mvf Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Siema Naglę na jałowym zaczęło trzepać silnikiem dodam gazu do przestaje podmieniałem kable i cewki swiece nowe ngk Co moze jeszcze byc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Lewe powietrze pewnie dostaje. Patrzyłeś op-comem ?? Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz89 Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Albo krokowiec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yasió Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Sprawdź ciśnienie paliwa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvf Posted May 11, 2018 Author Share Posted May 11, 2018 Więc tak cd. Dzis odrobiłem sie troche i zająłem się omegą. zwalanie ssącego wymiana oringów, uszczelki nowe podmianka wtrysków i regulatora od 3.0 podmiana sond szukanie nieszczelnosci i dalej to samo na wolnych telepie silnikiem ze buda drży a jak dam troszeczkę gazu gdzieś 900rpm silnik chodzi idealnie równiutko itp. Moze to byc przez to ze mam jedno elektrodowe swiece ngk? ale wcześniej silnik pracował ok mogłem monetę stawiać.. Na opcomie korekty idą w górę sondy szaleją. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 Moim zdaniem przepływomierz coś jest nie tak z dawką powietrza Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvf Posted May 11, 2018 Author Share Posted May 11, 2018 przeplywka skacze np 14 za a za chwile 15 potem 14 i 15 kg podmienie jutro i sprawdze .. jak nie pomoze to wymieniam instalacje silnikowa na taka bez gazu (i tak nie jezdze na gazie a moze instalacja od gazu cos miesza) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 Zapytaj skita na jakim poziomie powinna być bo nie pamiętam ale chyba jest zła Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvf Posted May 11, 2018 Author Share Posted May 11, 2018 z tego co ja wiem 11-18 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 Ja miałem takie objawy jak łapało mi lewe powietrze. Ja bym szukał usterki w tym powietrzu ewentualnie przeanalizować co powoduje wariacie sond i eliminować wszystko jedno za drugimWysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvf Posted May 12, 2018 Author Share Posted May 12, 2018 10 godzin temu, Hubi napisał: Ja miałem takie objawy jak łapało mi lewe powietrze. Ja bym szukał usterki w tym powietrzu ewentualnie przeanalizować co powoduje wariacie sond i eliminować wszystko jedno za drugim Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Tylko ja jałowym tak miałeś? gdzie Ci to lewe powietrze łapało? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubi Posted May 12, 2018 Share Posted May 12, 2018 Miałem problem z kolektorem miałem dziurkę w nim Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted May 13, 2018 Share Posted May 13, 2018 W dniu 11.05.2018 o 22:59, mvf napisał: z tego co ja wiem 11-18 na jałowym ok 10 kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvf Posted May 13, 2018 Author Share Posted May 13, 2018 http://forum.omegaelite.pl/mvf/VID_20180512_202458.mp4 http://forum.omegaelite.pl/mvf/VID_20180512_205741.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 (edited) co to znaczy "zamienione miejscami"? odepnij jedną i ustalisz która jest prawa, a która lewa (OS1=prawa) z tego filmiku to oczopląsu można dostać, skąd takie obroty wysokie, dodajesz gazu to wszystko psujesz w ustawieniach, silnik ma pracować na jałowych obrotach, TPS 0,57V ,pedał gazu 0% i ma być 600obr/min bez klimy. Wartości na lewej głowicy wysokie, 128=0, powyżej 128 to plus, poniżej minus w korektach Edited May 14, 2018 by robert514 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 no widać na jałowym chodzi naprawde z dupy ... Ze słuchu to tak jak by nie równo łapał na cylindrach - nie pracował na 1 może 2 . podmieniałeś ECU ? Może właśnie sterownik silnika coś wariuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvf Posted May 14, 2018 Author Share Posted May 14, 2018 4 godziny temu, robert514 napisał: co to znaczy "zamienione miejscami"? odepnij jedną i ustalisz która jest prawa, a która lewa (OS1=prawa) z tego filmiku to oczopląsu można dostać, skąd takie obroty wysokie, dodajesz gazu to wszystko psujesz w ustawieniach, silnik ma pracować na jałowych obrotach, TPS 0,57V ,pedał gazu 0% i ma być 600obr/min bez klimy. Wartości na lewej głowicy wysokie, 128=0, powyżej 128 to plus, poniżej minus w korektach zamienione miejscami znaczy że przekrecilem lewa na prawa 3 godziny temu, Łukary napisał: no widać na jałowym chodzi naprawde z dupy ... Ze słuchu to tak jak by nie równo łapał na cylindrach - nie pracował na 1 może 2 . podmieniałeś ECU ? Może właśnie sterownik silnika coś wariuje podmienialem eprom w ecu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.