Misiek Posted January 6, 2019 Share Posted January 6, 2019 Jak w tytule. Co zrobić, by zamontować takie felgi w omedze? Wiem, banalne pytanie, proszę o wyrozumiałość Czy ma ktoś zamontowane u siebie z takim rozstawem i jak rozwiązał sprawę z otworem centrującym felg? Felgi 5x112 otwór centrujący 66,1. Słyszałem o adapterach z 5x110 na 5x112, ale nie wiem jak wtedy z otworem centrującym. Myślałem o pierścieniach 65,1 na 66,1 (na alledrogo są z plastyku). Jednak z wkręceniem śrub byłby chyba problem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted January 6, 2019 Share Posted January 6, 2019 Ja mam felgi 5x112 na srubach plywajacych i powuem ci tak, co seria to seria troche kombinacji i problemów mialem 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boscorelli Posted January 6, 2019 Share Posted January 6, 2019 Jak w tytule. Co zrobić, by zamontować takie felgi w omedze? Wiem, banalne pytanie, proszę o wyrozumiałość Czy ma ktoś zamontowane u siebie z takim rozstawem i jak rozwiązał sprawę z otworem centrującym felg? Felgi 5x112 otwór centrujący 66,1. Słyszałem o adapterach z 5x110 na 5x112, ale nie wiem jak wtedy z otworem centrującym. Myślałem o pierścieniach 65,1 na 66,1 (na alledrogo są z plastyku). Jednak z wkręceniem śrub byłby chyba problem? Masz dwie możliwości:1. Śruby pływające + pierścień centrujacy, pierścień koniecznie aluminiowy2. Dystans zmieniający rozstaw z kołnierzem centrujacym zrobionym pod felgę, pamietaj tylko że taki dystans to co najmniej 25mm szerokości więc trzeba sobie przeliczyć aby felga nie wystawała poza auto 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted January 6, 2019 Author Share Posted January 6, 2019 A tak w ogóle, co sądzicie o śrubach pływających ? Czy jakoś trzeba je ustawiać podczas wkręcania? Jak z wytrzymałością w porównaniu do standardu ?Wymiziane Samsungiem Galaxy S7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grabarz Posted January 6, 2019 Share Posted January 6, 2019 Przerabialem 4 komplety na kazdych inaczej po prostu trzeba trafic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryk2828 Posted January 6, 2019 Share Posted January 6, 2019 7 godzin temu, Boscorelli napisał: Masz dwie możliwości: 1. Śruby pływające + pierścień centrujacy, pierścień koniecznie aluminiowy 2. Dystans zmieniający rozstaw z kołnierzem centrujacym zrobionym pod felgę, pamietaj tylko że taki dystans to co najmniej 25mm szerokości więc trzeba sobie przeliczyć aby felga nie wystawała poza auto Nie prawda, dystans zmieniający rozstaw można już miec od 18mm, co do śrubek a dystansów wolę jednak dystanse zmieniające rozstaw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boscorelli Posted January 6, 2019 Share Posted January 6, 2019 Godzinę temu, patryk2828 napisał: Nie prawda, dystans zmieniający rozstaw można już miec od 18mm, co do śrubek a dystansów wolę jednak dystanse zmieniające rozstaw Oczywiście, że można tylko czy to jest bezpieczne? Mi żadna firma z alledrogo czy olx nie chciała zrobić dystansu 5x110-->5x112 z metalowymi gwintowanymi tulejkami poniżej 25mm, a wkręcać śrubę trzymającą koło w amelinium nie chciałem, bo nie czuł bym się pewnie z takimi kołami. 6 godzin temu, Misiek napisał: A tak w ogóle, co sądzicie o śrubach pływających ? Czy jakoś trzeba je ustawiać podczas wkręcania? Jak z wytrzymałością w porównaniu do standardu ? Wymiziane Samsungiem Galaxy S7 przerobiłem kilka zestawów(każdy od innego producenta) śrub pływających i na żadnych nie było pożądanego efektu, koła biły pomimo wielokrotnego wyważania itd. do tego bardzo łatwo zerwać gwint w takiej śrubie (wszystkie były 10.9) i potrafiły się odkręcać. Na tylnych kołach nadal jeżdżę na pływających z aluminiowymi pierścieniami, wymusza to et felgi, natomiast na przód założyłem dystans zmieniający rozstaw z dobranym pod felgę kołnierzem i w końcu przejeździłem sezon letni bez nerwów. Także jeśli miałbym doradzać to tylko dystans, ja długo kombinowałem zanim doszedłem do tego jedynego słusznego rozwiązania 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryk2828 Posted January 6, 2019 Share Posted January 6, 2019 5 godzin temu, Boscorelli napisał: Oczywiście, że można tylko czy to jest bezpieczne? Mi żadna firma z alledrogo czy olx nie chciała zrobić dystansu 5x110-->5x112 z metalowymi gwintowanymi tulejkami poniżej 25mm, a wkręcać śrubę trzymającą koło w amelinium nie chciałem, bo nie czuł bym się pewnie z takimi kołami. przerobiłem kilka zestawów(każdy od innego producenta) śrub pływających i na żadnych nie było pożądanego efektu, koła biły pomimo wielokrotnego wyważania itd. do tego bardzo łatwo zerwać gwint w takiej śrubie (wszystkie były 10.9) i potrafiły się odkręcać. Na tylnych kołach nadal jeżdżę na pływających z aluminiowymi pierścieniami, wymusza to et felgi, natomiast na przód założyłem dystans zmieniający rozstaw z dobranym pod felgę kołnierzem i w końcu przejeździłem sezon letni bez nerwów. Także jeśli miałbym doradzać to tylko dystans, ja długo kombinowałem zanim doszedłem do tego jedynego słusznego rozwiązania Dystom, RRCustoms by ogarnęli 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.