Jump to content
Omega Elite Klub

Wyjęcie izolacji, gąbki przegrody przedniej w Omedze B


B0Cygano
 Share


Recommended Posts

Witam. Może ktoś przerabiał tem temat, mianowicie chodzi w jaki sposób można wymontować izolację, gąbke z gumoleonem w części przednej auta ?

 

Czy wystarczy rozebrać tunel środkowy, listwy boczne, wyjąć wykładzinę i coś tam jeszcze czy trzeba demontować wszystko co wchodzi w skład sytemu wentylacyjnego w aucie łącznie z całą dechą ??

Link to comment
Share on other sites


Też sie do tego przymierzam. Listw nawet nie musisz całkiem zdejmować, wystarczy je poluzować. Ja odchylałem, żeby się dostać do wiązki w podłodze, ale zauważyłem, że wystarczy zdemontować dolna część panela środkowego i naginając da sie wyciągnąć gumofilca :)

 

Chyba źle się zrozumieliśmy, mi chodzi o wygłuszenie fachowo nazywa się to izolacja podłogi przód. Jest ona w jednym kawałku i pokrywa całą podłogę przednią pod nogami kierowcy, pasażer, pod tunelem środkowym z góry jest tam taki jakby gumoleon a pod spodem gąbka.

Link to comment
Share on other sites


  • 2 weeks later...

Wiem, że o to chodzi...

Niestety ja całości nigdy nie wyciągałem to bardziej nie pomogę

 

Mając chwile czasu to poczytałem co mówi o tym TIS i według tego co udało mi się ustalić, aby zdemontować tą izolacje, trzeba zrzucać całą deskę  :sad:

Link to comment
Share on other sites


Sorki, przegapiłem temat. No wiec tak. Tak trzeba wyjąć deskę. Większość ludzi radzi sobie w ten sposób że odcina ją jak najdalej się da i wyjmuje. Później składa na styk.

Link to comment
Share on other sites


Sorki, przegapiłem temat. No wiec tak. Tak trzeba wyjąć deskę. Większość ludzi radzi sobie w ten sposób że odcina ją jak najdalej się da i wyjmuje. Później składa na styk.

 

A zrzucenie deski wystarczy ?? Czy czasami nie przeszkadza moduł, ta cała puszka wentylacji i jakieś doloty powietrza ?

 

A i dechę zrzucić to sporo roboty i coś można połamać ?

Link to comment
Share on other sites


Ja bym nie zrzucał. Jak masz tam wszystko mładnie spasowane to potem pies wie jak wyjdzie. Z tego co kojarzę to rozbiórka prawie do gołego. W anglikach które rozbierałem nie zależało mi żeby wyjąć w całości wiec rwałem jak leciało. Kiedyś w poprzedniej omedze zrzucałem dechę bo nie chciałem ciąć do wymiany nagrzewnicy. Dzień roboty. Ja bym równo uciął nozykiem do tapet i potem złożył na styk. Właściwości wygłuszających nie pogorszysz.

Link to comment
Share on other sites


Ja bym nie zrzucał. Jak masz tam wszystko mładnie spasowane to potem pies wie jak wyjdzie. Z tego co kojarzę to rozbiórka prawie do gołego. W anglikach które rozbierałem nie zależało mi żeby wyjąć w całości wiec rwałem jak leciało. Kiedyś w poprzedniej omedze zrzucałem dechę bo nie chciałem ciąć do wymiany nagrzewnicy. Dzień roboty. Ja bym równo uciął nozykiem do tapet i potem złożył na styk. Właściwości wygłuszających nie pogorszysz.

 

No znam sposób z nożykiem, ale problem polega, że moje wygłusznie ( pod nogami kierowcy gdzie zalało wodą, a przyvzynę poznam nie bawem ) popękało w niektórych miejsach pokruszył się ten gumoleon i teraz nie wiem czy to wycinać a później układać popękane fragmenty i zalepiać na górę matami butylowymi, czy zrobić jak trzeba, a tu tyle roboty ;(

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.