Jump to content
Omega Elite Klub

Parametry ASB


 Share

Recommended Posts

Dzięki spróbuje jeszcze na tych kobyłkach. Ale podpiąłem komputer i wziąłem do kanału, ruszałem selektorem to nie da się dobrze ustawić żeby z programem się zgadzało, tylko gorzej się robiło aż diody przy drążku wariowały. Dziś odkryłem, że czujnik położenia przepustnicy jednak pokazuje odwrotnie, czyli przepustnica zamknięta pokazuje napięcie blisko 5V i spada po dodaniu gazu. Ciekawe, bo poprzedni czujnik też tak pokazywał i kupiłem drugi. Podpiąłem dziś sprawny z krótkiego dolotu (zamieniłem odpowiednio 2 kable) i pokazuje jak trzeba. Zamówiłem kolejny TPS i mam nadzieję, że przez niego te problemy. Tylko nie potrzebnie pół auta rozebrałem i długimi godzinami sprawdzałem kabelkologie, schematy to już mi się śnią. Odnośnie TPS zmylił mnie sposób jego sprawdzania z autodaty, że miedzy pinami 2 i 3 się mierzy napięcie, teraz mi wychodzi że trzeba mierzyć między masą(1 pin) a 3 pinem. A ten drugi pewnie uszkodziłem bo przez chwile miałem zamienione prądowe piny 2 z 3, po tym zabiegu oba czujniki pokazują odwrotnie.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki spróbuje jeszcze na tych kobyłkach. Ale podpiąłem komputer i wziąłem do kanału, ruszałem selektorem to nie da się dobrze ustawić żeby z programem się zgadzało, tylko gorzej się robiło aż diody przy drążku wariowały.  Dziś odkryłem, że czujnik położenia przepustnicy jednak pokazuje odwrotnie, czyli przepustnica zamknięta pokazuje napięcie blisko 5V i spada po dodaniu gazu. Ciekawe, bo poprzedni czujnik też tak pokazywał i kupiłem drugi. Podpiąłem dziś sprawny z krótkiego dolotu (zamieniłem odpowiednio 2 kable) i pokazuje jak trzeba. Zamówiłem kolejny TPS i mam nadzieję, że przez niego te problemy. Tylko nie potrzebnie pół auta rozebrałem i długimi godzinami sprawdzałem kabelkologie, schematy to już mi się śnią.  Odnośnie TPS zmylił mnie sposób jego sprawdzania z autodaty, że miedzy pinami 2 i 3 się mierzy napięcie, teraz mi wychodzi że trzeba mierzyć między masą(1 pin) a 3 pinem. A ten drugi pewnie uszkodziłem bo przez chwile miałem zamienione prądowe piny 2 z 3, po tym zabiegu oba czujniki pokazują odwrotnie.

 

co ma wpływ na wolne obroty

https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHX25rNDN5WkRQLVU

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.