adammat89 Posted December 10, 2017 Share Posted December 10, 2017 Witam po wymianie upg auto zostało oodpalone po nagrzaniu ogrzewanie chodzilo , temp w normie Podczas użytkowania grzanie zanikło , temp w normie klimatronic resetowany , wyciekow brak, jakies pomysly ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz89 Posted December 10, 2017 Share Posted December 10, 2017 Jak węże ciepłe i te od nagrzewnicy na dojściu i powrocie też, dmuchawa domyślam się że chodzi to zostaje tylko kwestia samego panelu sterowania. Może jakaś klapka się zacieła. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adammat89 Posted December 10, 2017 Author Share Posted December 10, 2017 Zapowietrzony układ! Tylko jak odpowietrzyc? Jakieś rady ? Grzanie na maksa mam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz89 Posted December 11, 2017 Share Posted December 11, 2017 Z tego co mi wiadomo w Omedze układ chłodzenia odpowietrza się samoistnie. Wystarczy rozgrzać auto i uzupełnić brakujący płyn. No aleeeee... Kto wie... Może jakiś gigant bąbel gdzieś się schował Włącz ogrzewanie, wyłącz auto, spuść płyn i nalej jeszcze raz powoli. Może pomoże Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted December 11, 2017 Share Posted December 11, 2017 Hmmm, tak se głośno myśle...A ruszałeś trójdrożny? Nie pozamieniane przewody? Ew. zobacz czy sie gdzieś nie złamał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adammat89 Posted December 11, 2017 Author Share Posted December 11, 2017 Hmmm, tak se głośno myśle...A ruszałeś trójdrożny? Nie pozamieniane przewody? Ew. zobacz czy sie gdzieś nie złamał Nie był ruszany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted December 11, 2017 Share Posted December 11, 2017 Pytanie nr 2. Jak padło UPG to poszedł olej do płynu chłodniczego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adammat89 Posted December 11, 2017 Author Share Posted December 11, 2017 A termostat zdrowy ? Bo jak zalewasz nowym płynem a termostat jest uszkodzony to sobie mozesz odpowietrzac ale : Sit ma racje, 3drozny zawór to samo. W Omedze nic sie odpowierza samo.Pompuj wężami. Kiedys tylko mowie wymienie płyn.Zlałem z dolego czujnika z chłodnicy i też myślałem ze wystarczy zalać.Nooo....taaaa,jasne! Silnik ciepły a w budzie zimno (klimatronik) W zbiorniku z kreską płynu i wtf? Mowie ?? Tez sie pomęcz Zobacz czy tył silnika jest ciepły ! G Termostat mam nowy wahlera wcześniej już zmienialem płyn przy wymianie chłodnicy i nie było problemu .... Zrobię jak mówisz z wezami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orkan Posted December 11, 2017 Share Posted December 11, 2017 Może gdzieś jest nieszczelność i się w kółko zapowietrza. Pilnowałeś podczas odpowietrzania, żeby nie brakło płynu? Na pewno się termostat otwarł? Spróbuj jeszcze korek ze zbiorniczka wyrównawczego wymienić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adammat89 Posted December 11, 2017 Author Share Posted December 11, 2017 Może gdzieś jest nieszczelność i się w kółko zapowietrza. Pilnowałeś podczas odpowietrzania, żeby nie brakło płynu? Na pewno się termostat otwarł? Spróbuj jeszcze korek ze zbiorniczka wyrównawczego wymienić. Wszystko szczelne , pomogło ustawienie auta na dużej górce i duszenie na węże , temat uważam za zamknięty , dziękuję za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted December 11, 2017 Share Posted December 11, 2017 Czyli jednak bąbel..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adammat89 Posted December 11, 2017 Author Share Posted December 11, 2017 Czyli jednak bąbel..... duzy musiał być ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.