danio Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Potrzebne wsparcie Skrzynka przekaźników. Może już ktoś przerabiał i podzieli się informacjami Gdzie znajde plus po stacyjce po zapaleniu do świateł dziennych. Myślałem nad tymi fioletowymi bo jeden jest od pomki a drugi? Cewki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomeczekg Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Ktoś pisał że w Omegach jest fabryczna kostka do świateł dziennych skandynawskich, mieści się ona z prawej strony przy nogach pasażera. Wystarczy kupić same lampy i podłączyć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 (edited) 13 godzin temu, danio napisał: Potrzebne wsparcie Skrzynka przekaźników. Może już ktoś przerabiał i podzieli się informacjami Gdzie znajde plus po stacyjce po zapaleniu do świateł dziennych. Myślałem nad tymi fioletowymi bo jeden jest od pomki a drugi? Cewki? Drugi fioletowy to bodajże zabezpieczenie przed zamianą + z - Z tymi fioletowymi przekaźnikami dobrze kombinujesz. Napięcie pojawia się od razu po przekręceniu stacyjki, zarówno jak na pierwszym i drugim. Z reszta słychać przez chwilę pompę paliwa Miernikiem można sprawdzić. Edited May 10, 2018 by Misiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Godzinę temu, tomeczekg napisał: Ktoś pisał że w Omegach jest fabryczna kostka do świateł dziennych skandynawskich, mieści się ona z prawej strony przy nogach pasażera. Wystarczy kupić same lampy i podłączyć Jest to złącze K59 do automatycznego włączania świateł. Podłącza się tam specjalny moduł (na alledrogo jest). Dodatkowo trzeba wstawić bezpiecznik w gniazdo 32. Działa to na takiej zasadzie, że po uruchomieniu samochodu automatycznie zapalają się światła. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Musisz sprawdzić czy na przekaźniku k44 (pompy paliwa) masz stałe zasilanie na pinie 30 oraz czy po przekręceniu kluczykiem pojawia się napięcie na pinie 86. Nr pinów znajdziesz odwrocie przekaźnika: Najlepiej jednak sprawdzić miernikiem, dla pewności. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 ja bym przy fioletowych nie grzebał 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 47 minut temu, robert514 napisał: ja bym przy fioletowych nie grzebał @danio On tam czesto widelcem grzebie ... @Ricardo swiadkiem 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted May 11, 2018 Author Share Posted May 11, 2018 4 godziny temu, saint napisał: @danio On tam czesto widelcem grzebie ... @Ricardo swiadkiem Widelcem?? Nie przypominam sobie :P Wuja przy viki tak jest zrobione i działają dzienne do dzisiaj w fioletowy wpiete jest. Pany plus po stacyjce potrzebny tylko do impulsu że auto pracuje. A cały prąd będzie pobierany prosto z aku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 22 minuty temu, danio napisał: Widelcem?? Nie przypominam sobie :P Wuja przy viki tak jest zrobione i działają dzienne do dzisiaj w fioletowy wpiete jest. Pany plus po stacyjce potrzebny tylko do impulsu że auto pracuje. A cały prąd będzie pobierany prosto z aku Obawiam się, że trzeba będzie dodatkowo przekaźnik dać. Z tego względu, gdy przekręcasz kluczyk na zapłon to zapalają się światła do jazdy dziennej. Z kolei, gdy chcesz włączyć światła mijania to automatycznie to muszą się wyłączyć światła do jazdy dziennej. Nie mogą palić się jednocześnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted May 11, 2018 Author Share Posted May 11, 2018 Misiek od poczatku. Mam moduł który zalacza światła drogowe z moca 20-30% gdy napięcie ładowania wzrośnie powyżej tam 13 coś volt. A że w oplach, gdy się nagrzewa ładowanie spada nawet do 13V w lecie na klimie, całe oswietlenie i wiatraki 2 stopień to ma co ciągnąc prąd, wtedy ladowanie spada i dzienne gasna. Dlatego jest jeden kabelek z tego modułu który trzeba dać plus po stacyjce i dzienne nie gasna. Tylko impuls jest podawany tym kabelkiem Dlatego pytam czy ktos w v6 robił taki myk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemo85 Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 W dniu 10.05.2018 o 20:44, tomeczekg napisał(a): Ktoś pisał że w Omegach jest fabryczna kostka do świateł dziennych skandynawskich, mieści się ona z prawej strony przy nogach pasażera. Wystarczy kupić same lampy i podłączyć Noe lampy a przekaźnik, posiadam u siebie coś takiego, światła same się zapalają Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.