kapperr Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 sytuacja wyglądała do niedawna tak że po odpaleniu samochodu obroty wskakiwaly na 1500 jak dodalem gazu spadaly na 1000 i po odczekaniu paru minut spadaly do 500 generalnie jak samochod przelaczyl sie na gaz to z wydechu szlo wiecej niz na benzynie ale wiadomo omega cos musialo pojsc nie tak jak jechalem z pracy 2 dni temu do domu (30km) samochod chodzil jakby 1 cylinder nie trybił i z wydechu juz szlo sporo tego dymu w dodatku nie chcial przelaczyc sie na gaz gdzie robi to po 2 km około. Dzisiaj pojechalem do mechanika ktory mieszka 200 metrow dalej ale po momencie jak odpalilem samochod ok 30 sekund zaczął chodzić normalnie i u majsterka dojechalem z samochodem nie pokazującym żadnych objawów i praktycznie zero dymu z wydechu. myslalem na poczatku ze uszczelka pod glowica sie uszkodziła bo ubylo plynu troche ale weze normalne. mechanik jednak nie mial czasu dokladnie tego sprawdzic i powiedzial ze watpi w uszkodzenie uszczelki i powiedzial ze lepiej zaczac od drobnych rzeczy niz pchać się w koszty. a wiec od czego zaczac ktos ma pomysl? moze membrana w parowniku się rozwaliła? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 Proponuję udać się do gazownika najsampierw jeśli na benzynie wszystko ok... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapperr Posted November 29, 2017 Author Share Posted November 29, 2017 Na benzynie lepiej nie jest zbytnio obroty też niskie itp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 Błędy jakieś? Wartości z przepływki? Sondy pracują? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapperr Posted November 29, 2017 Author Share Posted November 29, 2017 Do sprawdzenia dam w następnym tygodniu teraz bardziej mi chodziło czy przez uszkodzony parownik płyn może lecieć i sie spalać i jaki kolor ma benzyna która nie do końca jest spalana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapperr Posted November 29, 2017 Author Share Posted November 29, 2017 Do sprawdzenia dam w następnym tygodniu teraz bardziej mi chodziło czy przez uszkodzony parownik płyn może lecieć i sie spalać i jaki kolor ma benzyna która nie do końca jest spalania olej z płynem się nie miesza ani odwrotnie jedyny sposób to sprawdzenie ciśnienia na cylindrach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapperr Posted November 30, 2017 Author Share Posted November 30, 2017 Zrobiłem spinaczową diagnostyke i błąd 0202 odczytałem tj Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra. Teraz nie wiem co sprawdzić dokładnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Zrobiłem spinaczową diagnostyke i błąd 0202 odczytałem tj Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra. Teraz nie wiem co sprawdzić dokładnie wtryskiwacz nr 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapperr Posted November 30, 2017 Author Share Posted November 30, 2017 Obwód wtryskiwacza czyli kabelki, od świec by mogło ten błąd pokazać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Obwód wtryskiwacza czyli kabelki, od świec by mogło ten błąd pokazać? wtryskiwacz paliwa, a nie kabelki od świec jak nie masz pojęcia to lepiej nie grzeb sam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapperr Posted November 30, 2017 Author Share Posted November 30, 2017 Dokładne czytanie się klania o przewodach wn nic nie pisalem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted December 1, 2017 Share Posted December 1, 2017 Kolego napisał Ci Robert że jest problem wg. błędu z wtryskiwaczem nr. 2 do sprawdzenia jest wiązka, ew. wymiana wiązki od wtrysków do tej dużej kostki za silnikiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted December 1, 2017 Share Posted December 1, 2017 Sprawdź czy ci się wtyczki nie poluzowały od wtrysku często się to zdarza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapperr Posted December 1, 2017 Author Share Posted December 1, 2017 Kolego napisał Ci Robert że jest problem wg. błędu z wtryskiwaczem nr. 2 do sprawdzenia jest wiązka, ew. wymiana wiązki od wtrysków do tej dużej kostki za silnikiem. I można po ludzku wytłumaczyć jednak dzięki wielkie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.