mvf Posted November 15, 2017 Share Posted November 15, 2017 Witam mam problem z klimatyzacją jak wiadomo teraz są minusowe temperatury i się on ujawnił. Otóż słabiutko grzeje mi klimatyzacja z prawej strony Z 17 stopni przez 15 minut urosło do 20i nic więcej w tym czasie z lewej strony było już 50 stopni. Temperatura wyjsciowa nawiewnik lewy,52 °C Temperatura wyjsciowa nawiewnik prawy,20 °C Myślałem że to silnik mieszalnika ale wg OP COM'a on pracuje i o te 5 st temp urosła.. Z błędów mam jeden: 00057 - Wadliwy czujnik jakosci powietrza - Nie występuje Mimo że piszę że błąd nie występuje pojawia się od razu po usunięciu... Bloki pomiarowe: Na początku: Numer części:: 09146082 Indeks kodu: 003 Wersja kodu: 2 Data produkcji: 0000 Dane z bloków pomiarowych: Identyfikator,00 Napięcie akumulatora,11.7 V Status zapłonu,Aktywny Przełącznik Auto,Nieaktywny Przełącznik inkrementu wentylatora,Nieaktywny Przełącznik dekrementu wentylatora,Nieaktywny Przelacznik rozdzialu powietrza do przodu,Nieaktywny Przelacznik rozdzialu powietrza do wnetrza,Nieaktywny Przelacznik rozdzialu powietrza na podloge,Nieaktywny Przełącznik krążenia powietrza,Nieaktywny Przełącznik ECO (Economy),Nieaktywny Przełącznik WYŁ,Nieaktywny Przełącznik odszraniania,Nieaktywny Przelacznik ogrzewania tylnej szyby,Nieaktywny Żądanie systemu klimatyzacji,Zał Tryb odmrazania,Aktywny Tryb automat.,Nieaktywny Dmuchawa tryb automat.,Nieaktywny Recyrkulacja powietrza tryb automat.,Nieaktywny Tryb ECO,Nieaktywny Tryb wylaczenia,Nieaktywny Reczne ster. rozdzialem powietrza przód,Nieaktywny Reczne ster. rozdzialem powietrza wnetrze,Aktywny Reczne ster. rozdzialem powietrza podloga,Aktywny Reczne sterowanie recyrkulacja powietrza,Nieaktywny ZaXór Wody,Zamknięte Zawór krążenia powietrza,Nieaktywny Temperatura kabiny,13 °C Temperatura zewnętrzna,42 °C Element prawego czujnika slonecznego,22 W/m2 Element lewego czujnika slonecznego,22 W/m2 Obliczone obciazenie sloneczne,54 W/m2 Temperatura nominalna prawa,29 °C Temperatura nominalna lewa,29 °C Temperatura wyjsciowa podloga strona lewa,12 °C Temperatura wyjsciowa podloga strona prawa,15 °C Temperatura wyjsciowa nawiewnik lewy,18 °C Temperatura wyjsciowa nawiewnik prawy,14 °C Ogrzewana tylna szyba,Nieaktywny Sygnal sprzezenia zwrotn. ogrzewanej tylnej szyby,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Sygnał pracy silnika,0 Hz Stopien dmuchawy,4 Sygnal sprzezenia zwrotnego dmuchawy,0.39 V Dmuchawa napiecie sterujace,1.56 V Motor wentylatora,Aktywny Stopien przyciemnienia,100 % Ogrzewanie dodatkowe,Nieaktywny Uklad klimatyzacji tryb odciecia,Aktywny Położenie lewej klapki mieszającej,100 % Położenie prawa klapka mieszająca,100 % Położenie wewnętrznej klapki,0 % Położenie klapy podłogi,0 % Położenie klapki odszraniającej,100 % Lewa motor klapki mieszającej,Nieaktywny Motor prawj klapki mieszającej,Nieaktywny Motor wewnętrznej klapy,Nieaktywny Motor klapy podłogi,Nieaktywny Motor klapki odszraniania,Nieaktywny Dane po rozgrzaniu Dane z bloków pomiarowych: Identyfikator,00 Napięcie akumulatora,13.3 V Status zapłonu,Aktywny Przełącznik Auto,Nieaktywny Przełącznik inkrementu wentylatora,Nieaktywny Przełącznik dekrementu wentylatora,Nieaktywny Przelacznik rozdzialu powietrza do przodu,Nieaktywny Przelacznik rozdzialu powietrza do wnetrza,Nieaktywny Przelacznik rozdzialu powietrza na podloge,Nieaktywny Przełącznik krążenia powietrza,Nieaktywny Przełącznik ECO (Economy),Nieaktywny Przełącznik WYŁ,Nieaktywny Przełącznik odszraniania,Nieaktywny Przelacznik ogrzewania tylnej szyby,Nieaktywny Żądanie systemu klimatyzacji,Zał Tryb odmrazania,Nieaktywny Tryb automat.,Nieaktywny Dmuchawa tryb automat.,Nieaktywny Recyrkulacja powietrza tryb automat.,Nieaktywny Tryb ECO,Nieaktywny Tryb wylaczenia,Nieaktywny Reczne ster. rozdzialem powietrza przód,Nieaktywny Reczne ster. rozdzialem powietrza wnetrze,Aktywny Reczne ster. rozdzialem powietrza podloga,Nieaktywny Reczne sterowanie recyrkulacja powietrza,Nieaktywny ZaXór Wody,Zamknięte Zawór krążenia powietrza,Nieaktywny Temperatura kabiny,21 °C Temperatura zewnętrzna,42 °C Element prawego czujnika slonecznego,0 W/m2 Element lewego czujnika slonecznego,0 W/m2 Obliczone obciazenie sloneczne,0 W/m2 Temperatura nominalna prawa,29 °C Temperatura nominalna lewa,29 °C Temperatura wyjsciowa podloga strona lewa,26 °C Temperatura wyjsciowa podloga strona prawa,24 °C Temperatura wyjsciowa nawiewnik lewy,52 °C Temperatura wyjsciowa nawiewnik prawy,20 °C Ogrzewana tylna szyba,Nieaktywny Sygnal sprzezenia zwrotn. ogrzewanej tylnej szyby,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Sygnał pracy silnika,41 Hz Stopien dmuchawy,4 Sygnal sprzezenia zwrotnego dmuchawy,2.77 V Dmuchawa napiecie sterujace,4.98 V Motor wentylatora,Aktywny Stopien przyciemnienia,100 % Ogrzewanie dodatkowe,Nieaktywny Uklad klimatyzacji tryb odciecia,Aktywny Położenie lewej klapki mieszającej,100 % Położenie prawa klapka mieszająca,100 % Położenie wewnętrznej klapki,100 % Położenie klapy podłogi,0 % Położenie klapki odszraniającej,0 % Lewa motor klapki mieszającej,Nieaktywny Motor prawj klapki mieszającej,Nieaktywny Motor wewnętrznej klapy,Nieaktywny Motor klapy podłogi,Nieaktywny Motor klapki odszraniania,Nieaktywny Zastanawia mnie ta temperatura zew. Może to walić się jedna strefa od niej? Gdzie jest czujnik tej temp? Temperatura kabiny,21 °C Temperatura zewnętrzna,42 °C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orkan Posted November 15, 2017 Share Posted November 15, 2017 Temp zew. to raz. Nie podoba mi się też napięcie na akumulatorze. Testowałeś klapy mieszające? Może być też tak, że siłownik chodzi, ale sama klapa nie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvf Posted November 15, 2017 Author Share Posted November 15, 2017 Wywaliłem wszystko i się okazało że rzeczywiście cięgło ... przedtem wyczuwałem palcem ale że.. się mechanizm rusza cięgło stało Czujnik temp wymieniem. Dzięki za odpowiedzi wrzuce potem foty. Co do napięcia aku na 1szym zrzucie jest niskie bo go na zgaszonym męczyłem z wiatrakiem długo więc się troche rozładował. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orkan Posted November 16, 2017 Share Posted November 16, 2017 Wywaliłem wszystko i się okazało że rzeczywiście cięgło ... przedtem wyczuwałem palcem ale że.. się mechanizm rusza cięgło stało Czujnik temp wymieniem. Dzięki za odpowiedzi wrzuce potem foty. Co do napięcia aku na 1szym zrzucie jest niskie bo go na zgaszonym męczyłem z wiatrakiem długo więc się troche rozładował. No i fajnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.