Misiek Posted September 26, 2017 Share Posted September 26, 2017 Mam problem z czujnikiem spalania stukowego. Dodam, że autko jest troszkę mułowate. W OP-COMIE mam następujące parametry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 Cześć Misiek Słuchaj o ile dobrze pamiętam Twoja jednostka nap. to 2,2 PB czyli stukowy powinien być jak u mnie w 2,0 pod kolektorem ssącym przykręcony do bloku silnika mniej więcej po środku . najlepiej chyba bedzie sie dostać do niego po wymontowaniu alternatora . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted September 27, 2017 Author Share Posted September 27, 2017 Dzięki. Rozumiem że kolektor też muszę odkręcić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 nie nie ... jak altka wykrecisz idzie wsadzić ręke i odkręcić go Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 A od dołu szlaufie? Powinien wyjsc pieknie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted September 27, 2017 Author Share Posted September 27, 2017 Dzięki. Myślałem że będę musiał cały kolektor i inne pierdoły wyciągać przy okazji. Teraz czekać tylko na wspólną chwilę ido dzieła. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 Przy okazji możesz przeczyscic dolot i przepustnice i zrobisz sobie więcej miejsca; ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted September 27, 2017 Author Share Posted September 27, 2017 Przy okazji możesz przeczyscic dolot i przepustnice i zrobisz sobie więcej miejsca; ) Będę miał to na uwadze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 Pany a za co to ustrojstwo odpowiada? Do czego to? za skład mieszanki, przestawia zapłon w dużym skrócie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted October 1, 2017 Author Share Posted October 1, 2017 (edited) W końcu jest: Edited July 21, 2018 by Misiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted October 1, 2017 Share Posted October 1, 2017 dokręca się z siłą 20Nm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted October 1, 2017 Share Posted October 1, 2017 dokręca się z siłą 20Nm Ale tu chodzi o odkręcenie no ale później dokręcenie, dla prawidłowego działania tego czujnika trzeba go dokręcić j/w Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted October 1, 2017 Share Posted October 1, 2017 Popryskaj jakimś WD, mówiłem ze przyda się czyszczenie dolotu A odmy czysciles? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted July 21, 2018 Author Share Posted July 21, 2018 Odgrzewam. Nie zakładam nowego tematu, bo dotyczy spalania stukowego. U mnie na jałowym jest tak: Z tego co się orientuje to w cylindrach 1-4 powinna wynosić 0 CA Ale też dowiedziałem się, że u mnie jest jakby w porządku bo: 54 CA (kąt wyprzedzania zapłonu) minus 47 CA daje nam wartość 7 CA, czyli niby w normie. Z kolei jak podłączałem inne omegi OP-COMem to wartości były wszędzie 0 CA I teraz chodzi mi głównie o mój silnik czyli Y22XE z 2000roku. Czy ktoś ma może screen jak u niego wyglądają te wartości (najlepiej aby był taki sam silnik) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.