kapperr Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Siema pany Mam taki problemik z ogrzewaniem generalnie na high leci letnie powietrze jedynie ale jak włączę na twarz żeby leciało to kratki nad panelem klimatronika wieją letnim po prawej stronie też a kratka z tyłu i przy drzwiach kierowcy leci dmucha zimnym ktoś ma pomysł jak to naprawić? Dodam że po wyłączeniu auta z włączonym panelem na wyświetlaczach temperatury pojawiają się poziome kreski co na jakis błąd wskazuje teoretycznie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Siema jeżeli są kreski jest jakiś błąd zapisany , trzeba było by podpiąć pod kompa co tam pokaze, być może klapki sterujące są źle ustawione ,a w tym przypadku można je skalibrować / zresetować naciskając równocześnie przyciski AUTO I OFF , bedziesz słyszał jak sie ustawiają ... To na początek możesz w ten sposób sprawdzić . Jeżeli nie pomoże (być może) w najgorszym wypadku do wymiany nagrzewnica , to już więcej dłubania niestety . Daj znać co i jak . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapperr Posted November 22, 2017 Author Share Posted November 22, 2017 Klapy działają bo przy zmianie temperatury słychać że tam się coś rusza ale na zaworze trójdrożnym jest taki wężyk od podciśnienia ale jak go wyjąłem to tego podciśnienia jest brak więc pytanko jak to naprawić bo może tutaj być przyczyna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Jak masz kreski na panelu to sugeruje podpiąć kompa i zobaczyć co to za błąd, bo jakiś na pewno jest skoro klimatronik Cię o tym informuje. A, że coś słychać nie znaczy, że działa, może być tak silniczki chodzą a cięgna pospadały i klapy stoją w miejscu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted November 23, 2017 Share Posted November 23, 2017 Klapy działają bo przy zmianie temperatury słychać że tam się coś rusza ale na zaworze trójdrożnym jest taki wężyk od podciśnienia ale jak go wyjąłem to tego podciśnienia jest brak więc pytanko jak to naprawić bo może tutaj być przyczyna Trójdrozny dziala w ten sposób ze jak nie ma podcisnienia to on jest zawsze puszczony na nagrzewnice, takze raczej nie tu problem.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.