Popular Post Dolot Posted January 4, 2019 Popular Post Share Posted January 4, 2019 Witam, długo się zbierałem żeby wpaść na to forum, ale w końcu nadszedł czas i czas pokazać moją Omege Jeżdżę już nią od ponad roku i mega mi się podoba i jaram się nią kupiłem ją od handlarza, który ściąga auta ze Szwajcarii i można powiedzieć że prosto z lawety ją zabrałem Omega w sedanie, 2000 rok i żwawe 3.0 pod maską, oczywiście z LPG jest to pierwszy mój samochód, który już coś ma porobione i mam zajawke na kontynuacje tego. Tak wyglądała parę dni po zakupie Siedziała na sprężynach Weiteca -35mm, ale tył został wymieniony na Eibachy -30mm bo dla mnie było za nisko i komfortu... ZERO! Jest to moje daily więc muszę mieć kompromis między wygodą, a wyglądem. Przód został na starych sprężynach, bo idealnie siedzi i bałem się, że po wymianie pójdzie w góre Po tym zabiegu wygląda tak: Wiem wiem, dystans wleci na przyszły sezon z boku lepiej wygląda Pierwszą rzeczą, którą w niej zrobiłem z wyglądu na którą tak długo chorowałem było przyciemnienie szyb i tylnych lamp oraz podrasowanie jej troche wydechu żeby się bardziej darła Powoli zaczyna wyglądać na taką ciemną suke!! No i bym zapomniał. Musiał wlecieć oczywiście czarny grill ala Irmi Uzbierało się trochę zdjęć, wspomnień i dużoooo nerwów przez ten czas co ją mam, ale chcę ją jeszcze porobić bo mi mało w dalszych postach jeśli będzie ktoś zainteresowany moge powrzucać i opisać co się z nią działo, czyli awarie, "modzenie" wnętrza, no i walka z rudą szmatą. Mam parę pomysłów i planów na przyszły sezon i jestem ciekaw czy to wypali Fajnie mieć dziewczynę, która umie porobić fajne zdjęcia Do zobaczenia w przyszłych postach 12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted January 4, 2019 Share Posted January 4, 2019 Springi eibacha z tylu to porazka przechodzilem temat i gdybys nie mial butli bardzo bys sie zawiodl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...