Yasió Posted April 21, 2018 Share Posted April 21, 2018 Hej Kochani! Czy na problem z odpaleniem zimnego silnika może mieć wpływ uszkodzona przepustnica? Co poranek odpala za około 5 razem. Jak zaskoczy buja okropnie a przy obrotach powyżej 1000 w miarę ładnie pracuje na jałowym. (Pierwsze kilka zgaśnięć nie reaguje na gaz.) Podczas jazdy ma moc i na ciepłym już nie ma problemu z odpaleniem lecz słychać i lekko czuć na pedale gazu takie delikatne przerywanie i przy odpuszczaniu wręcz też słuchać przerywanie odbiegające z komory silnika tak sądzę. Kilka dni doszło brak możliwości przełączenia na gaz, a kody z kompa gazu mówiły coś o wtryskach paliwa itp. Ale nie wykluczone według gazka uszkodzenie sterownika benzyny czy gazu i źle czyta i rozłącza. Przepustnica czysta, przepływomierz sprawny, świece nowe beru, filtr paliwa pół roku. JAKIEŚ DOŚWIADCZENIE? Znajomy słysząc mój problem pod blokiem sugeruje drugą sondę. Misio sprawdził pompę opcomem i słychać ją. W razie co mam druga na podmianę. Czujnika temperatury ecu jeszcze nie zmieniałem. 20180414_102504.mp4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted April 21, 2018 Share Posted April 21, 2018 Może to być ten czujnik na ECU, sonda raczej nie bo to tylko diagnostyczna, pierwsza jest regulacyjna cewkę wymieniłeś? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvf Posted April 21, 2018 Share Posted April 21, 2018 u mnie przez sondę było to samo w 2.5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted April 21, 2018 Share Posted April 21, 2018 a spróbuj zakręcić gaz na butli mi zgasić na benzynie.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yasió Posted April 22, 2018 Author Share Posted April 22, 2018 @Tazz cewka założona nowa Bosch. @mvf w 2.5 też takie rozłożenie sond jak w 2.2? Z którą miałeś problem? @skitzakręcałem właśnie nawet na noc i gasiłem na benzynie. Z rana też nie mogłem odpalić. Ciężko tą wtyczkę wyjąć z czujnika ecu... Nie mogę się dobrać. Myślicie podmieniać pompę paliwa, filtr paliwa i świece też? Poza tym ciężkim odpalaniem (jest coraz gorzej) martwi mnie to przerywanie na obu paliwach jak jadę... Może znowu coś z wydechem czy kolektorem... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted April 22, 2018 Share Posted April 22, 2018 Jasiek wpadaj do mnie to obczaimy temat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yasió Posted April 22, 2018 Author Share Posted April 22, 2018 Komputer zawsze pokaże awarie czujnika wałków czy czujnika wału? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted April 22, 2018 Share Posted April 22, 2018 A sprawdzałeś czy masz ciśnienie na listwie wtryskowej od benzyny? Tam jest taki korek czarny (jeśli jest) a pod nim taki jakby wentyl jak przy kołach. Naciśnij i zobacz czy leci paliwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yasió Posted April 22, 2018 Author Share Posted April 22, 2018 Tak mam, nie długo sprawdzę. Mocno tryśnie? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yasió Posted April 22, 2018 Author Share Posted April 22, 2018 Kolejne odpalenie... Zaczęło smierdziec paliwem i przez kilka sekund ciemny dym z rury. Dodaje film. 20180422_152614.mp4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted April 22, 2018 Share Posted April 22, 2018 Powinno trysnac, nie pamiętam ile tam powinno być coś koło 4 bar jak dobrze pamiętam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yasió Posted April 22, 2018 Author Share Posted April 22, 2018 Trysnęło. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 (edited) Czyli pompe źostaw w spokoju, działa filtr paliwa wymieniales? Może być tak że wtryski od benzyny trochę leją. Trzecia sprawa: próbowałeś odpalić na samym gazie? Procedura awaryjna czy jakoś tak Edited April 23, 2018 by Tazz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yasió Posted April 23, 2018 Author Share Posted April 23, 2018 Filtr paliwa jeszcze niet, na gazku spróbuje. A np. przestawiony rozrząd? Musze zajrzeć też chyba. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted May 12, 2018 Share Posted May 12, 2018 Miałem problemy z odpalaniem i falowaniem zarówno na benzynie jak i na gazie w X20XEV. Okazało się, że padła membrana w regulatorze ciśnienia paliwa. Żaden błąd w związku z tym się nie pojawił, auto natomiast miało straszne problemy z zapaleniem i dodatkowo falowały obroty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted May 12, 2018 Share Posted May 12, 2018 Ewentualnie pompa paliwa, miałem podobne problemy jak padł wężyk od pompy - pompa sobie pracowała, ale paliwko uciekało bokiem i palił z trudem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orkan Posted June 13, 2018 Share Posted June 13, 2018 Ten silnik nie pali na wszystkie gary. Sprawdzałeś kable, świece? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 W dniu 13.06.2018 o 09:56, Orkan napisał: Ten silnik nie pali na wszystkie gary. Sprawdzałeś kable, świece? W dniu 22.04.2018 o 09:52, Yasió napisał: cewka założona nowa Bosch. W dniu 21.04.2018 o 11:18, Yasió napisał: świece nowe beru 2.2 nie ma kabli... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orkan Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 Tak mi się zdawało, ale zmyliła mnie ta "wymieniona cewka". Gdyby to była cewka, to by były kable, a tak, wychodzi na to, że to jest kaseta zapłonowa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.