Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Wiatrak intercoolera 2.5 DTI


Nimbus
 Share


Recommended Posts

Witam w najbliższym czasie zabieram sie za mycie intercoolera i chce przy tym zdjąć ten dziadowy wiatrak jak myślicie poprawi to osiągi ?Jeszcze nigdy nie słyszałem jak on pracuje a moja omega przy dużych temp zamula a wiatrak uruchamia sie dopiero przy 95 stopniach .

Link to comment
Share on other sites


Jest roznica odczuwalna jesli chodzi o temperature niestety to jest wada tych wiatrakow czesto siadają a przez zime nie chodza wiec czesto staja kolkiem

Link to comment
Share on other sites


Najlepiej co jakis czas robic zworke w skrzynce, uruchamia go na krótko przez co nie zaciera sie

Link to comment
Share on other sites


Dzis zaglądałem bezpiecznik od niego spalony jutro biore sie za czyszczenie choć 2 lata temu dało sie go uratować 

Szkoda tylko ze on zalącza sie przy tak dużej temp bo prawie nigdy nie słyszę jak chodzi 

 

Link to comment
Share on other sites


Wyjąłem dzis intercooler i wiatrak ktory był lekko zasiedziały odpaliłem go to na sam poczatek pobierał 23A potem spadło do 5A po chwili pracy i psiknięciu magicznego środka spadło do 4A wiatrak naprawde mocno dmuchał dlatego zdecydowałem go zostawic teraz bede kombinował jak obejść jego załaczanie 

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.