Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Kody błędów 38,19, P0713


PawelP
 Share


Recommended Posts

P0713- Transmission fluid temperature (TFT) sensor - high input

19- Circuit current above threshold

38- Signal frequency incorrect

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Odnośnie błędu 38 - Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji

- sprawdź wiązkę sondy zaczynając od kompa. Z tego co kojarzę to chyba lutowałeś wiązkę, bo miałeś przerwę w obwodzie. Popraw mnie jeśli się mylę.

Odnośnie błędu 19- Nieprawidłowy sygnał obr/min

- może to pomoże: http://forum.omegaklub.eu/topic/32852-blad-19-nieprawidlowy-sygnal-obrmin/

Odnośnie błędu P0713 - ASB Czujnik temperatury płynu - wysokie wejście

- czujnik wadliwy, spróbuj podmienić sterownik ASB

 

Link to comment
Share on other sites


Dzięki za informację,  podmienic sterownik skrzyni ten w tunelu w aucie?  Czy ten w skrzyni co siedzi tam czujnik?, tak Michu kiedyś lutowalem  kabel od wiązki do komputera muszę tam zajrzeć jeszcze raz , z tym lodem błędu czujnik wału  korbowego zastanawia mnie czy jak mam czujnik firmy Siemens  to czy się coś niegryzie ze  sternikiem Bosch Motronic? Lub czujnik uszkodzony bym musiał zmierzyć oporność 

Link to comment
Share on other sites


6 godzin temu, PawelP napisał:

Dzięki za informację,  podmienic sterownik skrzyni ten w tunelu w aucie?  Czy ten w skrzyni co siedzi tam czujnik?, tak Michu kiedyś lutowalem  kabel od wiązki do komputera muszę tam zajrzeć jeszcze raz , z tym lodem błędu czujnik wału  korbowego zastanawia mnie czy jak mam czujnik firmy Siemens  to czy się coś niegryzie ze  sternikiem Bosch Motronic? Lub czujnik uszkodzony bym musiał zmierzyć oporność 

Sterownik asb jest chyba pod schowkiem u kierowcy jak się nie mylę. Jeśli masz Bosch Motronic to najlepiej by było mieć czujniki Boscha. Ja mam ECU Siemens Simtec 71. Czujniki też mam Siemens'a bądź VDO. Jeden .uj, ważne żeby były ori. Spróbuj podmienić od kogoś czujnik, jak masz taką możliwość. Co do sondy lambda - z tego co kojarzę to przewodów od niej się nie lutuje, bo spada oporność i może przekłamywać. Ale to  trzeba sprawdzić w internetach ;)  

Link to comment
Share on other sites


No sterownik od ASB jest gdzieś w tunelu chyba jak pamiętam,  lutowalem ale to kabel od wtyczki od ECU,  sonda jest nowa zalozona Boscha ,  też gdzieś to czytałem że moga być problemy jeśli się lutuje,  to bym musiał całą po długości aż do ECU wymienić na nowa,  Czujnik wału mam VDO,  w sobotę będę działać z tymi tematami ,dzięki za rady

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.