Aros Posted July 16, 2018 Share Posted July 16, 2018 (edited) Jako że rodzinka się powiększyła trzeba było nabyć coś większego niż E36 Compact, miało być A6C5 ale wyszło to co w tytule VC lift 05" 1.9cdti 150km automat... Podziękowania dla @Maniek za wyjazd oględziny i zakup Oraz standardowo dla @Łukary i jeszcze raz @Maniek za wieczorne opicie Foto po zakupie: Serwis startowy po zakupowy czyli rozrząd, płyny, oleje oraz drobiazgi zawieszenia Następnie przyszedł czas na zejście w dół więc czerwone sprężyny Irmschera oraz po niedługim czasie wymiana hamulców tył oraz regeneracja zacisków Trzeba było zakupić koła na zimę więc z pomocą przyszedł @Łukary i wpadły nowo pomalowane 16" struktury z nowymi oponami china Malowanie nie do końca podpasowane z budą więc w środku zimy zamiana kół z Omegą... Oraz regeneracja alternatora Jako że seria hamulce były deko za słabe więc przy okazji wymiany przodu wpadły zaciski tarcze i klocki 314mm z VC 3.2V6 Na wiosnę wymiana tłumika końcowego bo stary się urwał Zostało mi tylko poprawić końcówki... I wymiana przewodów hamulcowych tył No i ostatnio położony wosk fusso na lakier oraz wpadła lepa Elity na szybę W międzyczasie było jeszcze sporo drobiazgów powymieniane ale nie idzie wszystkiego spamiętać Najbliższe plany to lampy i grill w black i wywalenie dziennych ze zderzaka bo jakiś głąb go pociął żeby se światełka założyć, ale chyba nie obędzie się bez jego wymiany... Edited July 16, 2018 by Aros 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted July 16, 2018 Share Posted July 16, 2018 FajnA Vectra , silnik taki jak mój dpf, egr i klapki są? Plany na jakiś virus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted July 16, 2018 Author Share Posted July 16, 2018 Jeszcze wszystko jest, dpf na razie nie robi problemów więc siedzi, jak będzie oporny to zrobi wypad Ogólnie jest sporo bolączek pt. "poprzedni właściciel" i powoli staram się to do ładu doprowadzić... tutaj modów za dużo nie będzie, raczej delikatne. Vectra służy do jazdy z dzieciakami i na co dzień a cała energia i reszta kasy idzie w mody Omegi... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NerwuS13 Posted July 16, 2018 Share Posted July 16, 2018 Fajny kolor A przed zakupem VC nie myślałeś o signum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted July 16, 2018 Author Share Posted July 16, 2018 Godzinę temu, NerwuS13 napisał: Fajny kolor A przed zakupem VC nie myślałeś o signum? Nie było brane pod uwagę... Warunek był że ma swobodnie się mieścić wózek dziecięcy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NerwuS13 Posted July 16, 2018 Share Posted July 16, 2018 Rozumiem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted July 16, 2018 Author Share Posted July 16, 2018 Signum niestety troszkę za małe jak na potrzeby rodzinne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZAJBUS_SzeF Posted July 16, 2018 Share Posted July 16, 2018 Fajna Vectra. Ja już się wyleczyłem z z19dth - mam nadzieję że tobie nie przysporzy kłopotów. Gdybym kupował Vectrę to tylko 3.2 - nie myślałeś o v6 w tej budzie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted July 17, 2018 Author Share Posted July 17, 2018 16 godzin temu, SZAJBUS_SzeF napisał: Fajna Vectra. Ja już się wyleczyłem z z19dth - mam nadzieję że tobie nie przysporzy kłopotów. Gdybym kupował Vectrę to tylko 3.2 - nie myślałeś o v6 w tej budzie? Nie, na dojazdy do pracy 60km w jedną stronę 3.2 trochę mało ekonomiczne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 52 minuty temu, Aros napisał: Nie, na dojazdy do pracy 60km w jedną stronę 3.2 trochę mało ekonomiczne... Dobry kopciuch nie jest zły Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted July 17, 2018 Author Share Posted July 17, 2018 50 minut temu, Tazz napisał: Dobry kopciuch nie jest zły Dokładnie Powoli się bolączki ogarnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 10, 2018 Author Share Posted August 10, 2018 Nabija się kilometry więc nie obejdzie się bez fochów... Brak mocy i zapalający się samochodzik z kluczykiem pow. 2500obr. oraz błąd nieszczelności w dolocie... przegląd węży wsio ok, IC out a to niespodzianka.... A więc decyzja o wymianie na custom na przyszłość pod program 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opierdalejszyn Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Te ic niestety po względem wydajności wypadają słabo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 10, 2018 Author Share Posted August 10, 2018 Ja słyszałem znów odwrotnie... fakt są wydajniejsze ale $ też odpowiednio większy... na pewno od mojego będzie wydajniejszy A do mocy jakich planuję też spokojnie wystarczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 @Aros nie za dużo sylikonu tam masz ? Żebyś ciśnienia doładowania nie gubil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 10, 2018 Author Share Posted August 10, 2018 (edited) Kolanka jeszcze nie docięte, finalnie będzie coś w tym stylu Edited August 10, 2018 by Aros Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 No i to jest ładne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 13, 2018 Author Share Posted August 13, 2018 A więc... IC wymieniony, trochę podłubane, jest lepiej ale niestety czeka mnie wywalenie kolektora i nieszczęsnych klap wirowych... Jedzie już do mnie kolektor z Alfy 147 fabrycznie bez tego badziewia... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 Będzie lepiej oddychać klaklapy będziesz usuwac ze sterownika czy zostawisz żeby pracowały na sucho? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 13, 2018 Author Share Posted August 13, 2018 33 minuty temu, Tazz napisał: Będzie lepiej oddychać klaklapy będziesz usuwac ze sterownika czy zostawisz żeby pracowały na sucho? zostawiam luźno nastawnik od klap, oczywiście ze zdjętym cięgłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 No to git :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 24, 2018 Author Share Posted August 24, 2018 A więc trochę porobione, kolektor wymienion na fabryczny bez klap, pasuje z alfy 147, nie obyło się bez przygód w postaci peknietego kola od pompy CR, całość poskladana ale niestety, jest lepiej ale błąd nieszczelności dolotu dalej występuje... przesunął się z 2400-2600obr. Na 2900-3200obr. Jedzie do mnie na podmianę egr, jeśli to nie pomoże następny wylatuje dpf... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Działania piękne Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZAJBUS_SzeF Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Fajne te kolektory nie? Gdyby był na śrubach a nie na szpilkach to można by go zdjąć bez demontażu pompy ale inżynierowie chcieli zobaczyć miny wszystkich mechaników próbujących zdjąć go na skróty :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 24, 2018 Author Share Posted August 24, 2018 40 minut temu, SZAJBUS_SzeF napisał: Fajne te kolektory nie? Gdyby był na śrubach a nie na szpilkach to można by go zdjąć bez demontażu pompy ale inżynierowie chcieli zobaczyć miny wszystkich mechaników próbujących zdjąć go na skróty :p Dokładnie... kufa pół góry trza rozbombardować żeby go wyjąć... ehh... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts