Jump to content

Opony na zime rozmiar ma znaczenie :)


Recommended Posts

Hej.

 

Kto ma zimówki 17 cali ? Nie wiem jakie kupic żeby głupio nie wyglądało...225 45 / 225 50 ? Jak by ktoś pokazał jak wygląda na aucie 225 50 17 to było by super :P

Edited by Gregorz
Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, Gregorz napisał:

Hej.

 

Kto ma zimówki 17 cali ? Nie wiem jakie kupic żeby głupio nie wyglądało...225 45 / 225 50 ? Jak by ktoś pokazał jak wygląda na aucie 225 50 17 to było by super :P

225/45/17 

Link to comment
Share on other sites

Hej.
 
Kto ma zimówki 17 cali ? Nie wiem jakie kupic żeby głupio nie wyglądało...225 45 / 225 50 ? Jak by ktoś pokazał jak wygląda na aucie 225 50 17 to było by super
Ja polecam 225/50, mam takie u siebie i jest git, jak znajdę gdzieś jakies foto na zimowkach to wrzucę
Link to comment
Share on other sites

Ja znów słyszałem od gumiarza, że na zimę im węższa tym lepiej ponieważ lepiej się wgryza w "podłoże"...

Na rowerze nie zdawało egzaminu, szersza guma lepiej trzyma :P

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Misiek_v6 napisał:

Ja znów słyszałem od gumiarza, że na zimę im węższa tym lepiej ponieważ lepiej się wgryza w "podłoże"...

Na rowerze nie zdawało egzaminu, szersza guma lepiej trzyma :P

Też tak myślałem jak ten twój gumiarz ale szeroka opona - większy kontakt z podłożem. Nie dajmy się zwariować. Opona ma być taka jak zalecił producent. Jeśli chcesz założyć inną oponę/koło pamiętaj że średnica koła może różnić się maksymalnie 2% względem oryginału - wystarczy skorzystać z kalkulatora zamienników opon.

Screenshot_2018-10-09-18-00-04-332_com.android.browser.png

Link to comment
Share on other sites

Ja mam 215/50 r17 (tak jak wcześniej pisałem, myślałem że węższa opona to mniejsze prawdopodobieństwo że samochód będzie się ślizgał w głębokim śniegu czy błocie pośniegowym).

Opony jakie kupiłem to chińczyk marki Goodride i jeśli nie jeździsz gdzieś po górach tylko w miejskich warunkach to opona w zupełności wystarcza.

 

Screenshot_2018-10-10-06-35-39-341_com.android.browser.png

Link to comment
Share on other sites

dokładnie , obserwując na jakich wielkich i szerokich kołach dzisiejsze auta dostosowane do kazdych warunków również i zimowych wychodzą , uważam że ten mit juz dawno obalony.

Dzisiejsze silniki nawet małe pojemności u turbione mają kilka koni pod maską , powierzchnia styku w ręcz przeciwnie szersza -lepsza . Kluczowe jest odprowadzenie zawartości z opony :) 

Na wąskiej weź i sie poruszaj przy 200 -300 koniach :f: 

Non stop trakcja :P 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.