Koyotq Posted June 9, 2018 Share Posted June 9, 2018 Witajcie forumowicze. Miałem nie dawno spotkanie z krawężnikiem przez co koło lewy przód zostało galancie wygięte. Zamiast pozycji I I miały / l. poza końcówkami drążka wszystko co możliwe wymieniłem na nowe a auto dalej ciągnie w lewo. Dodam że zapasowe koło ma nieco inny profil bo jest LP 205/45 a PP 225/45. Według mnie to nie będzie problem zbieżności bo to za bardzo trzeba się siłować z kierownicą (też żeby jechało prosto to kierownica musi być lekko skręcona). Mechanik mówił że sanki całe. Co może być jeszcze być tego przyczyną? Z góry dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomeczekg Posted June 9, 2018 Share Posted June 9, 2018 Koła muszą być takie same, to ma ogromne znaczenie. Nawet jak jedna opona jakiś czas jeździła na nie ustawionej zbieżności to po zrobieniu zawieszenia i ustawieniu dalej często ściąga, trzeba dać opony na tył wtedy, miałem tak 2 razy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koyotq Posted June 9, 2018 Author Share Posted June 9, 2018 w poniedziałek kupuje dwie opony na przód, na wszelki końcówki wymienie i pojade na zbieżność ale z tego co mi mówili (ja nie expert) to może być za mało no ale zobaczymy. Dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorz Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 Mógło sie tez tloczysko amortyzatora poddać jak bokiem dostało i koło będzie wtedy / Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.