Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

x30xe- Temperatura oleju


Misiek_v6
 Share


Recommended Posts

Witam serdecznie,

1)Czy ktoś kiedyś pokusił się o pomiary temp. oleju podczas jazdy Omegą z 3.0 ? :)

2)Czy fabryczna "chłodniczka " oleju daje radę?

3) Czy ktoś się orientuje, który producent wkładów filtra oleju dorzuca oprócz dużego oringu, ten mały na "koszyk" filtra?

Próbuję usestymatyzować wiedzę przed olejowymi eksperymentami.( Znalazłem na amerykańskim i Rosyjskim forum Omegi zalane 0w30, gdzie opinie bardzo pozytywne nt. oleju). 

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites


3 godziny temu, Misiek_v6 napisał:

Witam serdecznie,

1)Czy ktoś kiedyś pokusił się o pomiary temp. oleju podczas jazdy Omegą z 3.0 ? :)

2)Czy fabryczna "chłodniczka " oleju daje radę?

3) Czy ktoś się orientuje, który producent wkładów filtra oleju dorzuca oprócz dużego oringu, ten mały na "koszyk" filtra?

Próbuję usestymatyzować wiedzę przed olejowymi eksperymentami.( Znalazłem na amerykańskim i Rosyjskim forum Omegi zalane 0w30, gdzie opinie bardzo pozytywne nt. oleju). 

 

Pozdrawiam

1 nie ma czujnika temperatury oleju

2 chyba daje skoro tyle lat jeździ

3 raczej wszyscy dają dwa oringi

Link to comment
Share on other sites


Możesz sobie kupić podstawkę pod filtr Mocal (chyba tak to się nazywa), tam nie dość, że masz wyjście na dodatkową chłodnicę oleju to jeszcze na czujnik który możesz sobie zamontować gdzieś w kabinie.
Sam się nad tym zastanawiałem kiedyś :P
 

Link to comment
Share on other sites


8 godzin temu, WOY napisał:

Możesz sobie kupić podstawkę pod filtr Mocal (chyba tak to się nazywa), tam nie dość, że masz wyjście na dodatkową chłodnicę oleju to jeszcze na czujnik który możesz sobie zamontować gdzieś w kabinie.
Sam się nad tym zastanawiałem kiedyś :P
 

Kombinuj to ściągnę patent :D

Link to comment
Share on other sites


7 godzin temu, Aros napisał:

Kombinuj to ściągnę patent

Tu nie ma co kombinować.
Kupujesz podstawkę, przewody, chłodnicę, czujnik, trochę kabla i wskaźnik :P
Chłodnicę trzeba by gdzieś na przód wywalić pod zderzak i tyle.
Jakiś tysiak+ i ogarnięte :P
Potem tylko kilkadziesiąt tyś na turbo i Omega będzie  jeździć jak trzeba :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.