Łukary Posted October 24, 2018 Share Posted October 24, 2018 @paszeko tu opisz problem i daj wykresy ponownie odnotowane z op coma . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paszeko Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 https://allegro.pl/nowa-sonda-lambda-opel-vectra-omega-b-c-2-6-3-2-i5089290700.html witam mial ktos z tym problem?beda pasowac do mojej omci?2001 kombi 2.6 dzieki za szybkie ospowiedzi:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 57 minut temu, paszeko napisał: https://allegro.pl/nowa-sonda-lambda-opel-vectra-omega-b-c-2-6-3-2-i5089290700.html witam mial ktos z tym problem?beda pasowac do mojej omci?2001 kombi 2.6 dzieki za szybkie ospowiedzi:) Pasować będą, ale czy będą działać to nie mam pewności. Z info zbieranych o dróżnych userów wynika że tylko bosch.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 Albo ngk/ntk niestety koło 300 zl/sztuka.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted December 22, 2018 Share Posted December 22, 2018 Ja używam w silnikach Z22XE sond Denso uniwersalnych i nie narzekam. Ale to Z22XE więc może nie jest tak wymagający. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FatBoy82 Posted February 12, 2019 Share Posted February 12, 2019 W swojej 3.2 mam problem z sondami, w sumie to od kiedy ją kupiłem, to mi cholery wskakiwały, ale że sporo miałem na głowie to jeżdziłem z tym, szczególnie, że innych błędów nie było, a samochód miał moc. Jednak w końcu nadeszła pora na ogarnięcie i tego. Za namową podczas rozmowy na spocie dziś wsadziłem świecie 4-ro elektrodowe NGK, skasowałem błędy i ruszyłem w trasę by rozgrzać silnik, a przede wszystkim świece. Jak kasowałem błędy to z ciekawości podejrzałem wykres sond i w zasadzie wyglądały całkiem wporzo jak na zimny, poza jedna B1S2, która wskazywała ok 5000 mV :O Jak na moje oko kosmos.... No ale pojechałem, przegoniłem ją trochę i rozgrzaną podłączyłem do kompa. Większość czasu wykresy wyglądały jak na załączonym obrazku. ale w pewnym momencie coś się zaczęło chrzanić. Na obrazku nie widać jeszcze B1S1, ale też miała przywieszkę, tylko znacznie krótszą niż B2S1 Drugą rzeczą jaka mnie zastanawia, to czemu B2S2 jest na tak niskim poziomie, nie powinna być jak B1S2, w połowie ok 500mV (jak widać po rozgrzaniu przeszedł jest kosmiczny wynik ). Kody jakie się pojawiły po przejażdżce (ikonka na desce nie zaświeciła się, ale pewnie za jakiś czas się zaświeci): P0141: O2 Sensor Heater Circuit Open (Bank 1 Sensor 2) - Przerywany P0141: O2 sensor heater circuit malfunction (Bank 1 Sensor 2) - Przerywany P0150: O2 sensor circuit malfunction (Bank 2 Sensor 1) - Nie wykryto Co o tym myślicie? Problem z kablami? olej we wtyczkach? (sporo ciekło spod pokryw, w czwartek będę je sprawdzał) dziurawy wydech? (choć nie słyszę by pierdziało) sondy do wymiany? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 141 grzałka sondy nie bangla 150 musisz sprawdzić kabelki i sondę, może nie taka jak powinna jest założona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted June 23, 2019 Author Share Posted June 23, 2019 @paszeko Kaman dalej tu opisz problem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted December 20, 2019 Share Posted December 20, 2019 Witam podepne się poproszę o info odnośnie położenia sondy 1 bank 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted December 20, 2019 Share Posted December 20, 2019 18 minut temu, maniack napisał: Witam podepne się poproszę o info odnośnie położenia sondy 1 bank 1 prawa strona pierwsza sonda 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomeczekg Posted January 25, 2020 Share Posted January 25, 2020 Witam Chcę kupić dwie nowe sondy do 3.0 bo od dawna nie ma równowagi między bankami, integratory lecą za wysoko na jednym mapy gazu się rozjezdzaja jest szarpniecie silnikiem przy zmianie biegu automat przy kick down. Pytanie jakie kupić o dobrym stosunku cena jakość, nie stać mnie na bosch org bo wydatek 500zł. Myślę nad NGK uniwersalne za 167zł, są jakieś specjalne zaciski w zestawie nie trzeba lutować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomeczekg Posted February 2, 2020 Share Posted February 2, 2020 Dzięki za pomoc. Kupiłem 2 nowe org bosch użyte na krótko dlatego w cenie 150zł. Silnik od razu lepiej pracuje, myślę że test z pieniążkiem przejdzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.