B0Cygano Posted December 13, 2017 Share Posted December 13, 2017 Witam, tak jak w temacie, jak dostać się do tych przekaźników ? Widać je jak się zdejmie osłonę nad pedałami, i zanurkuje tam głową, ale jak się do nich dostać, żeby było widać co i jak ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted December 14, 2017 Share Posted December 14, 2017 Witam, tak jak w temacie, jak dostać się do tych przekaźników ? Widać je jak się zdejmie osłonę nad pedałami, i zanurkuje tam głową, ale jak się do nich dostać, żeby było widać co i jak ? mniej więcej tak https://drive.google.com/open?id=1-9sQR12B9fVUy9tBkXWZkggkLJmmfRae Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted December 14, 2017 Author Share Posted December 14, 2017 Po odkręceniu skrzynki z bezpiecznikami, ja tam żadnego dojścia nie dostrzegłem, no może to nie zadanie dla moich niezgrabnych rąk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted December 15, 2017 Share Posted December 15, 2017 Cygan a czego Ty tam szukasz ? może w ten sposób coś pomożemy ogólnie dostęp jest jaki jest ale jak dla mnie całkiem spoko w innych autach jest to o wiele bardziej skomplikowane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted December 15, 2017 Author Share Posted December 15, 2017 @Łukary W ramach pewnej akcji, planuje założyć przekładnie z Servotronic, i chcę dojrzeć czy tam fabryka przygotowała instalacje pod przekaźnik. Do tego znalazłem wtyczkę, obok lewego kilicha, ale nie wiem, czy to jest właśnie od sterowania wspomaganiem, a wszystkie fotki w starych tematach poumierały. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawko Posted December 15, 2017 Share Posted December 15, 2017 Tak wygląda sterownik servotronica z OB 2,5td. Nie pamiętam gdzie on siedział w oryginale. Nie wiem czy inne wersje miały inaczej. Nie sądzę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted December 15, 2017 Share Posted December 15, 2017 tu jeżeli chcesz dowiedziec sie gdzie co i jak to już jakiś schemat by sie zdał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawko Posted December 15, 2017 Share Posted December 15, 2017 tu jeżeli chcesz dowiedziec sie gdzie co i jak to już jakiś schemat by sie zdał Schematy nie pomogą zlokalizować umiejscowienia w aucie. Ktoś by musiał podpowiedzieć gdzie siedzi sterownik. Wtedy zobaczy czy ma instalację. Jeśli ma to popodpinać I będzie hulać. Jeśli nie ma to dołożenia jest proste. + po zapłonie, masa, sygnał prędkości i ewentualnie diagnostyczny. Jakby co to mogę rozrysowac co do czego idzie No i oczywiście przekładnia do wymiany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted December 15, 2017 Share Posted December 15, 2017 Wtyczka od serwotronika przy przekładni jest taka jak na ostatniej focie @slawko, albo jak tu: Cała instalacja od serwotrnika to tylko kilka przewodów więc nawet jak nie ma do dołożenie jest banalnie proste: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawko Posted December 15, 2017 Share Posted December 15, 2017 Przekaznik wygląda tak: A u mnie (OB 2,5td) tak jak na fotce w moim poście wyżej Różnica wynika z podziału OB/ BFL? Czy według silnikow? Bo teraz chłopak nie będzie wiedział czy szukać gniazda pod przekaźnik, czy okrągłych wtyczek z moich fotek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted December 15, 2017 Share Posted December 15, 2017 Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Gdybym miał strzelać to powiedziałbym ze 2.5td jest ogólnie udziwnioną wersja i wiele rzeczy jest innych niż w pozostałych omegach. Ale nie dam sobie za to niczego obciąć .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted December 15, 2017 Share Posted December 15, 2017 PO numerze przekaznika który wrzuciłeś wywala mi że to do Omega A/ Senator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawko Posted December 15, 2017 Share Posted December 15, 2017 PO numerze przekaznika który wrzuciłeś wywala mi że to do Omega A/ Senator No właśnie też pogrzebałem i wychodzi mi to samo. Tego, że wkładałem to do seniorki z OB to jestem pewny bo na trzeźwo to robiłem:D. Wychodzi na to, że moja była OB miała włożony servotronic z OA. Przepraszam za zamieszanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted December 15, 2017 Author Share Posted December 15, 2017 Dzięki za podpowiedzi Z tego co ja się dowiedziałem każda benzynowa Omega ma podobną przekładnie a różnica polega tylko na byciu servotronica lub nie. Z disli podbno nie pasują. Widać też, że ta wtyczka co zrobiłem zdjęcie nie jest od tego a, więc poszukać trzeba bardziej gdzie ona może być schowana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted December 15, 2017 Author Share Posted December 15, 2017 A to wtyczka przy przekładni Mam jeszcze jedno pytanie, ta wtyczka idzie od strony przekładni czy od strony wiązki silnika ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.