tomeczekg Posted February 7, 2018 Share Posted February 7, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 9, 2018 Share Posted February 9, 2018 to może regulacja selektora pomoże regulacja selektora.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomeczekg Posted February 9, 2018 Author Share Posted February 9, 2018 Dzięki spróbuje jeszcze na tych kobyłkach. Ale podpiąłem komputer i wziąłem do kanału, ruszałem selektorem to nie da się dobrze ustawić żeby z programem się zgadzało, tylko gorzej się robiło aż diody przy drążku wariowały. Dziś odkryłem, że czujnik położenia przepustnicy jednak pokazuje odwrotnie, czyli przepustnica zamknięta pokazuje napięcie blisko 5V i spada po dodaniu gazu. Ciekawe, bo poprzedni czujnik też tak pokazywał i kupiłem drugi. Podpiąłem dziś sprawny z krótkiego dolotu (zamieniłem odpowiednio 2 kable) i pokazuje jak trzeba. Zamówiłem kolejny TPS i mam nadzieję, że przez niego te problemy. Tylko nie potrzebnie pół auta rozebrałem i długimi godzinami sprawdzałem kabelkologie, schematy to już mi się śnią. Odnośnie TPS zmylił mnie sposób jego sprawdzania z autodaty, że miedzy pinami 2 i 3 się mierzy napięcie, teraz mi wychodzi że trzeba mierzyć między masą(1 pin) a 3 pinem. A ten drugi pewnie uszkodziłem bo przez chwile miałem zamienione prądowe piny 2 z 3, po tym zabiegu oba czujniki pokazują odwrotnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Dzięki spróbuje jeszcze na tych kobyłkach. Ale podpiąłem komputer i wziąłem do kanału, ruszałem selektorem to nie da się dobrze ustawić żeby z programem się zgadzało, tylko gorzej się robiło aż diody przy drążku wariowały. Dziś odkryłem, że czujnik położenia przepustnicy jednak pokazuje odwrotnie, czyli przepustnica zamknięta pokazuje napięcie blisko 5V i spada po dodaniu gazu. Ciekawe, bo poprzedni czujnik też tak pokazywał i kupiłem drugi. Podpiąłem dziś sprawny z krótkiego dolotu (zamieniłem odpowiednio 2 kable) i pokazuje jak trzeba. Zamówiłem kolejny TPS i mam nadzieję, że przez niego te problemy. Tylko nie potrzebnie pół auta rozebrałem i długimi godzinami sprawdzałem kabelkologie, schematy to już mi się śnią. Odnośnie TPS zmylił mnie sposób jego sprawdzania z autodaty, że miedzy pinami 2 i 3 się mierzy napięcie, teraz mi wychodzi że trzeba mierzyć między masą(1 pin) a 3 pinem. A ten drugi pewnie uszkodziłem bo przez chwile miałem zamienione prądowe piny 2 z 3, po tym zabiegu oba czujniki pokazują odwrotnie. co ma wpływ na wolne obroty https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHX25rNDN5WkRQLVU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.