maniack Posted December 27, 2018 Share Posted December 27, 2018 witajcie przeszukałem forum i znalezlem tylko zmiane z krótkiego na dlugi,a na odwrot już nie,chcialbym się dowiedzieć co potrzeba do zmiany z długiego na kt=rotki i co trzeba zmienić,prosze o pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvf Posted December 27, 2018 Share Posted December 27, 2018 Na upartego ??? sam kolektor ewentualnie z przepustnicą ale da się przerobić że podchodzi od dlugiego. I dwie te rury które idą od przepustnicy do multiramu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted December 27, 2018 Author Share Posted December 27, 2018 Ok dzięki bardzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted December 27, 2018 Author Share Posted December 27, 2018 9 minut temu, maniack napisał: Ok dzięki bardzo A jakbym chciał zrobić porządnie to co powinienem dokupić?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted December 28, 2018 Share Posted December 28, 2018 Pod warunkiem że masz 3.0 bo jeśli nie to nie wlozysz krótkiego dolotu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZAJBUS_SzeF Posted December 28, 2018 Share Posted December 28, 2018 Było to nie tak dawno poruszane na forum. Przepustnice z długiego kolektora nie pasują do krótkiego - mocowanie linek jest tam u dołu i dobija o pokrywy zaworów, podstawa EGR jest inna (tak myślę bo inna jest zaślepka potrzebna) i uchwyt linki gazu i tempomatu przy krótkim dolocie jest inny. Ja mam już wszystko do włożenia krótkiego dolotu oprócz czasu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted December 28, 2018 Author Share Posted December 28, 2018 4 godziny temu, Ricardo napisał: Pod warunkiem że masz 3.0 bo jeśli nie to nie wlozysz krótkiego dolotu Dzięki, mam 2,6 czyli temat odpuszczam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted December 28, 2018 Share Posted December 28, 2018 5 godzin temu, maniack napisał: Dzięki, mam 2,6 czyli temat odpuszczam To nic niestety nie zrobisz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted January 2, 2019 Author Share Posted January 2, 2019 https://m.olx.pl/oferta/czesci-opel-omega-3-0-v6-mv6-CID5-IDxkHVy.html Co myślicie o czyms takim do 2,6 v6?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 2 minuty temu, maniack napisał: https://m.olx.pl/oferta/czesci-opel-omega-3-0-v6-mv6-CID5-IDxkHVy.html Co myślicie o czyms takim do 2,6 v6?? Na moje pod długi dolot to bez sensu. Do tego w 2.6 nie masz krokowca więc musiałbyś zaspawać jedną rurę z boku co zapewne nie doda uroku komorze 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniack Posted January 2, 2019 Author Share Posted January 2, 2019 Ok dzięki bardzo, odpuszczam temat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.