Jump to content
Omega Elite Klub

Kunie uciekły w las


SebOOs
 Share

Recommended Posts

 

według mnie turbo... jak odjezdzales kopcila bardzo na niebiesko a to pierwszy objaw, no chyba ze jakiś wężyk od podciśnienia ale watpie

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

4 minuty temu, Grabarz napisał:

 

 

 

 

według mnie turbo... jak odjezdzales kopcila bardzo na niebiesko a to pierwszy objaw, no chyba ze jakiś wężyk od podciśnienia ale watpie

 

 

 

 

 

Ona tak kopci jak jest zimna teraz jadę check mi się pali mocy nie ma i nie kopci

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

8 minut temu, SebOOs napisał:

 

 

 

 

Ona tak kopci jak jest zimna teraz jadę check mi się pali mocy nie ma i nie kopci

 

 

 

 

 

ale nie powinna tak kopcic, wogole nie powinna niebieskiego dymu z siebie wydawac, na czarno powinna, podepnij ja pod kompa

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

MOZLIWE, BO JA TAK MIALEM KILKA DNI TEMU ZE DAWAL OPOR W PEDAL A ONA ZACZYNALA SIE DLAWIC LEKKO SZARPAC I ZAcenzuraISCIE KOPCIC ale na czarno, okazało się ze wężyk od podcisnienia

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

5 minut temu, motyl81 napisał:

 

 

 

 

pierwsza sprawa to na komputer i juz bedzie cos wiadomo,druga sprawa obadaj wezyki ,3 sprawa namiary dostałes ,dzwoń umawiaj sie niech ci Bartek to obejrzy

 

 

 

 

 

4 sprawa poszukaj dobrze płatnego złomu

Link to comment
Share on other sites

to nie jest normalne ze 2.5td tak kopci i tak nie rowno pracuje. Widzialem na zlocie jak ten motor pracuje i jak kopcil kiedy wyjezdzales i powiem ci ze masakra.

 

 

 

 

Nie jedz na zaden komputer. Jak dobrze pamietam to zrob zworke na zlaczu diagnostycznym 5-6 pin (ale nie jestem pewien) i ilosc mrugniec kontrolki oznacza cyfre.

 

 

 

 

Pierwsza cyfra jest 12 i to jest sprawdzenie a potem bledy.

 

 

 

 

Jak pamietam to jesli wyjdzie blad 64 to pompa do roboty.

 

 

 

 

A 92 chyba to jesli nie masz tempomatu to wywali taki blad.

 

 

 

 

Powtorze jeszcze raz ze to nie jest normalne aby 2.5td tak kopcilo i trzepalo silnikiem jak u ciapka.

 

 

 

 

Wiecej szukaj po necie

 

 

 

 

Juz pare ladnych lat taki motor mam i troche nerwow przy nim stracilem

Link to comment
Share on other sites

 

53 minut temu, danio napisał:

 

 

 

 

  to nie jest normalne ze 2.5td tak kopci i tak nie rowno pracuje. Widzialem na zlocie jak ten motor pracuje i jak kopcil kiedy wyjezdzales i powiem ci ze masakra.

 

 

 

 

Nie jedz na zaden komputer. Jak dobrze pamietam to zrob zworke na zlaczu diagnostycznym 5-6 pin (ale nie jestem pewien) i ilosc mrugniec kontrolki oznacza cyfre.

 

 

 

 

Pierwsza cyfra jest 12 i to jest sprawdzenie a potem bledy.

 

 

 

 

Jak pamietam to jesli wyjdzie blad 64 to pompa do roboty.

 

 

 

 

A 92 chyba to jesli nie masz tempomatu to wywali taki blad.

 

 

 

 

Powtorze jeszcze raz ze to nie jest normalne aby 2.5td tak kopcilo i trzepalo silnikiem jak u ciapka.

 

 

 

 

Wiecej szukaj po necie

 

 

 

 

Juz pare ladnych lat taki motor mam i troche nerwow przy nim stracilem

 

 

 

 

2 razy byłem na kompie za 1 szym razem pokazało że coś jest z nastawnikem pompy wtryskowej za 2 razem nic

Link to comment
Share on other sites

 

 

6 godzin temu, danio napisał:

 

 

 

 

Nie jedz na zaden komputer. Jak dobrze pamietam to zrob zworke na zlaczu diagnostycznym 5-6 pin (ale nie jestem pewien) i ilosc mrugniec kontrolki oznacza cyfre.

 

 

 

 

 

Jedź na kompa i sprawdź parametry wszystkie. Jeśli kopci na niebiesko to znaczy że pali olej. Olej do komory spalania dostaje się : a) pierścieniami b) uszczelniacze zaworowe c)turbo i nie pamiętam jak są osadzone wtryski w DTI ale możne jeszcze uszczelniaczami wtryskiwaczy. Czarny dym często pojawia się gdy mamy za mało powietrza do paliwa. Biały gdy do paliwa mamy za mało powietrza (lejące wtryski) niebieski to olej silnikowy w komorze spalania.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Po analizie komputerowej  szanowny Pan Bartek stwierdził że się kończy Pompa wtryskowa  . Wie ktoś coś na temat szamana który wyleczy mojego jamnika ? Wiem że jest gość na maratonskiej . Tylko podobno drogi czy ktoś wie gdzie jeszcze ? Pompę wtryskową posiadam druga ponoć sprawna także pozostaje kwestia wymiany

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.