Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Omega by ELE


omega ele
 Share


Recommended Posts

58 minut temu, PawelP napisał:

Może jakieś fotki silnika video jak pracuje podeślesz? Coś więcej na jej temat

 

Link to comment
Share on other sites


54 minuty temu, Łukary napisał:

Witamy  :)

Spoko że się niepoddajesz... Omegi B co raz mniej na ulicach :)

 

Nie ma co się poddawać ;) niedługo omega będzie zabytkiem a komfortem podróży i wyposażeniem lepszym niż  część dzisiejszych nowych aut ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


12 minut temu, Grzegorz89 napisał:

Bardzo ładna Omega :)

Uzupełnił swój profil deczko ;)

Dzięki ;) 

ps. Zrobione ;)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


Cieszy mnie widok omegi b z słusznym silnikiem i w fajnym kolorze:D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Witaj, ładna historia i cieszy mnie również Twoja prezentacja Omegi B, których już nawet tutaj bardzo mało pozostało.

Życzę cierpliwości w stosunku do auta, jak i podoba mi się fakt, że w aucie zbyt wiele nie zmieniasz :)

Pokaż zdjęcie środka i wyposażenia ;)

Co za problemy trapią auto o których wspomniałeś ?

 

Link to comment
Share on other sites


16 minut temu, B0Cygano napisał:

Witaj, ładna historia i cieszy mnie również Twoja prezentacja Omegi B, których już nawet tutaj bardzo mało pozostało.

Życzę cierpliwości w stosunku do auta, jak i podoba mi się fakt, że w aucie zbyt wiele nie zmieniasz :)

Pokaż zdjęcie środka i wyposażenia ;)

Co za problemy trapią auto o których wspomniałeś ?

 

Dzięki dzięki ;) zdjęcia środka wrzucę później jak zrobię zdjęcia bo nie posiadam  ;) dolega jej to że kuleje delikatnie na wolnych obrotach i coraz bardziej słychać zawory o ile się nie mylę :bored:

Link to comment
Share on other sites


9 minut temu, B0Cygano napisał:

To znaczy to coś co zajmuje miejsce w kieszeni na radio ;pp

 

A to to musi być :D bez tego ani rusz :D 

Link to comment
Share on other sites


Wiem wiem ;) i przyznaje że trochę wieśniacko to wygląda ale mogę złożyć w każdej chwili ekran i wygląda normalnie wszytko :D  a radio dla mnie pierwsza klasa i polecam każdemu ;) 

Link to comment
Share on other sites


22 minuty temu, Tazz napisał:

Ładnie się prezentuje ;) wisienka z jasnym środkiem ;)

No juz nie tak bardzo ruda tańczy ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Miałem astre F w tym kolorze ;) jak zadbasz o lakier to będzie się pięknie prezencic ;) zobacz u @Aros w temacie ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


9 minut temu, Sewerin napisał:

Piękne i zadbane oby dwie. Szacun! P. S. Szkoda tej pierwszej... 

Dzięki wielkie ? no racja ta pierwsza jak już ją wsadzili na lawete to się popłakałem tyle miłych wspomnień i wgl ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


9 minut temu, Tazz napisał:

Miałem astre F w tym kolorze ;) jak zadbasz o lakier to będzie się pięknie prezencic ;) zobacz u @Aros w temacie ;)

A wiem wiem? omege Arosa widziałem na żywo jak byłem na ślubie Matias a z Kutna i racja robi robotę i w hu? ta też będzie ale może po zimie bo dwie pary drzwi tak pognite że tylko na złom je oddać..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Hehe :D Siema, pamiętam Cię kolego i tą granatową omegę ze ślubu @Matias :D Obecna to prawie kopia mojej poprzedniej :D 3.0, jasne skóry, z549 :D Ja zmieniłem na FL ale w podobnym kolorze bo z594 :)Powodzenia w modach :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.