Jump to content
Omega Elite Klub

drgania kierownicy


Grabarz
 Share


Recommended Posts

niech ktoś pomoze bo juz mnie to wkurw.... przy 90 na godzine tak gdzies do 120 mam bicie kierownica takie ze zegarek chce spasc z reki, w piatek kola wywazone i nadal jest to samo, nie wspomne juz o pukaniu w zawieszeniu gdzies z przodu ale obstawiam sruby od rozporki, kolejny temat to przy skrecaniu kołami na postoju slychac tak jakby strzelanie, mozliwe ze łożyska na mcpersonie? wymieniane na nowe były razem  z amortyzatorami i gumami na mc personie, moze to wina wachacza to trzepanie ?

Link to comment
Share on other sites


Grabka a jak wspornik i z drążkiem poprzecznym ?

u mnie juz wszystko robione i dalej puka chyba bedzie problem z poduszkami silnika ...

Link to comment
Share on other sites


dzisiaj zakladam zimowki i bede wszystko wiedzial, zawieszenie praktycznie cale nowe, jeszcze skit podpowiedzial zeby sanki dokrecic ale znowu czekam na wolny kanal

Link to comment
Share on other sites


zalozylem zimowki i po problemie, teraz kwestia czy felgi czy opony ale zaryzykuje i kupie nowe opony, btw na tyle lyse wiec chyba trzeba komplet kupic :(

Link to comment
Share on other sites


no tak tylko teraz jeszcze zapowiadajo niby jakie upaly a w sobote na summer cars party tyle km na zimowych nie bede jechal tak samo jak ze zlotem bo calkiem je zniszcze...

Link to comment
Share on other sites


wczoraj wieczorem zalozylem te feralne letnie, dzisiaj jadac do roboty bicie ustalo... ja juz nie wiem o co chodzi czy kola byly zle przykrecone? czy cos nie tak z zawieszeniem ?

Link to comment
Share on other sites


Musisz każdą szpilkę powoli, po trochu dociągać i koło wycentruje się na szpilkach.

Prawdopodobnie teraz jak przykręciłeś, tak właśnie się stało.

Link to comment
Share on other sites


no i tak wlasnie zrobilem, kazda po przekatnej przykrecalem i pozniej doklrecalem stopniowo i jest ok, czyli co na wulkanizacji wywazyl kola ale ujowo przykrecil ?

Link to comment
Share on other sites


Oni przeważnie z lenistwa i dla szybkości napier...ają tymi swoimi pistolecikami każdą śrubę po kolei i nie zwracają na to uwagi.

 

No i może robią to po przekątnej ale pistoletem...

Link to comment
Share on other sites


dzisiaj jeszcze zrobie trase i zobacze, tak czy tak opony juz zamowione ale to przynajmniej tyl zmienie

Link to comment
Share on other sites


dzisiaj jeszcze zrobie trase i zobacze, tak czy tak opony juz zamowione ale to przynajmniej tyl zmienie

 

i co wujo ?jest ok bo mam to samo....

Link to comment
Share on other sites


wczoraj wieczorem zalozylem te feralne letnie, dzisiaj jadac do roboty bicie ustalo... ja juz nie wiem o co chodzi czy kola byly zle przykrecone? czy cos nie tak z zawieszeniem ?

 

No i to na tyle

Link to comment
Share on other sites


A u mnie znowu nawrót :/

Myślałem że pozbyłem się problemu, dopóki nie wyjechałem na autostradę...

Bicie w kierownicy zaczyna się pojawiać przy 130-140 km/h

Znowu przy 160km/h bicie jest prawie nie wyczuwalne.

Będę musiał trochę koła poprzekładać i spróbować bez dystansów. Wkoncu dojdę co jest przyczyną.

Link to comment
Share on other sites


Ja mam bicie tak przy 80 pozniej juz nie mam a jak dalej jade to mam tylko przez pierwsze 3 km bicie przy 80 a pozniej juz ustepuje i wogole go nie ma tez nie wiem o co chodzi.

Link to comment
Share on other sites


opona sie rozgrzeje i pozniej jest git, moze glupio gadam ale mam taki posrany asfalt na drodze ktora jezdze ze jak wyjade gdzie indziej auto inaczej sie zachowuje a myslalem ze cos z zawieszeniem

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.