WOY Posted June 22, 2018 Share Posted June 22, 2018 Czy jest jakaś różnica pomiędzy łożyskami z TDSa z wentylowanymi tarczami a zwykłymi z V6? Przynajmniej jedno jest do wymiany na już i wolałbym nie zostawiać samochodu na podnośniku I jeszcze pytanko czy same łożyska da się wymienić czy trzeba to robić tak jak to czasem bywa razem z piastami? Tego akurat jeszcze nie robiłem sam, stąd pytania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danio Posted June 23, 2018 Share Posted June 23, 2018 Łożyska tylne wymieniamy same bez piasty. Chyba że piasta ma próg, wchodzi lekko łożysko to wtedy tak. Lepiej kupić dobrą używke. Co do łożysk były dwa rodzaje sedan i kombi. Na tarcze nie patrz czy wenrylowane czy zwykłe 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted June 23, 2018 Author Share Posted June 23, 2018 10 godzin temu, danio napisał: Lepiej kupić dobrą używke Masz na myśli piastę z łożyskiem? 10 godzin temu, danio napisał: Co do łożysk były dwa rodzaje sedan i kombi. Czyli mówię, że do kombi i musi pasować, tak? Jest jakaś sensowna firma którą polecacie? Zrobiłem sporo km różnymi Omegami i to pierwsza w której takie dziwy się dzieją Prawdopodobnie mechanik coś spieprzył podczas wymiany albo kiepskie części Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.