witkacy Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 (edited) Witam Od paru dni w mojej 2.5 v6 lpg mam następujący objaw. Silnik chodzi rowniotko ,ale czasem obroty potrafią spaść nagle z 650 na 400-350 na dosłownie sek. Nie ma różnicy jaka temperatura na zew i silnika. Bywa że czasem stojąc na skrzyżowaniu gaśnie. Odpala normalnie. Myślałem ze może to krokowy silniczek. Zmieniłem na inny 100% sprawny bez zmian. Czasem jest cały dzień bez przygody a czasem co skrzyżowanie spadanie z obrotów. Błedów brak. Czujnik położenia wału korbowego ? Przewody WN ? Jakieś podpowiedzi ? Pozdr Edited December 12, 2018 by witkacy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelP Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 Kolego mialem cos podobnego, tez mi na skrzyzowaniu zgasl malo co bym swiezo kupionej omegi sobie nieskasował, u mnie krokowy byl przyczyna ,na benzynie to samo masz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
witkacy Posted December 13, 2018 Author Share Posted December 13, 2018 Tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 to sie dzieje tylko na ciepłym silniku ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Wujo 11 godzin temu, witkacy napisał: Nie ma różnicy jaka temperatura na zew i silnika Odepnij przepływomierz i pojeździj dzień dwa. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Pardon nie doczytałem ja bym jeszcze opornosc CPW zmierzył 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOY Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Godzinę temu, Aros napisał: Odepnij przepływomierz i pojeździj dzień dwa Też bym stawiał na przepływkę ale z doświadczenia mojego przynajmniej jak padła to od razu wywalało błąd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
witkacy Posted December 13, 2018 Author Share Posted December 13, 2018 tak dzis zrobie i zobaczymy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
witkacy Posted December 27, 2018 Author Share Posted December 27, 2018 Zatem auto jezdzi normalnie. Kabel od czujnika wału korb oparty był o cewkę zapł. Przewód zapłonowy iskrzył. Przesunałem kabel od czujnika i przew. zapłon wymieniłem auto jezdzi normalnie. Temat do zamkniecia dzieki za podpowiedzi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.