maniack Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 Witajcie mam pytanie co trzeba zrobić by wyciągnąć wyświetlacz w b fl, bo czasami ładnie działa, a czasami sniezy, ale jak walne z góry to działa normalnie chciałbym go wyciągnąć i zobaczyć czy coś się nie poluzowalo z wtyczek, z góry dziękuję za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz89 Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 Hmmmm no chyba tak samo jak w "B" Trzeba odkręcić ten plastik na kierownicy który osłania manetki. Kierownica w lewo, będzie widoczna taka mała plastikowa zaślepka, pod nią jest śruba. Później kierownica w prawo i to samo Od spodu tej osłony też jest śruba. Po zdjęciu tego plastiku pokażą się (chyba dwie) śrubki trzymające licznik. Następnie trzeba wyjąć środkowy nawiew, chyba tylko lewy środkowy, tam też jest śrubka. Trzeba go podważyć śrubokrętem i wyskoczy. I więcej nie pamiętam, niech ktoś dopisze... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 Cały środkowy nawiew trzeba odkręcić i jeszcze wyjąć włącznik świateł i nawiew od kierowcy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 Cały środkowy nawiew trzeba odkręcić i jeszcze wyjąć włącznik świateł i nawiew od kierowcy Pierwsze slysze,Plasrik od kolumny kierownicy i nawiew środkowy i tyle wlacznika swiatel i tego plastiku nie ruszasz 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted December 8, 2018 Author Share Posted December 8, 2018 Ok dzięki bardzo w poniedziałek podejdę do tematu ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted December 28, 2018 Author Share Posted December 28, 2018 Odkrecilem ten plastik z kierownicy i środkowy nawiew i licznik nie chce wyjść, coś go trzyma od strony wyswietlacza?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted December 28, 2018 Share Posted December 28, 2018 (edited) Ogólnie licznik trzyma się na 2 śrubach. Jedna nad kolumną kierownicy a druga po prawej stronie. Widać ją dopiero po zdjęciu kratek nawiewów. Jeśli je odkręciłeś, to powinno wyjść bez problemów. To co niby trzyma lub stawia opór to wyświetlacz CID (posiada dodatkowo radiator, który stawia opór przy wyjmowaniu) . Przy MID nie ma tego problemu, z racji tego że wyświetlacze różnią się szerokością (czytaj: głębokość na jaką wchodzą w zegary). I tu może trochę wadzić. Jednak idzie cały licznik z wyświetlaczem wyciągnąć bez problemu. Pamiętaj aby aku odłączyć, żeby niespodzianek nie było. Ogólnie to od strony wyświetlacza licznik pociągnąć do siebie i w prawo. I jeszcze jak najlepiej kierownice dasz na dół. Edited December 28, 2018 by Misiek 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted December 29, 2018 Author Share Posted December 29, 2018 Ok dzięki bardzo, nie chciałem na siłę by czegos nie popsuć, a jeszcze mam pytanie o żarówki jakie są oryginalnie w liczniku?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted December 29, 2018 Share Posted December 29, 2018 W3W albo W2W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted December 29, 2018 Share Posted December 29, 2018 Tak jak kolega wyżej napisał W3W. 3 sztuki w żółtym mocowaniu. Czwarta w żółtym to jest od ikony wysokiej temperatury cieczy chłodzącej (w lewym górnym rogu na zdjęciu) Wymiziane Samsungiem Galaxy S7 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted December 29, 2018 Author Share Posted December 29, 2018 Dziękuję Wam bardzo ?? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arklin Posted January 4, 2019 Share Posted January 4, 2019 Jak wyświetlacz Ci wariuje to padła taśma - przerabiałem to już w 2 wyświetlaczach, na razie pomogło w jednym przypadku odgięcie tej taśmy od wyświetlacza (wbrew pozorom próba dociśnięcia przyniosła odwrotny skutek) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted April 1, 2019 Author Share Posted April 1, 2019 W dniu 4.01.2019 o 18:51, Arklin napisał: Jak wyświetlacz Ci wariuje to padła taśma - przerabiałem to już w 2 wyświetlaczach, na razie pomogło w jednym przypadku odgięcie tej taśmy od wyświetlacza (wbrew pozorom próba dociśnięcia przyniosła odwrotny skutek) Spróbuję tak ajk piszesz, ale słyszałem coś na temat zimnych lutow, więc spróbuję go wyciągnąć całkiem, ale mam pytanie czy mogę bez niego jeździć autem?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted April 1, 2019 Share Posted April 1, 2019 Mozesz jezdzic ale u mnie np objawialo sie to problemem z klimatronikiem dmuchawa albo tylko grzala albo tylko chlodzila, nie zczytywal temepratury z czujnika chyba, poza tym wszystko gitWysłane z mojego H8216 przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted July 23, 2019 Author Share Posted July 23, 2019 Nie będę zakładał nowego tematu,znacie kogoś kto naprawia wyświetlacze w oplu Omega 2,6v6 2001?? Mój raz działa raz nie i pomału mnie wkurza? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukary Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 14 minut temu, maniack napisał: Nie będę zakładał nowego tematu,znacie kogoś kto naprawia wyświetlacze w oplu Omega 2,6v6 2001?? Mój raz działa raz nie i pomału mnie wkurza? W Wawce w Ząbkach ogarniają takie tematy http://www.auto-met.net/naprawa-licznikow/ http://www.auto-met.net/naprawa-wyswietlacza-opel/ AUTO-MET Lipowa 3 05-091 Ząbki Warszawa Tel.kom. +48 604-333-604 woj. mazowieckie mail: 604333604@wp.pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted July 23, 2019 Author Share Posted July 23, 2019 Super dziękuję Ci bardzo ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmx Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 Odkopie temat. Posiada ktoś może schemat instalacji elektrycznej dochodzącej do mida starego typu na dwie wtyczki? Chodzi mi o rozpiskę tego który pin za co odpowiada i gdzie dalej idą te wiązki. Ogólnie problem jest tego typu, że przy ujemnych temperaturach, albo jak jest blisko zera, MID potrafi mi się świecić całą noc, od tak sobie. Zapłon wylaczony, auto zamknięte a on sobie się świeci i pobiera prąd.. No i nie mam pomysłu dlaczego. Dzieje się to tylko wtedy gdy jest zimno jak już napisałem. W tamtym roku zapalał się na kilkanaście sekund, gasł, znowu się zapalał. W tym jest jakby gorzej bo świeci się przez cały czas. Wsiądę, odpalę na chwilę auto, zgasze -na jakieś pół godziny jest spokój a później znów się zapala.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert514 Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 Wyświetlacz w Oplu.pdf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.