Jump to content
Omega Elite Klub

Problemy z ogrzewaniem, ubytkiem płynu i nawiewami


Skandal
 Share


Recommended Posts

Witam.

Z kilkoma rzeczami w  omedze zawsze miałem problem ale teraz to już jest dramatycznie. Auto stało dwa miesiące, w międzyczasie wymienione pokrywy zaworów, wczoraj po odpaleniu zaczął znikać płyn, okazuje się, że na wyłączonym ogrzewaniu (które prawie nie grzeje  :S ) całą wodę wywala tą rurką

https://imgur.com/a/5jpkF

 

Na dodatek pod dywanem kierowcy jest powódź   :huh: .

Następny problem chyba dotyczy klap nawiewów (próbowałem je resetować ale nic to nie dało), mianowicie mając zaparowana szybę i włączając nawiew na szybę przednią nawiew w ogóle nie dmucha w jej lewą strone, która wciąż zostaje zaparowana   :S 

 

 

I problem w sumie ostatni to brak ogrzewania, albo inaczej, grzeje ale tylko jak jest ciepło  :S  W zime wali tylko zimnym. Ktoś wie co z tymi fantami zrobić?

Link to comment
Share on other sites


Sprawdzałeś czy wsio ok z zaworem trójdrożnym? Nagrzewnica w jakim stanie?

Link to comment
Share on other sites


Jeśli nagrzewnica walnięta to i ogrzewania nie będziesz miał. Zacznij od wyjęcia nagrzewnicy i sprawdzenia szczelności. Wypij 1 zaznaczam 1 piwko i rozbieraj od strony pasażera.

Link to comment
Share on other sites


z ogrzewaniem to bd tak jak chłopaki pisza jak nagrzewnica walnieta to nie bd grzania, odrazu jak leci z nagrzewnicy to bd parowac w aucie, dwa jak masz mokro pod nogami pasazera to ta wilgoc tez bd walila i tworzyla pare w aucie.

Pytanie mokro pod nogami pasazera płyn czy woda ? czym  miałes zalany układ ?

Link to comment
Share on other sites


No to zaczynam demontaż  :)

Układ był zalany płynem no i pod nogami pasażera jest sucho, co innego pod nogami kierowcy

Link to comment
Share on other sites


EDIT: Na włączonym ogrzewaniu przestaje lecieć pod auto a zaczyna pod nogi kierowcy

Link to comment
Share on other sites


Płyn, leci spod konsoli

 

w grodzi masz dwa weze od nagrzewnicy moze sprawdz cisnieniowo czy nagrzewnice szkla trafil ?

Link to comment
Share on other sites


Jednak nagrzewnica

rRms3Pn.jpg

 

64WFJXF.jpg

 

 

I teraz pytanie - zamiennik czy ori używka? Jak zamiennik to jakiej firmy?

Link to comment
Share on other sites


Według mnie nówka gm i spokój na lata a jak zamienik to tylko ja osobiście brał bym pod uwage Valeo.

 

A jak chcesz ściągać deske co jakiś czas, albo w tydzień po montażu to możesz brać używkę.

Link to comment
Share on other sites


Jak nówka bo fabryka zakłada tam gumę i nie ma się jak wysmarować i od czego... Może ktoś kiedyś coś tworzył przy konsoli mu się śrubstak omsknął...

Link to comment
Share on other sites


normalnie, jak nie chce ci sie zrzucac calej dechy albo nie ogarniasz i nie chcesz czegos zepsuc polamac albo zeby cos ci brzeczalo to nacinasz z jednej strony na wysokosci nog pasazera i dostajesz sie do nagrzewnicy

Link to comment
Share on other sites


normalnie, jak nie chce ci sie zrzucac calej dechy albo nie ogarniasz i nie chcesz czegos zepsuc polamac albo zeby cos ci brzeczalo to nacinasz z jednej strony na wysokosci nog pasazera i dostajesz sie do nagrzewnicy

 

Toż to druciarstwo !  :639::uhuh:

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.