Hubi Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 Co myślicie o tej oponie ??? https://www.iparts.pl/czesc/opona-letnia-federal-595-22555-r17-97w-22555r1797wss595,1-federal-22555r1797wss595-1651156.html?ceneo_pozostale_oferty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 taki moim zdaniem typowy chinol ... cena adekwatna do opony Hubi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 Na 17" profil 55 to za dużo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 Do tego będzie głośna 74 dB, kupiłem 71 dB i już jest głośnowata, do tego parametry na mokrym kiepskie i ekonomiczność również. Zwykły chinol i to z niskej półki z agresywnym bieżnikiem, a cena to hmm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orkan Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 Ta cena mnie zbiła. Jak do Pelikana... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 Ale w sumie za tą cenę brał bym nawet na sezon... używki dobrej za tą kasę nie kupisz nawet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted March 7, 2018 Author Share Posted March 7, 2018 Raczej jej nie kupię ale cena śmieszna a powiecie mi jak czytać te oznaczenia opon ?? Czym bliżej literki A to lepiej ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powełek Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OmegaBrok Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 jak się zastanawiasz nad używkami to rozkmiń bieżniki PROFIL-a ja się właśnie zastanawiam nad taką alternatywą,ogólnie myślę o kupnie nowych ale mogę mieć z tym trochę problem (rejestracja auta i OC mi się zbliża),i pewnie na ten sezon kupię używki,a na nowe sobie odłożę,ale do czego zmierzam...te nalewki Profila są całkiem spoko,dwa lata temu do omegi szukałem lata ładnego i nic nie było(wszystko ze ściuchanym bieżnikiem),i mój znajomy wulkanizator mi zaproponował w drodze alternatywnej właśnie profila,nie byłem przekonany ze względu na te opowieści o wystrzałach i tak dalej,ale przekonał mnie dwuletnią gwarancją bez limitu km na te opony,założyłem i w sumie złego słowa na nie powiedzieć nie mogę,były mega ciche,na suchym dobrze się trzymały,jedynie na mokrej nawierzchni stawały się nerwowe podczas gwałtownego hamowania,ale przez ten czas nic nie poparciało,bieżnik nadmiernie się nie wycierał,trochę miałem odczucie jakby auto "pływało" to pewnie przez skład mieszanki opony(zapewne była miękka),i teraz tak jak masz do wyboru powiedzmy 10 letnią oponę z jako takim bieżnikiem którą z premedytacją kupujesz na sezon góra dwa bo dłużej nie wytrzyma,i masz do wyboru w tej samej cenie dobre nalewki gdzie mięsa masz multum i też powiedzmy pojeździsz te góra dwa trzy lata (bo nalewkami raczej dłużej nie pojeździsz) to co jest lepiej wybrać? I nad takim samym wyjściem myślę teraz,tylko co ważne do takich opon musisz mieć sprawdzonego dostawcę który zamawia z pewnych żródeł,bo jest sporo "fabryk" które robią takie opony "po kosztach" i to jest faktycznie opona zwiększonego ryzyka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 Omega jest zbyt ciężkim autem żeby nalewki zakładać...chyba, że jeździsz mało i wolno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OmegaBrok Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 Prawie dwa lata miałem te PROFIL-e i zapierdzielałem nie raz i nie dwa pod 200km/h i nic się nie działo...gdybym tak wierzył w te wszystkie stereotypy to ani nie miałbym Omegi ani nalewek,baa fiatami i fordami też bym nigdy nie jeździł ja osobiście nalewkę uważam jako dobrą używaną oponę na (jak wspomniałem) dwa góra trzy sezony,i jeszcze lepszą alternatywę dla np 10 letniej opony która nie wiadomo jak była eksploatowana,nalewkę też trzeba umieć kupić,a skoro większość ludzi przy opcji "oszczędzanie" robi to po najgładszej linii oporu to potem się słyszy rewelacje o wystrzałach i innych bajerach,a wystarczy dołożyć np 60 zł więcej za nalewkę lepszej firmy i odczucia już będą inne. Takie moje zdanie,opony federal bym nie kupił,ale PROFIL-a już tak Wszystko zależy od dostawcy i podejścia...choć jedyną prawdą że najlepsze opony są markowe i nowe,ale czasem warto rozważyć ciekawe alternatywy byle z głową Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OmegaBrok Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 no i oczywiście rozmawiamy tu o nowszym procesie bieżnikowania,czyli takim gdzie poza bieżnikiem masz wzmacnianą(czy tam nalewaną jak kto woli) boczną część opony tak jak miałem u siebie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 Omega jest zbyt ciężkim autem żeby nalewki zakładać...chyba, że jeździsz mało i wolno Grzegorz ja mam przez wiele lat doswiadczenia z opona "nalewką" - zimówką , naprawde są mega , nowa mieszanka a nie jak na uzywanych oponach twarda czarna . Przy niskich temp taka uzywak niema kompletnie swich własciwosci . Naprawde polecam przetestować , zdjąłem je po 3 sezoanach bo mowie juz starczy a mięsa jeszcze sporo było . a spisywały sie naprawde zacnie . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OmegaBrok Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 dokładnie i ja mam takie odczucia do nalewek...Tylko widzisz Łukary baaardzo duża część osób nalewkę kwalifikuje jako oponę nową,a to jest błędny tok myślenia a te wszystkie pożal się Boże pisma motoryzacyjne w tym fakcie utwierdzają a mało osób wie że przy prawidłowym procesie technologicznym w dobrej fabryce taka nalewka jest wytwarzana z naprawdę dobrych materiałów i profesjonalnie przetwarzana,co nie zmienia faktu że nie jest to opona na dziesięć lat jak w przypadku nowej gdzie mało jeździmy góra dwa trzy sezony a w cenie używanej markowej która może tylko sezon wytrzymać,no i ma mniejszy bieżnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted March 9, 2018 Author Share Posted March 9, 2018 Dobra dajcie jakaś stronkę czy coś gdzie takie nalewki można kupić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OmegaBrok Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 ja kupowałem u znajomego wulkanizatora to nie pomogę w tej kwestii ale może Łukary? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 Nie zakładając nowego tematu. Dwa rozmiary, który jeszcze nie wiem 235/40/18 lub 225/45/18 Felga iszmery evo 7.5j et35 Obniżenie 30mm Co polecanie dobrego w normalnych pieniądzach I który rozmiar wybrać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 Ja teraz na lato mam przygotowane 225 45 18 na 9 ' przód. Na 235 40 18 musiałem bardziej sie spinać na koleinach. Moge dac Ci kontakt do znajomego praktycznie nowe opony przejechane kilka km good year 2015r.....jak cos pw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.