Jump to content
Omega Elite Klub

Strasznie parujące szyby


Vision95
 Share


Recommended Posts

Siema jak w temacie. Do tego na przedniej szybie skrapla się woda czy coś. Często mam mokra szybę od środka. Coś pomożecie?

Link to comment
Share on other sites


1. Wymień filtr Kabinowy.

2. Wysprzątaj(odkurz) w środku

3. Jak wychodzisz z samochodu na noc to wywietrz

4. Jak nie pomoże to nieszczelność

Link to comment
Share on other sites


Siema jak w temacie. Do tego na przedniej szybie skrapla się woda czy coś. Często mam mokra szybę od środka. Coś pomożecie?

 

Taka jak jak wyżej wymień filtr kabinowy. 

 

Przyczyną parujących szyb może okazać się wilgoć w aucie, która pochodzić może od wody stojącej pod wykładziną i wygłuszeniem co w Omedze jest plagą. 

 

Może masz zatkany odpływ wody pod filtrem wentylacji wnętrza .

 

A może wygniło podszybie i masz nieszczelności pod szybą.

Link to comment
Share on other sites


Filtr wymieniony. Odpływ też drożny. Podszybie zgnite jest Ale nie wiem. Woda skrapla się u góry A nie z dołu.

Link to comment
Share on other sites


ale u gory na szybie przedniej od wewnatrz? czyli pod lusterkiem? jak masz cos z podszybiem to woda bedzie ci sie skraplala na desce od wewnatrz

Link to comment
Share on other sites


ale u gory na szybie przedniej od wewnatrz? czyli pod lusterkiem? jak masz cos z podszybiem to woda bedzie ci sie skraplala na desce od wewnatrz

 

Dokładnie u góry pod lusterkiem, patrzyłem czy szyba sie nie rozkleiła ale nie. Też temat polega na tym, że to jest nie zawsze. Np. teraz wlazłem w chuj wilgoci i wszystko gitara.:)

Link to comment
Share on other sites


  • 1 month later...

Pod wszystkie dywaniki włóż czarno białe gazety.

Wyciągną Ci wilgoć z podłogi.

Możesz też położyć pod fotele przednie worki pochłaniające wilgoć.

No i jak koledzy doradzili wcześniej filtr kabinowy do wymiany.

Pozdro!

 

Jakby to było takie proste to bym to dawno zrobił :)

 

Omega u lakiernika, jedna dziura w podłodze i na łączeniu podłużnicy ze ścianą grodziową. Zobaczymy czy wtedy będzie mokro i czy będą dalej parować.

Link to comment
Share on other sites


Pod wszystkie dywaniki włóż czarno białe gazety.

Wyciągną Ci wilgoć z podłogi.

Możesz też położyć pod fotele przednie worki pochłaniające wilgoć.

No i jak koledzy doradzili wcześniej filtr kabinowy do wymiany.

Pozdro!

 

Jakby to było takie proste to bym to dawno zrobił :)

 

Omega u lakiernika, jedna dziura w podłodze i na łączeniu podłużnicy ze ścianą grodziową. Zobaczymy czy wtedy będzie mokro i czy będą dalej parować.

 

UPS! To na grubo roboty masacra!

Powodzenia!

Link to comment
Share on other sites


Przy dobrych wiatrach jeszcze może będę musiał wyciągać podszybie. Bo tam też jest pełno rudej

Link to comment
Share on other sites


Kwestia czasu. Mówiłem mu o tym ale czy zrobi to nie wiem. Na pewno na lato konserwacja podłogi i już

resztki zakamarki itd i koniec z ruda. :P

Link to comment
Share on other sites


U mnie też sporo wody, czekam na sensowną temperature i wywalam wszystko ze środka. Tez muszę na grodziowej sprawdzić czy dziur nie ma.

 

Tak jak Ci mówiłem, sprawdź odpływ skroplin i jego uszczelkę z parownika. U mnie dziury nie było, nikt nie znalazł w nadkolu, pod pedałem hamulca lub w podłodze pod nogami kierowcy, a latem woda się nazbierała. Zakładając, że nie naleciała z wyższych parti ściany grodziowej lub z pod szyby można uznać, że winowajcą był ten odpływ.

Link to comment
Share on other sites


Najlepiej powiem wam wyczyścić wszystko. Ja pojechałem tylko na konserwację bo miało być dobrze. Wyczyścił i już jest lipa.

Link to comment
Share on other sites


  • 1 month later...

U mnie też była powódź przez odpływ od strony pasażera. Wody było od .uja, szczególnie w gąbkach

 

20170708_194024.jpg.3720e72d0e3ae7032b124b3397ce1db1.jpg

Link to comment
Share on other sites


@Misek

 

Odkurzaczem wesałeś wodę z wykładziany, pod wykładziną masz gumoleon z gąbką, która szybko chłonie wodę i długo schnie. Aby to wysuszyć musisz wyjąć dywany a wygłuszenie po podnosić i suszyć w słoneczny letni dzień na wietrze, lub ją wyciąć i wysuszyć, albo wyjąć w całości ale to już sprawa z robotą na grubo.

 

Tam gdzie gąbka wilgotna to nie wyschnie sama a wilgoć się utrzymuje.

Link to comment
Share on other sites


@Misek

 

Odkurzaczem wesałeś wodę z wykładziany, pod wykładziną masz gumoleon z gąbką, która szybko chłonie wodę i długo schnie. Aby to wysuszyć musisz wyjąć dywany a wygłuszenie po podnosić i suszyć w słoneczny letni dzień na wietrze, lub ją wyciąć i wysuszyć, albo wyjąć w całości ale to już sprawa z robotą na grubo.

 

Tam gdzie gąbka wilgotna to nie wyschnie sama a wilgoć się utrzymuje.

 

Z gąbki też wessałem. Podnosiłem ją i naciskałem w każdym możliwym punkcie aż woda z niej wypłynie. Widocznie gdzieś diablica została. Będzie cieplej (czyt. lato) to jeszcze raz wszystko out. Jak podnosiłem gąbke to był jakiś otwór (nie zatkany). Rozumiem, że tak ma być?

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.