Gregorz Posted January 2, 2018 Share Posted January 2, 2018 Siemanko Warto płacić sporo więcej za tarcze Zimmermann nawiercane? Chodzi o przód. Na tył nie zastanawiał bym się, kupiłbym tańsze. druga sprawa to są jeszcze inne opcje zwykle rotinger http://allegro.pl/tarcze-rotinger-gl-sport-opel-omega-b-296mm-i7106314866.html rotinger wysokoweglowe http://allegro.pl/tarcze-rotinger-sport-hp-omega-b-296mm-i7099894432.html mikoda http://allegro.pl/tarcze-mikoda-gt-opel-omega-a-b-senator-b-przod-i6837947232.html Pochwalcie któreś z doświadczenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted January 2, 2018 Share Posted January 2, 2018 ja mam te numer 2 - Rotinger i jestem zadowolony czym cieplejsza tym bardziej skuteczna wiadomo są minusy takiej nacinanej tarczy - pylenie i głośniejsze przy hamowaniu ale chodzi tu o sprawność , i zdaje egzamin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted January 2, 2018 Author Share Posted January 2, 2018 No to już coś wiemy. Super. Skoro kupiłeś to pewnie uważasz, że warto dołożyć cenę klocków i kupić te droższe węglowe. Mają być bardziej wytrzymałe na odkształcenia tylko ciekawe czy jest sens. Samo zużycie tarczy jest bez zmian. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted January 2, 2018 Share Posted January 2, 2018 wydaje mie sie że nie bedą tak korodować jak zwykłe ... chyba bym teraz takich komplet nabył Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted January 2, 2018 Author Share Posted January 2, 2018 Ale to masz jakie zwykłe czy węglowe ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opierdalejszyn Posted January 2, 2018 Share Posted January 2, 2018 Do tych tarcz dorzucić ebc yellowstuff i przy niezapiętych pasach na rozgrzanych hebkach można zęby stracić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted January 2, 2018 Share Posted January 2, 2018 Ale to masz jakie zwykłe czy węglowe ? te bez węgla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonPadre Posted January 2, 2018 Share Posted January 2, 2018 Jak coś to ja mam na sell tarcze Mintex. Zrobiły może 500km ta sama półka co Zimmerman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvf Posted January 2, 2018 Share Posted January 2, 2018 Cena? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonPadre Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 600 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonPadre Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Oczywiście komplet przód tył i chyba gdzieś miałem jeszcze klocki na przód tej samej firmy nawiercane nacinane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 A że się tak wtrącę, jeździ ktoś u nas na tarczach wierconych z klockami ebc? Warto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted January 4, 2018 Author Share Posted January 4, 2018 @DonPadre tył wentylowany ? jak tak to odsyłam swoje i biere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonPadre Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 @DonPadre tył wentylowany ? jak tak to odsyłam swoje i biere A no właśnie tył niewentylowany niestety Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted January 4, 2018 Author Share Posted January 4, 2018 Jak to sedan. No do mnie dzisiaj przyjechały...przy okazji bede wymieniał płyn i prowadnice i nie wiem czy jest sens przewody elastyczne wymieniać na nowe - ale seryjne, jak myślicie? stalowy oplot nie wchodzi w gre na chwile obecna.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted January 5, 2018 Share Posted January 5, 2018 To nie ma sensu chyba że popękane... Ja też czekam aż mi się skończą klocik i pakuję rotingera wierconego stalowy oplot i myślałem nad klockami ebc... + regeneracja zacisku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted January 6, 2018 Author Share Posted January 6, 2018 A klocki ebc to jakiś kozak czy jak? Do wierconych tarcz powinien być miękki klocek...ponoć trw textar ate do takich należą jaj wziąłem te drugie. Co do przewodów do dzieki za info nie bede wymieniał jak tak. Właściwie to należałoby nad oplotem sie zastanowic głebiej za jakiś czas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted January 15, 2018 Author Share Posted January 15, 2018 Panowie warto zakladać nawiercane/nacinane tarcze na tylną oś ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted January 15, 2018 Share Posted January 15, 2018 Chyba tylko po to żeby ładnie wyglądało głównie hamujesz przodem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vision95 Posted January 15, 2018 Share Posted January 15, 2018 a macie jakieś pomysły na normalne tarcze takie dobre ale za rozsądną kase, nie chce bawić mi się w jakieś super sportowe haki tylko normalne dobrej firmy. Ktoś poleci? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted January 15, 2018 Share Posted January 15, 2018 Ate, trw, brembo, zimerman, ebc, rotinger;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted January 15, 2018 Share Posted January 15, 2018 a macie jakieś pomysły na normalne tarcze takie dobre ale za rozsądną kase, nie chce bawić mi się w jakieś super sportowe haki tylko normalne dobrej firmy. Ktoś poleci? Ja na przodzie mam GM plus klocki GM i hamują a na tył założone są tarcze Zimmerman i klocki EBC, ale jeszcze nie używane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.