SebOOs Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 Siema znawcy powiedzcie od czego można wsadzic turbo do 2.5td? Co podejdzie z czego ?czy lepiej nie kombinować? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 Ładuj od 3.0 bmw ktoś ma forum w takim samym motorze zrobił taki zabieg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebOOs Posted October 1, 2016 Author Share Posted October 1, 2016 34 minut temu, Grabarz napisał: Ładuj od 3.0 bmw ktoś ma forum w takim samym motorze zrobił taki zabieg Tylko ciekawe czy dużo modzenia jest... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 Same turbo ponoc pasuje tylko nie wiem czy to wystarczy czy nie bedziesz musiał jakiegos programu robic jak ja z wtryskami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achmed Posted October 2, 2016 Share Posted October 2, 2016 Chyba najlepiej i najprościej zrobić hybryde chyba ze celuje się w moce dużo większe to wtedy i większą turbina musi być Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAFAR Posted October 2, 2016 Share Posted October 2, 2016 Z tego co słyszałem to turbo od BMW podchodzi ale program też jest potrzebny. Ja planuje taki zabieg u siebie zrobić ale to raczej na przyszły sezon i dorzucić jeszcze do tego Manual Bost Control Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonPadre Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Temat stary ale ja się dopnę z racji tego że u mnie taki zabieg był przeprowadzony. Będzie dla potomnych. Pakujemy praktycznie wszystko od 3.0d z BMW e39. Tj. turbo sterowane podciśnieniem, wtryskiwacze, IC i przepływomierz. Całośc trzeba wystroić programem, wywalić egr, wywalić klapy z dolotu albo założyć kolektor od BMW i w rezultacie wszystkie V-ki wąchają ciorne spaliny, albo białe w zależności od kondycji turbiny, jak kto woli Wszystko pasuje P&P z tym że do przepływki kostka ma inny kształt. To tyle jeżeli chodzi o to co zaobserwowałem. Całość po odpowiednim strojeniu celuje w jakieś +/-210-220KM i jakieś 460Nm. Sprzęgło pasuje też kewlarem obić albo jakiś spiek zapodać z mocniejszymi sringami. Pozdrawiam i powodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.