Jump to content
Omega Elite Klub

Bordo Omega Charliego


Charlie
 Share

Recommended Posts

Na sam początek chciałem się przywitać z wszystkimi ponieważ jestem tu nowy jak widać :D

 

Więc, tak Opel Omega z 1996 roku, 2.0 16V 136KM B+G. Wyposażenie wiadomo wszystko w prądzie, fotele welur. 

W sumie to za bardzo nie ma co opisywać, bo to na chwilę obecną zwykłe seryjne auto :)

A, jaka jest zwykła Omega 2.0 to każdy wie, niestety, ale słabe to to xD Już chętnie bym się przesiadł na troszkę większy silnik, ale to z czasem, lecz też Opel Omega, bo jak kupiłem pierwszy raz to szczerze mówiąc po pierwszej jeździe się zakochałem w tym aucie :D

 

Plany jakie są to założyć aluski, które już w sumie czekają, a przez zimę może, je odmaluje :)

Chciałbym założyć gwint, ale niestety pierwsze co to trzeba pospawać podłogę. 

I tu pytanie do was opłaca mi się to robić? Nie ma jakiejś tragedii, ale parę dziur jest. 

Więc, zarzucam pare fotek no i zapraszam do komentowania i oceniania :D 

 

PS. Nie jestem z Dębicy, ale z Niska i furka nie została jeszcze przerejestrowana :P

 

ASz4ozM.jpg

 

DPefguK.jpg

 

GA26bn0.jpg

 

8H7I0Eb.jpg

 

A, tu aluski, które już czekają :D 17 cali ::)

 

I2YPFtj.jpg

Link to comment
Share on other sites

Powitac kolege, skąd dokładnie jestes?

Blisko siebie mamy, można ogarnąć spota ;)

Link to comment
Share on other sites

Okolice osieka po drugiej stronie wisly ;)

W sumie jest nas dwoch gejow z tych stron ;)

Link to comment
Share on other sites

Okolice osieka po drugiej stronie wisly ;)

W sumie jest nas dwoch gejow z tych stron ;)

 

No to i tak nie daleko :D

haha mam się bać ? xD

 

Grill do wymiany na pierwszym miejscu :D

 

Tak wiem, wiem właśnie :D Na razie założę ori, ale myślę nad Steinmetzem :D

Link to comment
Share on other sites

Siema, fajna baza pod dalsze zabawy :) Jak by co mam coś tam jeszcze w Z549 :)

Link to comment
Share on other sites

Siema, fajna baza pod dalsze zabawy :) Jak by co mam coś tam jeszcze w Z549 :)

 

Kurde jak szukałem części w tym kolorze to nikt nic nie miał, a teraz się okazuje, że pare osób ma i to nie tylko trochę, lecz sporo gratów w tym kolorze, ale to mnie cieszy, ponieważ będę wiedział do kogo pisać o graty :D

 

@Charlie pisz do @Aros -a i bieri grila , te siatkę na dzika zdejmuj jak najszybciej :lol:

 

Hahaha xD Ja wiem, że to muszę ściągnąć, bo średnio mi to leży :D

Link to comment
Share on other sites

Powitac kolege, skąd dokładnie jestes?

Blisko siebie mamy, można ogarnąć spota ;)

 

że kto ? Że co > ze ja i TY ?:D 

Skoro myślisz o gwincie to hm pierw pomyśl co zrobić mechanicznie by auto było w b.d stanie, rób podłogę rób co tam trzeba a na koncu we się za tjuningowanie :D

Link to comment
Share on other sites

@Łukary grila ni ma już... jakiś tam pojedyncze rzeczy mi zostały...

Link to comment
Share on other sites

Witam Cię ja :))

 

Zgadzam się z Tobą, że 2.0 ma mały zapas mocy i w tym aucie spisuje się przeciętnie, ale za to apetyt na benzynę ma nie mały :D

 

Szkoda, że w masz gaz.

 

Co do tego, że piszesz, że to seryjne auto i nie ma co opisywać, ale ja Ci powiem, takie jest najlepsze ;)

 

Nie wiem dlaczego zdjęcia znikły, ale wyglądała ładnie i zgadzam się z przedmówcami powyżej, że ten pseudo grill należy jak najszybciej wyrzucić i dodam od siebie, że wypadało by wyrzucić na złom ten tłumik końcowy z puszką po konserwie i wstawić coś normalnego, jeszcze Omega się za niego obrazi :foch2:

 

Odnośnie remontu blacharskiego podłogi proponuję, rozebrać wnętrze, całe po za deską rozdzielczą i pospawać zakonserwować podłogę, bo jeżeli masz dziury to trochę pracy będzie, a jak rozbierzesz to na pewno ujrzysz miejsca zapalne, gdzie jeszcze dziur nie ma, ale w nie dalekiej przyszłości mogą się pojawić.

 

Tak więc życzę powodzenia przy pracach blacharskich i oby Omega wiernie Ci służyła :)

Link to comment
Share on other sites

Witam Cię ja :))

 

Zgadzam się z Tobą, że 2.0 ma mały zapas mocy i w tym aucie spisuje się przeciętnie, ale za to apetyt na benzynę ma nie mały :D

 

Szkoda, że w masz gaz.

 

Co do tego, że piszesz, że to seryjne auto i nie ma co opisywać, ale ja Ci powiem, takie jest najlepsze ;)

 

Nie wiem dlaczego zdjęcia znikły, ale wyglądała ładnie i zgadzam się z przedmówcami powyżej, że ten pseudo grill należy jak najszybciej wyrzucić i dodam od siebie, że wypadało by wyrzucić na złom ten tłumik końcowy z puszką po konserwie i wstawić coś normalnego, jeszcze Omega się za niego obrazi :foch2:

 

Odnośnie remontu blacharskiego podłogi proponuję, rozebrać wnętrze, całe po za deską rozdzielczą i pospawać zakonserwować podłogę, bo jeżeli masz dziury to trochę pracy będzie, a jak rozbierzesz to na pewno ujrzysz miejsca zapalne, gdzie jeszcze dziur nie ma, ale w nie dalekiej przyszłości mogą się pojawić.

 

Tak więc życzę powodzenia przy pracach blacharskich i oby Omega wiernie Ci służyła :)

 

Dzięki za bardzo miłe słowa :D

 

Co do silnika no niestety 2.0 to mało jak na taką budę dlatego też mam takie, a nie inne zdanie o nim, ale obiecuje, że jak zrobię tą i pojeżdżę to kupię 2.5 V6 lub 3.0 w manualu i właśnie przed lifta, bo bardziej mi się podobają :D Co do gazu no właśnie kupiłem, bo ma gaz i jest tańsza jazda, ale jest już problem, bo na benzynie chce "szaleć", a na gazie to już nie bardzo właśnie :D

 

Ale, tak jak mówisz ta końcówka będzie wywalona z tego względu, że mi również się nie podoba ;) I odnośnie grilla jak już wcześniej wspominałem też jest out :)

 

Co do podłogi od poniedziałku działam w pracy rozbieramy i ognia z tym, bo trochę wieje po nogach :D A, tak serio jest pare dziur większych i mniejszych, ale szef powiedział, że pomoże także nie będzie źle :D

 

Postęp z prac będę wrzucał na bieżąco :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Co do silnika no niestety 2.0 to mało jak na taką budę dlatego też mam takie, a nie inne zdanie o nim, ale obiecuje, że jak zrobię tą i pojeżdżę to kupię 2.5 V6 lub 3.0 w manualu i właśnie przed lifta, bo bardziej mi się podobają :D Co do gazu no właśnie kupiłem, bo ma gaz i jest tańsza jazda, ale jest już problem, bo na benzynie chce "szaleć", a na gazie to już nie bardzo właśnie :D

 

 

 

Podzielam Twoje zdanie, bo sam takowy użytkuje jak zauważyłeś :walking:

 

A na ten problem jest rada, wyrzucić to wszystko i używać auto tak jak fabryka go stworzyła :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Co do silnika no niestety 2.0 to mało jak na taką budę dlatego też mam takie, a nie inne zdanie o nim, ale obiecuje, że jak zrobię tą i pojeżdżę to kupię 2.5 V6 lub 3.0 w manualu i właśnie przed lifta, bo bardziej mi się podobają :D Co do gazu no właśnie kupiłem, bo ma gaz i jest tańsza jazda, ale jest już problem, bo na benzynie chce "szaleć", a na gazie to już nie bardzo właśnie :D

 

 

 

Podzielam Twoje zdanie, bo sam takowy użytkuje jak zauważyłeś :walking:

 

A na ten problem jest rada, wyrzucić to wszystko i używać auto tak jak fabryka go stworzyła :D

 

Tak tak właśnie zauważyłem :)

 

Haha i jak nie dojdzie do porozumienia to chyba tak zrobię :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Póki co sprawa ma się tak, że na razie ogarnąłem sobie grill, ale jeszcze zostanie znaczek założyć :)

No i zagwozdka teraz najważniejsza, a mianowicie taka, że nie wiem co mam zrobić. Ponieważ zaglądałem jeszcze raz pod auto i mam do zrobienia próg z lewej strony wewnętrzny, z prawej jest do wymiany, podłużnica tylna prawa do wyczyszczenia i podłoga w 3 miejscach do załatania. I dużo się zastanawiam co z tym robić :/

Może macie jakieś pomysły? Podzielcie się nimi chętnie usłyszę wasze zdanie :)

 

EhtmRk4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Grila trzeba bylo irka zalozyc :)

 

Dokładnie ale oryginał z chromowanym logo też dobrze się prezentuje :) . Na dziury w podłodze zdecydowanie blacharz, chyba że masz sam sprzęt, czas i możliwość tego zrobienia. Im wcześniej tym lepiej. Wiadomo jak to z rudą rdzą niestety bywa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.