Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Wyjmowane wyświetlacza


maniack
 Share


Recommended Posts

Witajcie mam pytanie co trzeba zrobić by wyciągnąć wyświetlacz w b fl, bo czasami ładnie działa, a czasami sniezy, ale jak walne z góry to działa normalnie chciałbym go wyciągnąć i zobaczyć czy coś się nie poluzowalo  z wtyczek, z góry dziękuję za pomoc 

Link to comment
Share on other sites


Hmmmm no chyba tak samo jak w "B" 

Trzeba odkręcić ten plastik na kierownicy który osłania manetki. Kierownica w lewo, będzie widoczna taka mała plastikowa zaślepka, pod nią jest śruba. Później kierownica w prawo i to samo :) Od spodu tej osłony też jest śruba. 

Po zdjęciu tego plastiku pokażą się (chyba dwie) śrubki trzymające licznik. 

Następnie trzeba wyjąć środkowy nawiew, chyba tylko lewy środkowy, tam też jest śrubka. Trzeba go podważyć śrubokrętem i wyskoczy. 

I więcej nie pamiętam, niech ktoś dopisze... :P

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Cały środkowy nawiew trzeba odkręcić i jeszcze wyjąć włącznik świateł i nawiew od kierowcy 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Cały środkowy nawiew trzeba odkręcić i jeszcze wyjąć włącznik świateł i nawiew od kierowcy 
Pierwsze slysze,

Plasrik od kolumny kierownicy i nawiew środkowy i tyle wlacznika swiatel i tego plastiku nie ruszasz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


  • 3 weeks later...

Odkrecilem ten plastik z kierownicy i środkowy nawiew i licznik nie chce wyjść, coś go trzyma od strony wyswietlacza?? 

Link to comment
Share on other sites


Ogólnie licznik trzyma się na 2 śrubach. Jedna nad kolumną kierownicy a druga po prawej stronie. Widać ją dopiero po zdjęciu kratek nawiewów.

20181228_224454.thumb.jpg.7bc2dc65aff42bff9783a8cb49e071e7.jpg20181228_224442.thumb.jpg.2d00fe62708528834cabbd31e6d14c24.jpg

Jeśli je odkręciłeś, to powinno wyjść bez problemów. To co niby trzyma lub stawia opór to wyświetlacz CID (posiada dodatkowo radiator, który stawia opór przy wyjmowaniu) . Przy MID nie ma tego problemu, z racji tego że wyświetlacze różnią się szerokością (czytaj: głębokość na jaką wchodzą w zegary). I tu może trochę wadzić. Jednak idzie cały licznik z wyświetlaczem wyciągnąć bez problemu. Pamiętaj aby aku odłączyć, żeby niespodzianek nie było. Ogólnie to od strony wyświetlacza licznik pociągnąć do siebie i w prawo. I jeszcze jak najlepiej kierownice dasz na dół.

Edited by Misiek
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Ok dzięki bardzo, nie chciałem na siłę by czegos nie popsuć, a jeszcze mam pytanie o żarówki jakie są oryginalnie w liczniku?? 

Link to comment
Share on other sites


Tak jak kolega wyżej napisał W3W. 3 sztuki w żółtym mocowaniu. Czwarta w żółtym to jest od ikony wysokiej temperatury cieczy chłodzącej (w lewym górnym rogu na zdjęciu)070ff19450c9675b458ffe8f4a5caf1d.jpg

 

Wymiziane Samsungiem Galaxy S7 biggrin.png

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Jak wyświetlacz Ci wariuje to padła taśma - przerabiałem to już w 2 wyświetlaczach, na razie pomogło w jednym przypadku odgięcie tej taśmy od wyświetlacza (wbrew pozorom próba dociśnięcia przyniosła odwrotny skutek)

Link to comment
Share on other sites


  • 2 months later...
W dniu 4.01.2019 o 18:51, Arklin napisał:

Jak wyświetlacz Ci wariuje to padła taśma - przerabiałem to już w 2 wyświetlaczach, na razie pomogło w jednym przypadku odgięcie tej taśmy od wyświetlacza (wbrew pozorom próba dociśnięcia przyniosła odwrotny skutek)

Spróbuję tak ajk piszesz, ale słyszałem coś na temat zimnych lutow, więc spróbuję go wyciągnąć całkiem, ale mam pytanie czy mogę bez niego jeździć autem?? 

Link to comment
Share on other sites


Mozesz jezdzic ale u mnie np objawialo sie to problemem z klimatronikiem dmuchawa albo tylko grzala albo tylko chlodzila, nie zczytywal temepratury z czujnika chyba, poza tym wszystko git

Wysłane z mojego H8216 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites


  • 3 months later...

Nie będę zakładał nowego tematu,znacie kogoś kto naprawia wyświetlacze w oplu Omega 2,6v6 2001?? Mój raz działa raz nie i pomału mnie wkurza?

Link to comment
Share on other sites


14 minut temu, maniack napisał:

Nie będę zakładał nowego tematu,znacie kogoś kto naprawia wyświetlacze w oplu Omega 2,6v6 2001?? Mój raz działa raz nie i pomału mnie wkurza?

W Wawce w Ząbkach ogarniają takie tematy  http://www.auto-met.net/naprawa-licznikow/

http://www.auto-met.net/naprawa-wyswietlacza-opel/

 

AUTO-MET
Lipowa 3
05-091 Ząbki
Warszawa
Tel.kom. +48 604-333-604

woj. mazowieckie

mail:

604333604@wp.pl

Link to comment
Share on other sites


  • 4 months later...

Odkopie temat. Posiada ktoś może schemat instalacji elektrycznej dochodzącej do mida starego typu na dwie wtyczki? Chodzi mi o rozpiskę tego który pin za co odpowiada i gdzie dalej idą te wiązki.

Ogólnie problem jest tego typu, że przy ujemnych temperaturach, albo jak jest blisko zera, MID potrafi mi się świecić całą noc, od tak sobie. Zapłon wylaczony, auto zamknięte a on sobie się świeci i pobiera prąd.. No i nie mam pomysłu dlaczego. Dzieje się to tylko wtedy gdy jest zimno jak już napisałem. W tamtym roku zapalał się na kilkanaście sekund, gasł, znowu się zapalał. W tym jest jakby gorzej bo świeci się przez cały czas. Wsiądę, odpalę na chwilę auto, zgasze -na jakieś pół godziny jest spokój a później znów się zapala.. 

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.