WOY Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 Nie ma tu działu Humor (chyba), więc piszę tutaj, bo niestety mnie to dotyczy Mianowicie, nie wiem co poprzedni właściciel miał na myśli, lub też jego mechanik ale... Dzisiaj miałem jeszcze 2h czasu na warsztacie i pomyślałem, że szarpnę się na uszczelnienie dekli zaworów, bo już ciekło na kolektor i dym spod maski to był najmniejszy problem ale plamy w każdym miejscu parkowania to już wstyd i z dnia na dzień było coraz więcej... Jako, że były 2h to zacząłem od tej bardziej cieknącej (pokrywy plastikowe oczywiście) i tak sobie myślę sprawdzę czy wałki są od 3.0 i co ja widzę... Na ssącym jest A a na wydechowym G :D:D Przetarłem oczy kilka razy, bo myślałem, że zmęczony jestem po śrubie od dyfra a tu taki kwiatek Ktoś mi wyjaśni jak to jeszcze jeździ a muszę przyznać, że na Pb nawet daje radę Na Lpg muli na maxa ale to raczej wina LPG... Po bardzo wielu śrubach które nie były dokręcone w zawieszeniu, rzeźbie ze śrubą dyfra, elektryką od centralnego i nie tylko jeszcze taki kwiatek... Poproszę o poradę co z tym fantem zrobić... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 Jak nasi tam byli to dobroci w aucie nie będzie Niestety to jest obraz większości Omeg użytkowanych w naszym kraju, i sprzedawanych za grosze na portalach aukcyjnych. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted July 12, 2018 Share Posted July 12, 2018 Rób tak jak powinno być wg. fabryki... zmienisz przy okazji uszczelniacze i rozrząd... Niestety... Polscy "mechanicy" są niezastąpieni.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz89 Posted July 12, 2018 Share Posted July 12, 2018 Ja bym po tych naszych majstrach aż tak nie jechał. Dopóki auto jest serwisowane w ASO to poziom świadczenia usług jest powiedzmy wysoki. Aleeee niemiecki majsterek wcale nie jest lepszy od polskiego. Bo naprzyklad (na fakcie) majsterek gumiarz w niemcowni potrafi odwrotnie założyć oponę Więc wałki też mógł poebać jakiś niemiecki garażowiec 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted July 12, 2018 Author Share Posted July 12, 2018 Grzegorz89, to raczej tu było robione i na 99% za poprzedniego właściciela, 2 w tym kraju. Samochód jest z polskiego salonu, więc raczej niemcownia się do niego nie dobierała Masakra, nienawidzę poprawiać takiego dziadostwa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted July 12, 2018 Share Posted July 12, 2018 Najgorszym mankamentem używanych aut są poprzedni właścicele, im ich więcej tym gorzej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted July 12, 2018 Author Share Posted July 12, 2018 U mnie tylko 1 firma i jedna osoba prywatna a i tak pełno takich właśnie spraw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.