marcinus Posted September 20, 2016 Share Posted September 20, 2016 Jak niektórzy pewnie widzieli miałem w Omedze powódź /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Jest rozebrana prawie cała i chciałbym przez ten tydzień (wolne mam) ją zrobić. Na początek dwa pytania. 1. Nagrzewnicę da się zmienić bez zdejmowania dechy? Bo nie mogę jej ściągnąć... 2. W które miejsce wkłada się żarówkę od podświetlenia nawiewu pasażera? Wypadła i nigdzie nie mogę jej dopasować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted September 20, 2016 Share Posted September 20, 2016 o kurde a co ci się dokładnie stało ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinus Posted September 20, 2016 Author Share Posted September 20, 2016 odpływ pod filtrem kabinowym się zatkał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted September 20, 2016 Share Posted September 20, 2016 Żeby wyjąć nagrzewnice musialbys wyciąć kawałek deski(odklejasz "skórkę" z wierzchu, wycinasz kawał gąbki, wymieniasz nagrzewnice i sklejasz z powrotem Jak jestes na tym etapie to wolałbym odsunąć dechę. Niewiele ci juz zostało /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20"> Jedynie poducha pasażera i zegary do wyjęcia. Deche trzymają ocynkowane śruby+ 2 szt pod konsolą srodkową /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinus Posted September 20, 2016 Author Share Posted September 20, 2016 Ja już poduchę i zegary mam wyjęte /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Tylko jakoś ciężko idzie te decha... Jak by coś na środku trzymało. Nie chcę połamać czegoś. A co jeszcze warto sprawdzić/zmienić na tym etapie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted September 20, 2016 Share Posted September 20, 2016 6x torx+ 2 nakrętki pod konsolą w zaznaczonych miejscach:) Powinno zejsc:) Za zegarami mniej wiecej na środku. Skrajen śruby od strony kierowcy symetrycznie jak od pasażera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinus Posted September 20, 2016 Author Share Posted September 20, 2016 Kierownicę trzeba gałki i co jeszcze tam? Bo najciaśniej jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinus Posted September 20, 2016 Author Share Posted September 20, 2016 A kierownicę da się zdjąć bez ściągacza? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted September 20, 2016 Share Posted September 20, 2016 Da się bez sciagacza, od dołu zapierasz się kolanamy od góry łapkami i ciągniesz, a druga osoba Delikatnie stuka w trzpień /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20"> Powinna zleżć. Raczej nie musisz sciagac kiery do odsunięcia deski, wystarczą same plastiki - deskę musisz wysunac o kilka-kilokanascie centymetrów i to tylko od strony pasażera /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinus Posted September 20, 2016 Author Share Posted September 20, 2016 Dzięki /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Ogarnąłem to, ale gąbek to nie zdejmę... Muszę jakoś wysuszyć. Tylko jak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted September 21, 2016 Share Posted September 21, 2016 Próbowałeś np. z ryżem i tego typu tematami? Coś co wchłania i odbiera wilgoć... a gąbki żeby wyjąc to trza wszystko rozbierać go gołego... ew. wyciąć je ile się da i wtedy suszyć i później jakoś uczepić na swoje miejsce... no i oczywiście wietrzenie cały czas... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted September 21, 2016 Share Posted September 21, 2016 Przytnij nożykiem do tapet na równo. Potem ładnie poukładaj. To jest gąbka, nie będzie miało później żadnego znaczenia. Na samochodzie ci to przez sto lat nie wyschnie. @saint suszył swoją w suszarce do kukurydzy /emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtas Posted September 21, 2016 Share Posted September 21, 2016 3 godziny temu, Aros napisał: Próbowałeś np. z ryżem i tego typu tematami? Coś co wchłania i odbiera wilgoć... a gąbki żeby wyjąc to trza wszystko rozbierać go gołego... ew. wyciąć je ile się da i wtedy suszyć i później jakoś uczepić na swoje miejsce... no i oczywiście wietrzenie cały czas... Można gazety powkładać też dobrze wchłaniają wilgoć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted September 21, 2016 Share Posted September 21, 2016 4 godziny temu, skit napisał: Przytnij nożykiem do tapet na równo. Potem ładnie poukładaj. To jest gąbka, nie będzie miało później żadnego znaczenia. Na samochodzie ci to przez sto lat nie wyschnie. @saint suszył swoją w suszarce do kukurydzy /emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> Ta parę h i sucha ino para leciała może popytaj w okolicy ktoś ma podobną opcje i wysuszy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinus Posted September 21, 2016 Author Share Posted September 21, 2016 Już wycięte gąbki... /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Tylko trzeba czymś zrobić dziury na łączeniu blach pod nogami /emoticons/unsure@2x.png 2x" title=":/" width="20" /> Jakie na to patenty? Żywica i baranek, czy coś innego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted September 21, 2016 Share Posted September 21, 2016 Dziury w podłodze? Lepiej to wyspawaj i zabezpiecz bo żywica będzie dobra do wiosny... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinus Posted September 22, 2016 Author Share Posted September 22, 2016 To jest na ścianie grodziowej /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Trudno będzie tam wyspawać.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 Poka jakąś fotę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinus Posted September 22, 2016 Author Share Posted September 22, 2016 Od pasażera to samo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 Czyli standard w Bflu... Żywica nic nie da... albo puki na wierzchu to ciąg budę do blacharza... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinus Posted September 22, 2016 Author Share Posted September 22, 2016 A chciałem w tym tygodniu poskładać /emoticons/sad@2x.png 2x" title=":(" width="20" /> Przy okazji. Co myślicie o oponach Hankook VENTUS S1 EVO K107?? Bo moje Vredesteiny już po ok. tysiaka stoją /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> (poznali się na nich, klasa premium) A Hankooki też są w premium, lepiej wodę odprowadzają, "EVO" pasuje do felg /emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> i w przystępnej cenie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Ja tam opony sprawdzam na asflacie /emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> jak się dymi to dobra je /emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 Spawaj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AHMED25 Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 Najlepiej zaspawać i dobrze zabezpieczyć 2 tygodnie temu to samo robiłem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinus Posted September 30, 2016 Author Share Posted September 30, 2016 O 27.09.2016 at 00:25, AHMED25 napisał: Najlepiej zaspawać i dobrze zabezpieczyć 2 tygodnie temu to samo robiłem A masz jakieś foty z przebiegu prac? Zwykłą blachę wstawiałeś czy przeszczep z innej? /emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> I... Sam robiłeś?? /emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.