Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

wtryski/przelewy


petercobra
 Share


Recommended Posts

Hej,

Dalej walczę z nieszczelnościami w mojej klusce po 250k km (2.2 dti). Wyciągałem ostatnio pęknięty przewód przelewowy z wtrysków i niestety "guma mi pękła". Teraz pytanko - czy ktoś wie jak się dostać do tego cholerstwa czy trzeba wtryski wyciągać i dopiero czyścić z tej gumy? Jeśli trzeba wtryski wyciągać to ma ktoś manual do tego?

 

Pzdro

Link to comment
Share on other sites


  • 3 weeks later...

Mam na myśli przewód przelewowy, który się urwał jak go wyciągałem bo był sparciały i teraz nowy nie nachodzi cały.

Link to comment
Share on other sites


To powinno normalnie zejsc. Robiłem to ostatnio w zosce 2.2 i nie było z tym problmeu Wez cos ostrego i wyskub resztki wezyka, zakladaj nowy i powinno smigac:)

Link to comment
Share on other sites


Chodzi Ci, że z króćca przelewu ułamał się wężyk i kawałek został? Musiał być ostro twardy :D

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.