Guest asqard Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 Tak jak w temacie, w momencie kiedy silnik osiągnie temperaturę 90*C to Drive i wciśnięty hamulec i obroty skaczą jak oszalałe. nieszczelność dolotu czy coś innego? Po z czytaniu błędów mamy odpowiedź błąd 39 ( Sonda lambda (modele od 1990 roku)- wysokie napięcie (Bosch Motronic, Simtec) ) Błąd 52 ( Lampka ostrzegawcza samodiagnostyki: ostatni stopien, wysokie napięcie ) pierwszy rozumiem tego drugiego nie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awhaker Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 4 godziny temu, asqard napisał: Błąd 52 ( Lampka ostrzegawcza samodiagnostyki: ostatni stopien, wysokie napięcie ) Znaczy że sterownik podał faze na lampe /emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20"> hahah No chodzi o to że świeci ci się kontrolka Check /emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20"> Taki silnik z pierunem /emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asqard Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 to już wiem /emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20"> pierun to Ty jesteś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awhaker Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 Jeśli tak dziwnie faluje to myślę że mapy rozjechały się od LPG i dlatego sonda cuduje /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.