Misiek_v6 Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Witam serdecznie, 1)Czy ktoś kiedyś pokusił się o pomiary temp. oleju podczas jazdy Omegą z 3.0 ? 2)Czy fabryczna "chłodniczka " oleju daje radę? 3) Czy ktoś się orientuje, który producent wkładów filtra oleju dorzuca oprócz dużego oringu, ten mały na "koszyk" filtra? Próbuję usestymatyzować wiedzę przed olejowymi eksperymentami.( Znalazłem na amerykańskim i Rosyjskim forum Omegi zalane 0w30, gdzie opinie bardzo pozytywne nt. oleju). Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 3 godziny temu, Misiek_v6 napisał: Witam serdecznie, 1)Czy ktoś kiedyś pokusił się o pomiary temp. oleju podczas jazdy Omegą z 3.0 ? 2)Czy fabryczna "chłodniczka " oleju daje radę? 3) Czy ktoś się orientuje, który producent wkładów filtra oleju dorzuca oprócz dużego oringu, ten mały na "koszyk" filtra? Próbuję usestymatyzować wiedzę przed olejowymi eksperymentami.( Znalazłem na amerykańskim i Rosyjskim forum Omegi zalane 0w30, gdzie opinie bardzo pozytywne nt. oleju). Pozdrawiam 1 nie ma czujnika temperatury oleju 2 chyba daje skoro tyle lat jeździ 3 raczej wszyscy dają dwa oringi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Możesz sobie kupić podstawkę pod filtr Mocal (chyba tak to się nazywa), tam nie dość, że masz wyjście na dodatkową chłodnicę oleju to jeszcze na czujnik który możesz sobie zamontować gdzieś w kabinie. Sam się nad tym zastanawiałem kiedyś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 8 godzin temu, WOY napisał: Możesz sobie kupić podstawkę pod filtr Mocal (chyba tak to się nazywa), tam nie dość, że masz wyjście na dodatkową chłodnicę oleju to jeszcze na czujnik który możesz sobie zamontować gdzieś w kabinie. Sam się nad tym zastanawiałem kiedyś Kombinuj to ściągnę patent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 7 godzin temu, Aros napisał: Kombinuj to ściągnę patent Tu nie ma co kombinować. Kupujesz podstawkę, przewody, chłodnicę, czujnik, trochę kabla i wskaźnik Chłodnicę trzeba by gdzieś na przód wywalić pod zderzak i tyle. Jakiś tysiak+ i ogarnięte Potem tylko kilkadziesiąt tyś na turbo i Omega będzie jeździć jak trzeba 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.