kukiz87 Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Witam serdecznie mam ogromny problem z moim pojazdem jakim jest Opel Omega b 98r. Silnik xev 2.0 136KM. Problem polega na tym że pierwsze odpalenie auta na drugi dzień jest bardzo ciężkie, a wygląda tak: wsiadając do pojazdu po przekręceniu kluczyka oczywiście słyszę pompkę jak podaje paliwo przekręcam kluczyk, i czuje jak by auto chciało odpalić ale nie jest w stanie , zaczyna go trząść tak jak by załapywał, i czasem kręce go z 5-7 sekund i raz na jakiś czas odpali, ale w większości przypadków niestety nie. Następnie wyłączam zapłon, zdenerwowany odpalam papierosa i po wypaleniu kolejny raz przekręcam kluczyk słyszę ponownie pompkę że podaje paliwo i już momentalnie auto odpala bez żadnego problemu , po dosłownie ułamku sekundy od przekręcenia kluczyka.Problem pojawił się w momencie gdy spaliła mi się poprzednia pompa paliwa i auto stało na działce przez miesiąc. Założyłem nową pompę oczywiście zamiennik, o takich samych parametrach oczywiście jeżeli chodzi o ciśnienie.Problem pojawia się tylko po dłuższym postoju pojazdu np po ok 10 godzinach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Skoro wcześniej był problem z pompą proponuję zacząć od ciśnienia jakie podaje pompa na listwę od startu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukiz87 Posted September 6, 2018 Author Share Posted September 6, 2018 A jak to sprawdzić ? dodam że po odpaleniu auto na pb działa normalnie , nie faluje, ma moc itp. A powiedz czy jest jakiś % szans że może być coś z zapłonem ? przymierzałem się jutro do wymiany świeć , najechaną mają już trochę. Dodam że od jakiegoś czasu mam również coś takiego że czy jade na pb czy lpg często się zdarza że podczas przyspieszania w zakresie 1800 obrotów 2000 czuje szarpnięcia , tak jak by nie przepalił ? coś takiego , przez ułamek sekundy dosłownie , tylko w tym zakresie obrotów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Na listwie wtryskowj jest taki zaworek z wentylem jak w kole, tam zakłada się manometr do zmierzenia ciśnienia, Świece i przewody jeśli stare to też możne być przyczyna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukiz87 Posted September 9, 2018 Author Share Posted September 9, 2018 Świece wymieniłem wczoraj 0 poprawy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.