Jump to content
Omega Elite Klub

Nie grzeje z prawej strony.


mvf
 Share


Recommended Posts

Witam mam problem z klimatyzacją jak wiadomo teraz są minusowe temperatury i się on ujawnił.

Otóż słabiutko grzeje mi klimatyzacja z prawej strony 

Z 17 stopni przez 15 minut urosło do 20i nic więcej w tym czasie z lewej strony było już 50 stopni. 

 

Temperatura wyjsciowa  nawiewnik lewy,52 °C

Temperatura wyjsciowa  nawiewnik prawy,20 °C

 

Myślałem że to silnik mieszalnika ale wg OP COM'a on pracuje i o te 5 st temp urosła.. 

 

Z błędów mam jeden:

 

 00057 - Wadliwy czujnik jakosci powietrza - Nie występuje

 

Mimo że piszę że błąd nie występuje pojawia się od razu po usunięciu... 

 

Bloki pomiarowe:

Na początku:

 

Numer części::  09146082

Indeks kodu: 003

Wersja kodu: 2

Data produkcji: 0000

 

Dane z bloków pomiarowych:

 

Identyfikator,00

Napięcie akumulatora,11.7 V

Status zapłonu,Aktywny

Przełącznik Auto,Nieaktywny

Przełącznik inkrementu wentylatora,Nieaktywny

Przełącznik dekrementu wentylatora,Nieaktywny

Przelacznik rozdzialu powietrza do przodu,Nieaktywny

Przelacznik rozdzialu powietrza do wnetrza,Nieaktywny

Przelacznik rozdzialu powietrza na podloge,Nieaktywny

Przełącznik krążenia powietrza,Nieaktywny

Przełącznik ECO (Economy),Nieaktywny

Przełącznik WYŁ,Nieaktywny

Przełącznik odszraniania,Nieaktywny

Przelacznik ogrzewania tylnej szyby,Nieaktywny

Żądanie systemu klimatyzacji,Zał

Tryb odmrazania,Aktywny

Tryb automat.,Nieaktywny

Dmuchawa  tryb automat.,Nieaktywny

Recyrkulacja powietrza  tryb automat.,Nieaktywny

Tryb ECO,Nieaktywny

Tryb wylaczenia,Nieaktywny

Reczne ster. rozdzialem powietrza  przód,Nieaktywny

Reczne ster. rozdzialem powietrza  wnetrze,Aktywny

Reczne ster. rozdzialem powietrza  podloga,Aktywny

Reczne sterowanie recyrkulacja powietrza,Nieaktywny

ZaXór Wody,Zamknięte

Zawór krążenia powietrza,Nieaktywny

Temperatura kabiny,13 °C

Temperatura zewnętrzna,42 °C

Element prawego czujnika slonecznego,22 W/m2

Element lewego czujnika slonecznego,22 W/m2

Obliczone obciazenie sloneczne,54 W/m2

Temperatura nominalna  prawa,29 °C

Temperatura nominalna  lewa,29 °C

Temperatura wyjsciowa  podloga  strona lewa,12 °C

Temperatura wyjsciowa  podloga  strona prawa,15 °C

Temperatura wyjsciowa  nawiewnik lewy,18 °C

Temperatura wyjsciowa  nawiewnik prawy,14 °C

Ogrzewana tylna szyba,Nieaktywny

Sygnal sprzezenia zwrotn. ogrzewanej tylnej szyby,Nieaktywny

Prędkość pojazdu,0 km/h

Sygnał pracy silnika,0 Hz

Stopien dmuchawy,4

Sygnal sprzezenia zwrotnego dmuchawy,0.39 V

Dmuchawa  napiecie sterujace,1.56 V

Motor wentylatora,Aktywny

Stopien przyciemnienia,100 %

Ogrzewanie dodatkowe,Nieaktywny

Uklad klimatyzacji  tryb odciecia,Aktywny

Położenie lewej klapki mieszającej,100 %

Położenie prawa klapka mieszająca,100 %

Położenie wewnętrznej klapki,0 %

Położenie klapy podłogi,0 %

Położenie klapki odszraniającej,100 %

Lewa  motor klapki mieszającej,Nieaktywny

Motor prawj klapki mieszającej,Nieaktywny

Motor wewnętrznej klapy,Nieaktywny

Motor klapy podłogi,Nieaktywny

Motor klapki odszraniania,Nieaktywny

 

 

Dane po rozgrzaniu 

 

 

 

Dane z bloków pomiarowych:

 

Identyfikator,00

Napięcie akumulatora,13.3 V

Status zapłonu,Aktywny

Przełącznik Auto,Nieaktywny

Przełącznik inkrementu wentylatora,Nieaktywny

Przełącznik dekrementu wentylatora,Nieaktywny

Przelacznik rozdzialu powietrza do przodu,Nieaktywny

Przelacznik rozdzialu powietrza do wnetrza,Nieaktywny

Przelacznik rozdzialu powietrza na podloge,Nieaktywny

Przełącznik krążenia powietrza,Nieaktywny

Przełącznik ECO (Economy),Nieaktywny

Przełącznik WYŁ,Nieaktywny

Przełącznik odszraniania,Nieaktywny

Przelacznik ogrzewania tylnej szyby,Nieaktywny

Żądanie systemu klimatyzacji,Zał

Tryb odmrazania,Nieaktywny

Tryb automat.,Nieaktywny

Dmuchawa  tryb automat.,Nieaktywny

Recyrkulacja powietrza  tryb automat.,Nieaktywny

Tryb ECO,Nieaktywny

Tryb wylaczenia,Nieaktywny

Reczne ster. rozdzialem powietrza  przód,Nieaktywny

Reczne ster. rozdzialem powietrza  wnetrze,Aktywny

Reczne ster. rozdzialem powietrza  podloga,Nieaktywny

Reczne sterowanie recyrkulacja powietrza,Nieaktywny

ZaXór Wody,Zamknięte

Zawór krążenia powietrza,Nieaktywny

Temperatura kabiny,21 °C

Temperatura zewnętrzna,42 °C

Element prawego czujnika slonecznego,0 W/m2

Element lewego czujnika slonecznego,0 W/m2

Obliczone obciazenie sloneczne,0 W/m2

Temperatura nominalna  prawa,29 °C

Temperatura nominalna  lewa,29 °C

Temperatura wyjsciowa  podloga  strona lewa,26 °C

Temperatura wyjsciowa  podloga  strona prawa,24 °C

Temperatura wyjsciowa  nawiewnik lewy,52 °C

Temperatura wyjsciowa  nawiewnik prawy,20 °C

Ogrzewana tylna szyba,Nieaktywny

Sygnal sprzezenia zwrotn. ogrzewanej tylnej szyby,Nieaktywny

Prędkość pojazdu,0 km/h

Sygnał pracy silnika,41 Hz

Stopien dmuchawy,4

Sygnal sprzezenia zwrotnego dmuchawy,2.77 V

Dmuchawa  napiecie sterujace,4.98 V

Motor wentylatora,Aktywny

Stopien przyciemnienia,100 %

Ogrzewanie dodatkowe,Nieaktywny

Uklad klimatyzacji  tryb odciecia,Aktywny

Położenie lewej klapki mieszającej,100 %

Położenie prawa klapka mieszająca,100 %

Położenie wewnętrznej klapki,100 %

Położenie klapy podłogi,0 %

Położenie klapki odszraniającej,0 %

Lewa  motor klapki mieszającej,Nieaktywny

Motor prawj klapki mieszającej,Nieaktywny

Motor wewnętrznej klapy,Nieaktywny

Motor klapy podłogi,Nieaktywny

Motor klapki odszraniania,Nieaktywny

 

 

 

 

Zastanawia mnie ta temperatura zew. 

Może to walić się jedna strefa od niej? 

Gdzie jest czujnik tej temp?

Temperatura kabiny,21 °C

 

Temperatura zewnętrzna,42 °C

Link to comment
Share on other sites


Temp zew. to raz. Nie podoba mi się też napięcie na akumulatorze. Testowałeś klapy mieszające? Może być też tak, że siłownik chodzi, ale sama klapa nie.

Link to comment
Share on other sites


Wywaliłem wszystko i się okazało że rzeczywiście cięgło ... przedtem wyczuwałem palcem ale że.. się mechanizm rusza cięgło stało

Czujnik temp wymieniem.

Dzięki za odpowiedzi wrzuce potem foty.

 

Co do napięcia aku na 1szym zrzucie jest niskie bo go na zgaszonym męczyłem z wiatrakiem długo więc się troche rozładował.

Link to comment
Share on other sites


Wywaliłem wszystko i  się okazało że rzeczywiście cięgło ... przedtem wyczuwałem palcem ale że.. się mechanizm rusza cięgło stało

Czujnik temp wymieniem.

Dzięki za odpowiedzi wrzuce potem foty.

 

Co do napięcia aku na 1szym zrzucie jest niskie bo go na zgaszonym męczyłem z wiatrakiem długo więc się troche rozładował.

 

No i fajnie :D:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.