Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Opony federal


 Share


Recommended Posts

Na 17" profil 55 to za dużo

Link to comment
Share on other sites


Do tego będzie głośna 74 dB, kupiłem 71 dB i już jest głośnowata, do tego parametry na mokrym kiepskie i ekonomiczność również.

 

Zwykły chinol i to z niskej półki z agresywnym bieżnikiem, a cena to hmm...

Link to comment
Share on other sites


Ale w sumie za tą cenę brał bym nawet na sezon... używki dobrej za tą kasę nie kupisz nawet...

Link to comment
Share on other sites


Raczej jej nie kupię ale cena śmieszna a powiecie mi jak czytać te oznaczenia opon ?? Czym bliżej literki A to lepiej ??

Link to comment
Share on other sites


jak się zastanawiasz nad używkami to rozkmiń bieżniki PROFIL-a ja się właśnie zastanawiam nad taką alternatywą,ogólnie myślę o kupnie nowych ale mogę mieć z tym trochę problem (rejestracja auta i OC mi się zbliża),i pewnie na ten sezon kupię używki,a na nowe sobie odłożę,ale do czego zmierzam...te nalewki Profila są całkiem spoko,dwa lata temu do omegi szukałem lata ładnego i nic nie było(wszystko ze ściuchanym bieżnikiem),i mój znajomy wulkanizator mi zaproponował w drodze alternatywnej właśnie profila,nie byłem przekonany ze względu na te opowieści o wystrzałach i tak dalej,ale przekonał mnie dwuletnią gwarancją bez limitu km na te opony,założyłem i w sumie złego słowa na nie powiedzieć nie mogę,były mega ciche,na suchym dobrze się trzymały,jedynie na mokrej nawierzchni stawały się nerwowe podczas gwałtownego hamowania,ale przez ten czas nic nie poparciało,bieżnik nadmiernie się nie wycierał,trochę miałem odczucie jakby auto "pływało" to pewnie przez skład mieszanki opony(zapewne była miękka),i teraz tak jak masz do wyboru powiedzmy 10 letnią oponę z jako takim bieżnikiem którą z premedytacją kupujesz na sezon góra dwa bo dłużej nie wytrzyma,i masz do wyboru w tej samej cenie dobre nalewki gdzie mięsa masz multum i też powiedzmy pojeździsz te góra dwa trzy lata (bo nalewkami raczej dłużej nie pojeździsz) to co jest lepiej wybrać? I nad takim samym wyjściem myślę teraz,tylko co ważne do takich opon musisz mieć sprawdzonego dostawcę który zamawia z pewnych żródeł,bo jest sporo "fabryk" które robią takie opony "po kosztach" i to jest faktycznie opona zwiększonego ryzyka :)

Link to comment
Share on other sites


Prawie dwa lata miałem te PROFIL-e i zapierdzielałem nie raz i nie dwa pod 200km/h i nic się nie działo...gdybym tak wierzył w te wszystkie stereotypy to ani nie miałbym Omegi ani nalewek,baa fiatami i fordami też bym nigdy nie jeździł ;) ja osobiście nalewkę uważam jako dobrą używaną oponę na (jak wspomniałem) dwa góra trzy sezony,i jeszcze lepszą alternatywę dla np 10 letniej opony która nie wiadomo jak była eksploatowana,nalewkę też trzeba umieć kupić,a skoro większość ludzi przy opcji "oszczędzanie" robi to po najgładszej linii oporu to potem się słyszy rewelacje o wystrzałach i innych bajerach,a wystarczy dołożyć np 60 zł więcej za nalewkę lepszej firmy i odczucia już będą inne. Takie moje zdanie,opony federal bym nie kupił,ale PROFIL-a już tak :) Wszystko zależy od dostawcy i podejścia...choć jedyną prawdą że najlepsze opony są markowe i nowe,ale czasem warto rozważyć ciekawe alternatywy byle z głową ;)

Link to comment
Share on other sites


Omega jest zbyt ciężkim autem żeby nalewki zakładać...chyba, że jeździsz mało i wolno :P

 

Grzegorz ja mam przez wiele lat doswiadczenia z opona "nalewką" - zimówką , naprawde są mega , nowa mieszanka a nie jak na uzywanych oponach twarda czarna .

Przy niskich temp taka uzywak niema kompletnie swich własciwosci .

Naprawde polecam przetestować , zdjąłem je po 3 sezoanach bo mowie juz starczy a mięsa jeszcze sporo było .

a spisywały sie naprawde zacnie .

Link to comment
Share on other sites


dokładnie i ja mam takie odczucia do nalewek...Tylko widzisz Łukary baaardzo duża część osób nalewkę kwalifikuje jako oponę nową,a to jest błędny tok myślenia a te wszystkie pożal się Boże pisma motoryzacyjne w tym fakcie utwierdzają :/ a mało osób wie że przy prawidłowym procesie technologicznym w dobrej fabryce taka nalewka jest wytwarzana z naprawdę dobrych materiałów i profesjonalnie przetwarzana,co nie zmienia faktu że nie jest to opona na dziesięć lat jak w przypadku nowej gdzie mało jeździmy ;) góra dwa trzy sezony a w cenie używanej markowej która może tylko sezon wytrzymać,no i ma mniejszy bieżnik

Link to comment
Share on other sites


Nie zakładając nowego tematu.

Dwa rozmiary, który jeszcze nie wiem

235/40/18 lub 225/45/18

Felga iszmery evo 7.5j et35

Obniżenie 30mm

Co polecanie dobrego w normalnych pieniądzach

I który rozmiar wybrać

Link to comment
Share on other sites


Ja teraz na lato mam przygotowane 225 45 18 na 9 ' przód. Na 235 40 18 musiałem bardziej sie spinać na koleinach. Moge dac Ci kontakt do znajomego praktycznie nowe opony przejechane kilka km good year 2015r.....jak cos pw.

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.