petercobra Posted March 25, 2018 Share Posted March 25, 2018 Hej, Dalej walczę z nieszczelnościami w mojej klusce po 250k km (2.2 dti). Wyciągałem ostatnio pęknięty przewód przelewowy z wtrysków i niestety "guma mi pękła". Teraz pytanko - czy ktoś wie jak się dostać do tego cholerstwa czy trzeba wtryski wyciągać i dopiero czyścić z tej gumy? Jeśli trzeba wtryski wyciągać to ma ktoś manual do tego? Pzdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awhaker Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 Masz na myśli trawersy ?? ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petercobra Posted April 15, 2018 Author Share Posted April 15, 2018 Mam na myśli przewód przelewowy, który się urwał jak go wyciągałem bo był sparciały i teraz nowy nie nachodzi cały. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 To powinno normalnie zejsc. Robiłem to ostatnio w zosce 2.2 i nie było z tym problmeu Wez cos ostrego i wyskub resztki wezyka, zakladaj nowy i powinno smigac:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vision95 Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Chodzi Ci, że z króćca przelewu ułamał się wężyk i kawałek został? Musiał być ostro twardy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.