Jump to content

2.5 v6 dymiła jak parowóz


hohospl1

Recommended Posts

Witam uprzejmie.

Jak w tytule omega wczoraj się na m ie obraziła.. Wyjeżdżając z krzyżówki zaczęła dymić jak parowóz.. Za mną nic kompletnie nie było widać.. Przejechałem jakieś 100 m i stanąłem koło cmentarza by zobaczyć co tam się stało.. Zgasilem silnik, odpaliłem, chwilę dosłownie podymiła i jak ręką odjął.. Pytanie się moje nasuwa co mogło to spowodować? Dpf-u raczej nie było montowanej w benzynie :0.. Za każdą pomoc bardzo dziękuję :)

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kolor dymu? Chłodnica oleju/upg ew. coś się odetkało hehe
Białawy.. Praktycznie jak mleko :0

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Gęsty biały dym wskazuje na to że płyn chłodniczy/woda dostała się do komory spalania, co wskazuje na uszczelkę pod głowicą, ale to tylko teoria... Ew. dużo wody osadziło się z jakiegoś powodu w wydechu...

Link to comment
Share on other sites

Gęsty biały dym wskazuje na to że płyn chłodniczy/woda dostała się do komory spalania, co wskazuje na uszczelkę pod głowicą, ale to tylko teoria... Ew. dużo wody osadziło się z jakiegoś powodu w wydechu...
I tu jest mały szkopuł.. Wracałem z roboty i musiałem gdzieś wstąpić.. Auto postało może 5 minut.. Odpaliłem, dojechałem do krzyżówki.. Nic ale gdy już wyjeżdżałem z niej to pokopciła sobie.. Ale dziwi mnie to że dymiła dosłownie przez chwilę.. I później już nic.. Przebutowałem ją zleksza i również nic :0.. Więc nie wiem co mam myśleć :0

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Na razie pozostaje obserwować, ew. zrobić test na obecność spalin w układzie, zawsze to jakieś podparcie, miejmy nadzieje że to po prostu wilgoć w wydechu.

Link to comment
Share on other sites

Na razie pozostaje obserwować, ew. zrobić test na obecność spalin w układzie, zawsze to jakieś podparcie, miejmy nadzieje że to po prostu wilgoć w wydechu.
Tak też w najbliższym czasie zrobię :0

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Przyczyna znaleziona.. Nie cieszy mnie to jakoś no ale pojawiło się masełko lekkie pod korkiem oleju więc już wiemy co to może oznaczać ;).. Czekam na wypłatę i biorę się za robotę :/

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Masło będziesz tez miał jak jeździsz na krótkich dystansach i dlatego też może tak parowac. Masz gaz? 

Link to comment
Share on other sites

Masło będziesz tez miał jak jeździsz na krótkich dystansach i dlatego też może tak parowac. Masz gaz? 
Tak :0.. Sęk w tym że dla mnie przynajmniej te 18 km w jedną nie jest poniekąd małym dystansem w jedną stronę .. Choć dużym też nie za bardzo :0..Tylko pytanie się nasuwa tu moje, co do rzeczy ma tu gaz, bo szczerze mówiąc no niewiem :?.. Miało by coś do rzeczy jak by omega stała załóżmy dwa dni bez odpalania?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

No i fakt też jest taki że w tym miesiącu miałem jechać na regulację gazu.. A nie zrobiłem tego do tej pory ponieważ mam ją od przeszło 3 tygodni i z startu przednie amorki do wymiany miałem i końcówki drążków

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Tą rurkę od oleju się ściąga, weź ją zdejmij i wkręć korek w pokrywę, wtedy zobacz czy się zbiera masło, 18km, też może być mało do "konkretnego" rozgrzania...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.