Misiek_v6 Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 Witam serdecznie, Jako że ostatnio jest trochę chłodniej stwierdziłem zobaczę sobie jak wygląda przepustnica(czy brudna etc). Zdjąłem więc te plastikowe węże od dolotu z przodu i stwierdziłem, że wyczyszczę przepustnicę wyłącznie z zewnątrz bez zdejmowania(bo kto wie kto był przede mną i co zastanę po zdjęciu). Wyczyściłem klapki, te dwa wloty przepustnicy i rowki gdzie się opierają się klapki. Przed "operacją" obroty na jałowym jak i przy wrzuconym D na automacie utrzymywały się na poziomie 500 rpm(warto dodać, że nie działa klima). Po operacji obroty po odpaleniu czasem są na poziomie 500/600 rpm, na D około 600 rpm a po wrzuceniu na P rosną do około 700 rpm. Ktoś mi powie co się stało ?:D Pierwsza fota to oborty na P, drugie to D/jałowe zaraz po odpaleniu. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 53 minuty temu, Misiek_v6 napisał: Ktoś mi powie co się stało ? Wsadziłeś ręce tam gdzie nie trzeba Podłącz kompa, obroty biegu jałowego można ustawić, również można ustawić obroty biegu jałowego przy zapiętej skrzyni. Według mnie są ok, choć nie znam widełek dla 3.0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted August 29, 2018 Author Share Posted August 29, 2018 6 minut temu, B0Cygano napisał: Wsadziłeś ręce tam gdzie nie trzeba Niby tak, ale podkreślam, że nic nie kręciłem, nie zmieniałem- po prostu wytarłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 A nie myles czasem benzyna ekstrakcyjna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted August 29, 2018 Author Share Posted August 29, 2018 8 minut temu, Grabarz napisał: A nie myles czasem benzyna ekstrakcyjna? Miałem zmywacz do hamulców- psikałem na szmatę i pucowałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 A czym fachowo czyści się przepustnice ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 Wiem ze chlopaki kiedyś myli intercooler benzyna ekstrakcyjna i za szybko zalozyli benzyna nie zdazyla odparowac i wariowaly obroty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted August 29, 2018 Author Share Posted August 29, 2018 Tak szukam po internetach, dwie osoby miały podobne objawy ale tematy zamknięte bez odpowiedzi. Porusza się jeszcze kwestie jakiegoś tps'u- coś związane z ustawieniem przepustnicy śrubą przy zderzaku przepu...ciekawy jestem jeszcze czy czujnik położenia przepustnicy mógł po takim czyszczeniu fixnąć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 Ale masz objawy falowania obrotów ? Polecam podłączyć komputer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek_v6 Posted August 29, 2018 Author Share Posted August 29, 2018 Falowania nie ma, po prostu podniosły się jałowe z 500 do tych z 1 zdj. Coś jest skaszanione i nie mogę połączyć się z komp. Silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_konto_usuniete Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 Ja u siebie przepustnicę też czyściłem beną ekstrakcyjną. Ale ją najpierw zdemontowałem. Kanaliki przedmuchałem sprężonym powietrzem. Nowa uszczelka i montaż. Obroty na jałowym się nie zmieniły. Wszystko gra. Trochę syfu było. 16 minut temu, Misiek_v6 napisał: Falowania nie ma, po prostu podniosły się jałowe z 500 do tych z 1 zdj. Coś jest skaszanione i nie mogę połączyć się z komp. Silnika Nie wykrywa Ci interfejsu czy jak? Jakim programem się łączysz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B0Cygano Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 @Misiek Miałaś falowanie obrotów, regulator biegu jałowego, też czyściłeś ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_konto_usuniete Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 Teraz, B0Cygano napisał: @Misiek Miałaś falowanie obrotów, regulator biegu jałowego, też czyściłeś ? W 2.2 jest elektroniczna przepustnica. Wobec tego nie ma krokowego. Falowania obrotów nie miałem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Sprawdź jeszcze raz dokładnie czy nic Ci się nie podwinęło przy składaniu... objaw wyższych obrotów masz jak by występowała gdzieś nieszczelność... rury nakładane na przepustnicę od dolotu lubią się podwijać lub pękać... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orkan Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Spróbuj odłączyć akumulator na jakąś chwilę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.