mam problem z klimatronikiem. Cały czas grzeje na full na nogi, klima działa, ze wszystkich pozostałych nawiewów leci zimne powietrze, a na nogi grzeje nie do wytrzymania... Zaworek nagrzewnicy ten przy silniku wymieniłem, ponieważ myślałem że może nie odcina nagrzewnicy, ale nic nie dało, co jeszcze może za to odpowiadać? Dodam że nawiew na środkowe kratki też tak jakby słabiej dmuchał, po przełączeniu na przednią szybę też nie ma rewelacji, najmocniej dmucha z kratek na tylną kanapę, tak jakby nie do końca się przełączało. Wie ktoś może od czego zacząć sprawdzanie ? Padł panel sterowania czy raczej przyczyny szukać w którymś silniczku od nastaw? Tylko który ?

Link to comment
Share on other sites

Spróbuj zresetowac panel klimatronika. Prytrzymujesz na chwilę przyciski AUTO+OFF i klimatronik zaczyna testować wszystkie nastawy.

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich, od paru dni mam problem z klimatronikiem. Cały czas grzeje na full na nogi, klima działa, ze wszystkich pozostałych nawiewów leci zimne powietrze, a na nogi grzeje nie do wytrzymania... Zaworek nagrzewnicy ten przy silniku wymieniłem, ponieważ myślałem że może nie odcina nagrzewnicy, ale nic nie dało, co jeszcze może za to odpowiadać? Dodam że nawiew na środkowe kratki też tak jakby słabiej dmuchał, po przełączeniu na przednią szybę też nie ma rewelacji, najmocniej dmucha z kratek na tylną kanapę, tak jakby nie do końca się przełączało. Wie ktoś może od czego zacząć sprawdzanie ? Padł panel sterowania czy raczej przyczyny szukać w którymś silniczku od nastaw? Tylko który ?

 

Jesli masz tak od czasu zakupu ayta, a nie stało sie to nagle to na 99% brakuje gumy za nagrzewnicą i cieple powietrze dostaje sie przez tunel na nogi kierowcy.

Klapki raczej nie bo na całej stronie wiałoby gorącym.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli masz dostęp do opcoma to tam jest możliwość testowania siłowników. Od tego bym zaczął chyba. A jak nie to wyciągać schowek i sprawdzać organoleptycznie czy silniczki chodzą, czy cięgna nie pospadały...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.