Bandit1299 Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 Witam jak w temacie przymierzam się na swapa z 2.2 16v Na 3.0 v6 bądź 3.2 v6 narazie jestem w trakcie poszukiwania calego dawcy. Moje pytanie dużo jest przeróbek pod taki swap z 2.2 16v na 3.0 / 3.2 v6 dodaje że szukam całego auta dawcy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted December 7, 2017 Share Posted December 7, 2017 Duzo to malo powiedziane... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvf Posted December 7, 2017 Share Posted December 7, 2017 Lepiej już kupić Vke uwierz mi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bandit1299 Posted December 7, 2017 Author Share Posted December 7, 2017 Czemu mówicie że masę przeróbek jak będę miał całe auto na dawce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted December 7, 2017 Share Posted December 7, 2017 Musisz przełożyć cały zawias, cała elektryke, elektronikę, zegary, cała dechę, hamulce chodnice itp itd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted December 7, 2017 Share Posted December 7, 2017 Szkoda twojego czasu i pieniędzy, taniej cie wyjdzie kupic ladna sztuke z padnieta falka w teoim przypadku i swapa zrobic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bandit1299 Posted December 8, 2017 Author Share Posted December 8, 2017 Z padnięta vka ja chce vke przełożyć do mojej kasty bo mam ideolo bude. Temu szukam całego auta na dawce. Tutaj wiem co mam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bandit1299 Posted December 8, 2017 Author Share Posted December 8, 2017 I was pytam o info. Bo jak pytam co można porobić z 2.2 to odradzacie i polecacie swap na 3.0 / 3.2 Temu szukam całego dawcy by mieć wszystko do przekladki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 Praktyvznie caly przod i kokpit do golej blachy. Łącznie z wiązką kabinową... do zrobienia ale przerypany temat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 dobrze gadajo chłopy , dziś Im poleje co nie którym w tych czasach gdzie mamy takie ceny omeg jest to kompletnie nie opłacalne Lepiej sobie zapodać odrazu vke ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 z drugiej strony... jezeli gościu m pojęcie kupi walnieta w dupe omege za 2 tysiece to co by nie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 z tym ze Saincik wielu się porywa z motyką na słońce !! ja robiłem swapa i to nie jest pstryk bo mam dawce !! nawet jak masz dawce to i tak jest pełno do wydania siana ,mimo dawcy . Można robic swapa ale nie z 2.0 na 3.0 : no ale niech robi ja wiem misiek, gdybym mnie rozbil swojej r4 kto wie co by tam sie działo plan był Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 Haha zniszczyles system Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 Z tego co wiem to A10 z okp robił takiego swapa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 Z tego co wiem to A10 z okp robił takiego swapa Mhmm, i z remontem góry od 3.2 wyszło chyba 14-15 tys PLN za robotę i graty....Bez sensu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 Z tego co wiem to A10 z okp robił takiego swapa Mhmm, i z remontem góry od 3.2 wyszło chyba 14-15 tys PLN za robotę i graty....Bez sensu i kto to mówi.... to jest pasja hajs sie nie liczy ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawko Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 Dla chcącego nic trudnego. Ja co prawda w OA ale robiłem taki myk z 2.0 na 2,6. Pewnie taka sama różnica jak w tym temacie z R4 na V6 . A żeby było śmieszniej to na podwórku, bez kanału i wyciągarki Patrz poniżej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 Z tego co wiem to A10 z okp robił takiego swapa Mhmm, i z remontem góry od 3.2 wyszło chyba 14-15 tys PLN za robotę i graty....Bez sensu i kto to mówi.... to jest pasja hajs sie nie liczy ^^ Dobra, masz racje. Ide do kąta 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darek2382 Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 Jeśli masz zamiar wszystko zrobic sam , a nie płacić mechanikowi za robociznę to możesz próbować. Pracy dużo, a co jeszcze wyjdzie po drodze to inna bajka Ja przerabiałem u siebie temat z wymiana całej instalacji elektrycznej to wiem ile to czasu i dłubania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cool84 Posted February 2, 2019 Share Posted February 2, 2019 Przerabiałem temat 2.0 na 2.5, nie straszcie kolegi nie ma aż takich problemów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.