Nimbus Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Witam w najbliższym czasie zabieram sie za mycie intercoolera i chce przy tym zdjąć ten dziadowy wiatrak jak myślicie poprawi to osiągi ?Jeszcze nigdy nie słyszałem jak on pracuje a moja omega przy dużych temp zamula a wiatrak uruchamia sie dopiero przy 95 stopniach . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Jest roznica odczuwalna jesli chodzi o temperature niestety to jest wada tych wiatrakow czesto siadają a przez zime nie chodza wiec czesto staja kolkiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Najlepiej co jakis czas robic zworke w skrzynce, uruchamia go na krótko przez co nie zaciera sie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbus Posted April 11, 2018 Author Share Posted April 11, 2018 Dzis zaglądałem bezpiecznik od niego spalony jutro biore sie za czyszczenie choć 2 lata temu dało sie go uratować Szkoda tylko ze on zalącza sie przy tak dużej temp bo prawie nigdy nie słyszę jak chodzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbus Posted April 12, 2018 Author Share Posted April 12, 2018 Wyjąłem dzis intercooler i wiatrak ktory był lekko zasiedziały odpaliłem go to na sam poczatek pobierał 23A potem spadło do 5A po chwili pracy i psiknięciu magicznego środka spadło do 4A wiatrak naprawde mocno dmuchał dlatego zdecydowałem go zostawic teraz bede kombinował jak obejść jego załaczanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.