Jump to content
Omega Elite Klub

Niska temperatura


Michas91
 Share


Recommended Posts

Ostatnio jeżdżąc do pracy zauważyłem że wskazówka z temp. podnosi się tylko do pierwszej kreski (miedzy 0 a 90 jest jedna kreska i to właśnie do tej kreski dochodzi) a dalej już nie. Do pracy mam ok. 20 km i na takiej trasie powinno już coś nie coś się dźwignąć bardziej, chyba że się mylę. Jest powód do obaw czy jest to normalne?

Link to comment
Share on other sites


Wskaźnik temp masz panie od 70*C (ta niebieska kreska) później masz 80* i ta opisana 90* . Moim zdaniem przyjrzalbym się termostatowi

Link to comment
Share on other sites


na bank termostat, odpal i zobacz kiedy zacznie sie podnosić i czy chłodnica wtedy jest gorąca. Powinna zrobić się gorąca dopiero przy 90 stopniach, kiedy otwiera się termostat.

Link to comment
Share on other sites


  • 2 months later...

Witajcie. 
Jak już tematy temperatury cieczy jest już poruszony to się dopnę do tematu. 
Po założeniu gazu zauważyłem że auto maksymalnie grzeje mi się do 80stopni. Mój silnik to 2.6 v6 i spotkałem się z różnymi opiniami. Zaznaczam że jeżdżę cały czas z klimatronikiem na Auto więc wentylator działa chyba cały czas. 
pozdrawiam! 

Link to comment
Share on other sites


Ale na temat nikt nie odpowiedział... :brawo:

W dniu ‎17‎.‎03‎.‎2018 o 09:35, kirchoff91 napisał:

Witajcie. 
Jak już tematy temperatury cieczy jest już poruszony to się dopnę do tematu. 
Po założeniu gazu zauważyłem że auto maksymalnie grzeje mi się do 80stopni. Mój silnik to 2.6 v6 i spotkałem się z różnymi opiniami. Zaznaczam że jeżdżę cały czas z klimatronikiem na Auto więc wentylator działa chyba cały czas. 
pozdrawiam! 

Podejrzewam źle wpięty reduktor. Albo zbieg okoliczności i poszedł termostat. Na benzynie grzeje się normalnie?

Link to comment
Share on other sites


Ogólnie trzeba zacząć od tego w jaki sposób wpięty jest reduktor. Ja mimo powszechnej opinii w omedze wpinałem reduktor w układ szeregowo. Obieg jest wtedy wymuszony przez reduktor. Szybciej się nagrzewa i stabilniej trzyma temperaturę. Moje diesle po 20km nie łapią temp przy zewnętrznej około 0st. Jednak benzyniak po 10km myślę że powinien się już ocierać o 90st.  Napisz jaki jest efekt wymiany termostatu i będziemy myśleć. Polecam wkładać wkład termostatu w kształcie grzybka albo cały nowy z obudową. Te płaskie które są identyczne jak fabryczne niestety nie sprawdzają się.

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.