Hubi Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 Siemanko mam problem a mianowicie mam twarde węże od cieczy chłodzącej i muszę je wymienić. Macie pomysły jakie kupić żeby to dobrze działało i na długo ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 A twardniejące węże to czasami nie winna układu chłodzenia, który jest nie sprawny, bądź za dużego ciśnienia w nim ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted January 4, 2018 Author Share Posted January 4, 2018 A twardniejące węże to czasami nie winna układu chłodzenia, który jest nie sprawny, bądź za dużego ciśnienia w nim ? hmm no nie wiem nie znam się aż tak dobrze ale te węże maja tyle lat co nie jedna piękna niewiasta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 Z mojej małej wiedzy jednak obstawiał bym, że twarde węże to tylko skutek, a przyczyna leży głębiej. I ja bym zaczął od tego, może układ zapowietrzony, albo kompresja idzie do chłodzenia i za duże ciśnienie co równa się twardym wężom. Mi tylko tyle świta, ale może ktoś dopowie więcej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted January 4, 2018 Author Share Posted January 4, 2018 nie no ostatnio mi cieklo z weza delikatnie na kruccu i musialem go skrucic torszke a sie okazalo ze on jest tak twardy ze peka sam w sobie i musze go wymienic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 Hubiemy chodzi raczej o to że węże struchlały a nie że nabite od ciśnienia:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted January 4, 2018 Author Share Posted January 4, 2018 Hubiemy chodzi raczej o to że węże struchlały a nie że nabite od ciśnienia:) No tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...