Łukary Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 zapraszam tu do porad "klimatyzacja" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skroba Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 Moja porada: polecam mieć klimatyzację odgrzybioną, nabitą i działającą w nienagannym stanie. "czyli taką jak moją mimo 19 lat użytkowania" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomeczekg Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 Czy nic się nie dzieje kiedy jeździmy bez czynnika, pusto mam po remoncie silnika. W innym aucie mam osobny pasek do sprężarki to zrzuciłem i spokojna głowa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 Witam, 1)Wymieniłem chłodnicę klimatyzacji, łożysko w kole pasowym. 2)Nabite azotem-30 min żadnych zmian w ciśnieniu=trzyma 3)Serwis klimatyzacji, czyszczenie, próżnia, ładowanie czynnika- 4)Po wyłączeniu ECO załączają się wentylatory, obroty wzrastają ale sprężarka się nie załącza- ciepłe powietrze z nawiewów Przekaźnik, elektro-sprzęgło/bezpiecznik? Jak przeprowadzić prawidłowo diagnozę, we wtorek jadę na krótko spiąć sprężarkę. Pozdrawiam Misiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 Ile minęło od nabicia? Ople tak mają jak nabijesz to nie zepnie odrazu tylko za którymś razem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 Nie załączyło od razu-kazałem mu odessać czynnik i zostawił tylko olej-nie zapłacilem nic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted May 19, 2018 Share Posted May 19, 2018 A presostaty sprawdzone? Odepnij wtyczkę i zewrzyj piny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 (edited) Trudne sprawy czas zacząć Ciekawe kiedy u mnie będzie trzeba tam zajrzeć Edited May 20, 2018 by B0Cygano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vision95 Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 U mnie w dti przy wymianie silnika zgięli łączenie z chłodnicą klimy i rurkę, Jakoś to naprawili nabili i mam Wyspy Galapagos w aucie Zamiast Sahary A tak serio to mrozi jak nie wiem, nie mam żadnego termometra żeby sprawdzić ale coś koło 5 stopni. Polecam wziąć ten dłuższy program. Wyciąga wilgoć a nie tylko 5 minut nabicie czynnika i narka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted May 21, 2018 Author Share Posted May 21, 2018 W dniu 19.05.2018 o 16:02, Misiek_v6 napisał: Nie załączyło od razu-kazałem mu odessać czynnik i zostawił tylko olej-nie zapłacilem nic na przewodzie klimy masz 2 czujniki , większy i mniejszy . z tego większego zdejmij wtyczkę masz tam 4 piny i zrob zworkę 1pin z 3-im , powinny ruszyć na 2 bieg wentylatory i zacząć pracować sprzęgło klimatyzacji . Oczywiście klima na AUTO żeby szło napięcie na kostki . 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vision95 Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 1 minutę temu, Łukary napisał: na przewodzie klimy masz 2 czujniki , większy i mniejszy . z tego większego zdejmij wtyczkę masz tam 4 piny i zrob zworkę 1pin z 3-im , powinny ruszyć na 2 bieg wentylatory i zacząć pracować sprzęgło klimatyzacji . Oczywiście klima na AUTO żeby szło napięcie na kostki . Ah te obejścia, powinny być w poradach jak sprawdzić ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted May 21, 2018 Author Share Posted May 21, 2018 Teraz, Vision95 napisał: Ah te obejścia, powinny być w poradach jak sprawdzić ... no trzeba to robić z głową żeby nie narozrabiać w układzie , ale chyba najprostszy sposob żeby sprawdzić czy sprawne wentylatory jak i spezarkę . . Na 1 plan do sprawdzenia oczywiscie bezpieczniki i przekaźniki no i wiadomo czynnik ... bo bez niego układ nie ruszy . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted May 22, 2018 Share Posted May 22, 2018 #Edit Na krótko elektromagnes sprzęgła łapie-wtyczka sprężarki była na zew. i wew. zaolejona. Jutro nabiję klimę i zobaczymy. Najdziwniejsze było to, że podając prąd na przekaźniki załączały się wentylatory a sprzęgła nie było słychać(oba zielone załączały wentylatory). Ktoś coś ?:P Pozdrawiam 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted May 23, 2018 Author Share Posted May 23, 2018 Elo . Misiek to powiedz mi podawałeś napięcie bez pośrednio na kostkę sprężarki ? Czy na tą kostkę 4 piny dużego czujnika umieszczonego obok mniejszego na przewodach klimatyzacji ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 Na wtyczkę sprężarki. Czujników nie ruszaliśmy bo przy uzupełnionym czynniku ruszały wentylatory i obroty rosły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted May 23, 2018 Author Share Posted May 23, 2018 10 minut temu, Misiek_v6 napisał: Na wtyczkę sprężarki. Czujników nie ruszaliśmy bo przy uzupełnionym czynniku ruszały wentylatory i obroty rosły. no to czy przy tym napełnionym układzie i uruchomionych wentylatorach sprzegło spręzarki pracowało tak jak na krótko pod kostkę ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 Niet, -sprężarka się nie załączała(przy pełnym). Podawalismy też napięcie na przekaźnik i wentylatory załączały a sprzęgła nie było słychać.( Przy pustym) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted May 23, 2018 Author Share Posted May 23, 2018 no to dlatego proponowałem zrobić zworkę na 4 pinowej kostce od wiekszego czujnika ciśnienia, oszukujesz układ że jest ciśnienie w układzie i powininny ruszać wentylatory na 2 bieg jak i załączyć sie sprzegło na sprężarce klimy . Mówisz że przy pełnym nie ruszała być może on jest wadliwy . A tak na zworce zerkniesz czy wszystko startuje 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orkan Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 Pisałeś, że sprężarka cieknie, więc i tak jest do regeneracji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 @OrkanOd silnikowego i od wspomagania oleju :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 powiem tak ja zawsze mam problem z klima po nabiciu na maxa 950 gram klima mi nie startuje odrazu po okolo plus minus 5/20 ponownym uruchomieniu silnika smia potem juz odrazu jest ok i to nie tylko ja tak mam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 @saint, przy zabawie eco też nie łapał na pierwszym "zapłonie"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 6 minut temu, Misiek_v6 napisał: @saint, przy zabawie eco też nie łapał na pierwszym "zapłonie"? nie to samo miał @danio 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 A może za dużo jednak tego "gazu" ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted May 23, 2018 Share Posted May 23, 2018 Zobaczymy, zaraz jadę na tourne la Clim'a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.