turmapo Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Hej, przegrzebałem forum i w miarę internet ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. podpowiedzcie mi proszę: czy da się naprawić czujnik poziomowania xenonów? zdjąć z auta, i jakoś na stole wyczyścić, coś w środku z nim zrobić? podejmował się ktoś tego? czy zawsze jest "wymień na nowy" / "wymień na używkę z allegro"? nie jestem jeszcze specem w temacie, ale jak popatrzyłem sobie na niego, to mi wygląda na to, ze idea nie jest jakaś skomplikowana... jeździ sobie tuleja po czujniku w zależności od ugięcia się wahacza. chyba, że żyję w błędzie, i będzie to bardziej skomplikowane. chciałem do tego usiąść w sobotę, więc może mi coś podpowiecie dobrego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 A ja dodam, że cena nowego to około 1k pln, więc może zmotywuje Cię to do działania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 I możesz zostać pionierem w naprawie tego czujnika nikt tego nie robił do tej pory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 I możesz zostać pionierem w naprawie tego czujnika nikt tego nie robił do tej pory bo sprawna uzywke kupisz za 100zl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Przy wiekszych zakupach nawet za 50 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turmapo Posted October 27, 2017 Author Share Posted October 27, 2017 Mam takie wrażenie, że na tych forach omegi to sami bogacze może i 100 kosztuje, ale tu 100, tam 100, zaraz jeszcze coś i to i tamto, i w sumie to na drugą omegę wyjdzie jak się to wszystko doda trochę mnie to dziwi, bo omegę mam dopiero od kilku dni i z tego co już ogarnąłem to: bfl to jest praktycznie 90% tego co b, a model jest na świecie 23 lata, więc na forach powinien być rozprarcowany co do śrubki a strasznie mało jest informacji takiego typu, lub po prostu odpowiedzi typu "kup nowe/używke" rozumiem, że część rzeczy może być po prostu nienaprawialna, ale po co mam wydać 100 jeśli może istnie możliwosć naprawy we własnym zakresie, a mieć 100 a nie mieć 100 to już 200 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Mam takie wrażenie, że na tych forach omegi to sami bogacze może i 100 kosztuje, ale tu 100, tam 100, zaraz jeszcze coś i to i tamto, i w sumie to na drugą omegę wyjdzie jak się to wszystko doda trochę mnie to dziwi, bo omegę mam dopiero od kilku dni i z tego co już ogarnąłem to: bfl to jest praktycznie 90% tego co b, a model jest na świecie 23 lata, więc na forach powinien być rozprarcowany co do śrubki a strasznie mało jest informacji takiego typu, lub po prostu odpowiedzi typu "kup nowe/używke" rozumiem, że część rzeczy może być po prostu nienaprawialna, ale po co mam wydać 100 jeśli może istnie możliwosć naprawy we własnym zakresie, a mieć 100 a nie mieć 100 to już 200 http://forum.omegaklub.eu/topic/22246-naprawa-czujnika-samopoziomowania-xenonow/#entry128233 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turmapo Posted October 27, 2017 Author Share Posted October 27, 2017 o, dziękuję pięknie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Omega to takie auto gdzie jeden średniej klasy serwis wykonany zgodnie ze sztuką pochłonie kwotę rzędu kosztu zakupu auta, oczywiście mam tu namyśli górne kwoty z naszych portali ogłoszeniowych 2 takie czujniki to 2000 pln, a za tyle można kupić całe auto, więc jak robisz Omegę to nie ma co się tym sugerować, cena części dalej jest na poziomie jak te auta były nowe i miały inną wartość. O używkach nie wspominam, bo spełniających podstawowe kryterium zadowolenia prawie ich nie ma a i sprzedających na miarę oczekiwań to ja nie spotkałem. Więc wybór masz prosty, albo naprawiasz, lepisz itp albo kupujesz nówkę, możesz kupić używkę ale nie każdego na nią stać. A żebym ja dodał to co wydałem za rok na swoją to bym jeździł każdy dzień w tygodniu inną, a jeżdże jedną i dalej w stanie agonalnym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vision95 Posted October 29, 2017 Share Posted October 29, 2017 I co ogarnąłeś ten czujnik xenona?? A ja mam pytanie u sb. Mi się ten czujnik rozpołowił/wypadł czy jak to nazwać.. Jak go wepchne do jednej kupy to działa, ściągłem trytką ale jakiś czas działało i znowu nie działa. Macie na to jakiś patent? czy wymień na używke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted November 3, 2017 Share Posted November 3, 2017 Na okp była kiedyś porada ze goiść to zabezpieczał blaszką. Ja nigdy nie naprawiałem bo u mnie zawsze kończyło się zgubieniem połowy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.