Kuba07124 Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Siema, rozważam wrzucenie wiekszego intercoolera do 2.5 dti, ori wymiary IC : 232x156x66 . Myślalem nad IC firmy FMiC ale troche nie na moją kieszeń, rozważał ktoś taką modyfikacje z innym intercoolerem ? Przy okazji zapytam o filtr w dieslu, chce kupić wkładke K&N lub Pipercross, jakieś opinie ? Jak z eksploatacja tych filtrów ? Oba mają dożywotnią gwarancje, warto zapłacić te pieniadze ? Sam obecnie zdecydowałem się na filtr Pipercross. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 siema tez ten temat chodzi mi od dawna... niektorzy tak jak kolec np przesuwaja chlodnice iwstawiajo centralnie cooler, a ja w planie mam wstawienie go centralnie ale w zderzak, miedzy spod zderzaka a zbiornik plynu, musi byc waski i szeroki, z tego co patrzylem powinien podejsc od bmw, obecnie w garazu mam z e36, podobno w e34 jest taki sam, cena smieszna, tylko trzeba zwalic zderzak i przymierzyc a pozniej meczyc sie ze spawaniem rurek i kolanek, najlepiej jakby mial obydwa wyjscia z jednej strony, no ale jak sie nie ma... itd co do wkadki tez ysle na k&n ostatnio zakladaj to Maciej 446VS i pamietam ze ma to tez brytisz, nie ma ogromnej roznicy ale podobno plynniej auto z dolu idzie, odstrasza tylko cena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba07124 Posted December 15, 2016 Author Share Posted December 15, 2016 NIe chce właśnie ingerować zbytnio w karoserie, max nacięcie zderzaka nieznaczne, chce zeby to był taki sleeper a nie kombi z IC jak heder w kombajnie. Zalozylbym tego samego kształtu IC z firmy FMiC albo ten z e60, tylko ten z e60, czy ta gra jest warta świeczki ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba07124 Posted December 19, 2016 Author Share Posted December 19, 2016 Filtr zakupiony, pieniądze warte wydania, postawiłem na filtr marki Pipercross koszt około 100 złotych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vision95 Posted October 29, 2017 Share Posted October 29, 2017 i co z tym IC zrobiłeś?? Masz jakieś fotki itd.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonPadre Posted October 29, 2017 Share Posted October 29, 2017 Ja miałem Ome od kolca właśnie i rozwiązane to było w ten sposób że cały osprzęt od IC był wsadzony z BMW E39 3.0d, chłodnica podniesiona do góry i pod nią wciśnięty IC. Filtr stożkowy i turbo od E39 razem z wtryskami. Oczywiście wszystko wystrojone. Do tego wpadła skrzynia 6 z BMW i szpera 45%. Generalnie zabieg warty tego jak to później latało. Wyszło ponad 200KM spokojnie i moment taki że każdy zakręt przy delikatnym przygazowaniu brała bokiem bez najmniejszego problemu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek WRO Posted October 30, 2017 Share Posted October 30, 2017 Dodam tylko, żeby zrobić to jak miał kolec to trzeba osuszacz klimy przenieść i właśnie z chłodnicą powalczyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vision95 Posted October 30, 2017 Share Posted October 30, 2017 a nie idzie jakoś bez wielkich przeróbek wstawić ten ic w zderzak z przodu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.