PawelP Posted October 14, 2018 Share Posted October 14, 2018 Po co ten kabel do karoserii? widać rozwidlenie od Egr niebieski, i żółty przykrecony, jakaś masa czy co? u was też tak jest? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted October 14, 2018 Share Posted October 14, 2018 U mnie tego nie ma. Może był problem z pinem w wtyczce i ktoś obszedł połączenie w ten sposób Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted October 14, 2018 Author Share Posted October 14, 2018 Wygląda to kiepsko, na początku jakoś mnie to nieinteresowalo lecz teraz chciałbym się pozbyć tego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted October 14, 2018 Share Posted October 14, 2018 Odłącz ten kabel i zobacz, czy Ci błąd na desce wywali. Jeśli tak to będziesz miał odpowiedź, że coś jest nie tak w wiązce z kompa do EGR. Możesz też zaślepić jak ja. Zaślepka: Po zmontowaniu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted October 14, 2018 Author Share Posted October 14, 2018 Misiek niechcialbym go zaslepiac, ciągnie czyste powietrze te eko wynalazki mam usunięte z silnika, Egr jest odłączony od kolektora wydechowego, kolektory z 3.2 omegi z nierdzewki założone, także nieodpala spalin, zrobię jak pisałeś i sprawdze na kompie co i jak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted October 14, 2018 Author Share Posted October 14, 2018 Niedopala spalin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Tez wydaje mi się ze w wiązce jest uwalona masa i ktoś zrobił dodatkową Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 A czy to jest na pewno od egr?? Dla mnie to wygląda jak jakaś instalacja od gazu a ten niebieski wchodzi w izolacje i wychodzi inny niebieski. Bardziej bym obstawiał że jest wzięty plus z egr do czegoś od gazu. Mogę się mylić bo tak dedukuje ze zdjęcia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 23 minuty temu, Ricardo napisał: A czy to jest na pewno od egr?? Dla mnie to wygląda jak jakaś instalacja od gazu a ten niebieski wchodzi w izolacje i wychodzi inny niebieski. Bardziej bym obstawiał że jest wzięty plus z egr do czegoś od gazu. Mogę się mylić bo tak dedukuje ze zdjęcia Po przemyśleniu i doczytaniu raczej masz rację Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted October 17, 2018 Author Share Posted October 17, 2018 (edited) Mam nową wiązkę od gazu w pudełku czeka na założenie więc zajrzę do niej czy takie kable wychodzą gdzieś, jutro będę patrzył i pod komputerem Edited October 17, 2018 by PawelP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted October 18, 2018 Author Share Posted October 18, 2018 Te kable są od wtyczki do pompki obiegu wody, niebieski kabel do Egr podłączony a żółty jako masa do karoserii, czy ta pompka musi być? wtyczkę miałem odłączoną żadnych błędów w komputerze czy pracy silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted October 19, 2018 Author Share Posted October 19, 2018 (edited) Pompka musi być, pompuje wodę do nagrzewnicy, dziś to odczulem, pytanie do was zrobi ktoś zdjęcia i wyśle na forum jak ma u siebie ja podłączona? jakiś bezpiecznik przekaznik od tego gdzieś jest? chce wywalić to podłączenie do Egr i karoserii, zrobić to tak jak było fabrycznie Edited October 19, 2018 by PawelP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted October 19, 2018 Share Posted October 19, 2018 (edited) fabrycznie to z trójkątnej skrzynki idzie, ale pewnie panel padł i ktoś na krótko połączył https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/0b77573c9ad8c97b https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/ede3e5acfdb54341 https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/d619f83a9a5270e2 ja miałem tak Edited October 19, 2018 by robert514 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted October 19, 2018 Author Share Posted October 19, 2018 Dzięki Robert ty to jak encyklopedia 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted October 19, 2018 Share Posted October 19, 2018 Ta pompka jest pod bezpieczniki nr15 pod kierownica. Ten bezpiecznik odpowiada za wiele rzeczy w aucie. Zasilanie tak jak Robert pisze. A pompka musi być bo będzie zimko w kabinie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted October 19, 2018 Author Share Posted October 19, 2018 No właśnie odczulem to jak była odłączona, dzięki za info Ricardo po pracy dzisiaj obadam dalej temat , przy okazji zerknę u brata w omedze 3.2jak jest ale to za tydzień Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted October 19, 2018 Share Posted October 19, 2018 W bfl różnie działają te pompki. W B ona ma stałe napięcie po zapłonie a w bfl ta pompka działa różnie i nikt nie wie jak ? ale jak masz ją zrobiona na stałe to nawet lepiej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.