Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Rzezba z wydechem


FatBoy82
 Share


Recommended Posts

Rozpocząłem zapasy z sondami lambda, po pomiarach, na pewno druga sonda pod pasażerem (czyli B1S2? ) nie ma grzałki. Jednak moją uwagę przykuło coś jeszcze, niby samochód z Niemiec, a wygląda jakby Nasi tu byli.

 

IMG_20190214_114249.thumb.jpg.044eb04159b8f434ba4d83506f8c1bf6.jpg

IMG_20190214_114511.thumb.jpg.01a1a021b5ee691ed53842b66aacb358.jpg

 

Jak widać fabryczne gniazda na sondy sa zaklajstrowane, a za katem wywiercili dziure i wspawali swoje gniazdo dość topornie. Tutaj moja zagwostka:

- czy ktos wziął katy od innego silnika i dostosował do 3.2 by były sondy za katem? Jeżeli z innego, to czy powinienem martwić się, że katy są nieodpowiednie do tego silnika?
- czy może fabrycznie są gniazda przed i za, ale te za ukręcili podczas wymiany sond i musieli spawać nowe?

Link to comment
Share on other sites


26 minut temu, FatBoy82 napisał:

Rozpocząłem zapasy z sondami lambda, po pomiarach, na pewno druga sonda pod pasażerem (czyli B1S2? ) nie ma grzałki. Jednak moją uwagę przykuło coś jeszcze, niby samochód z Niemiec, a wygląda jakby Nasi tu byli.

 

IMG_20190214_114249.thumb.jpg.044eb04159b8f434ba4d83506f8c1bf6.jpg

IMG_20190214_114511.thumb.jpg.01a1a021b5ee691ed53842b66aacb358.jpg

 

Jak widać fabryczne gniazda na sondy sa zaklajstrowane, a za katem wywiercili dziure i wspawali swoje gniazdo dość topornie. Tutaj moja zagwostka:

- czy ktos wziął katy od innego silnika i dostosował do 3.2 by były sondy za katem? Jeżeli z innego, to czy powinienem martwić się, że katy są nieodpowiednie do tego silnika?
- czy może fabrycznie są gniazda przed i za, ale te za ukręcili podczas wymiany sond i musieli spawać nowe?

Jak katy kątowe padną to się przenosi sodę za drugie latalizatory i sprawia to że konta kontrolna ma dobre odczyty i nie wali błędem. Dosć powszechnie stosowane rozwiązanie. Nowe gniazda trza sobie dospawać - nie ma ich fabrycznie.

A co do januszy mechaniki. Ja mam auto z japonii a jak zobaczyłem naprawioną wiązkę lusterek to już wiem że cytryn z gumialkeim są międzynarodowi....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites


Czyli to małe gówienko, kolanko, to to jest pierwszy katalizator :huh:

Jak sie kupuje nowy to oba się dostaje razem z rura i sprawnymi gniazdami na sondy?

kurde nigdy bym nie wpadl, ze to coś to może być katalizator....

Link to comment
Share on other sites


4 godziny temu, FatBoy82 napisał:

Czyli to małe gówienko, kolanko, to to jest pierwszy katalizator :huh:

Jak sie kupuje nowy to oba się dostaje razem z rura i sprawnymi gniazdami na sondy?

kurde nigdy bym nie wpadl, ze to coś to może być katalizator....

Ja robiłem nie dawno wydech na nowych sondach i katach swoim 3.2 Zerknij w mój temat.

Link to comment
Share on other sites


hmmm, ale tam widze, ze nie masz kata kątowego, tylko drugi i kat i za nim dopiero sondę. No i gniazdo sondy masz ładnie zrobione. Niestety nie znalazłem opisu co i jak robiłeś, czego użyłeś, a cofnalem sie kilka stron.

Link to comment
Share on other sites


Koledzy .podepnę się z pytaniem 

Macie jakiś pomysł na osłone katalizatorów? u mnie te blachy-osłony  zgniły i spadły

Pierwsze i drugie katy owinąłem bandażem termicznym i jakoś to funkcjonuje ale słabo to widzę

zbiera się tam woda po zatrzymaniu auta kłęby pary,z czasem opaski rdzewieją i pękają.

Skit, widzę że też jezdzisz bez osłon, przynajmniej na tych drugich.

Próbowałem te osłony gdzieś dorobic ale żaden majster nie chce się wto bawić 

one mają specyficzny kształt a nie wyobrażam sobie jazdy bez osłon 

przynajmniej na pierwszych katach, duża temperatura blisko przewody od oleju.

Może ma ktoś na sprzedaż te osłony 

lub ma namiary na fachowca który by je dorobił?

 

Link to comment
Share on other sites


  • 5 months later...

To i ja się podepne pod temat, chodzi mi oto obnizylem samochód na samych sprężynach i teraz każda prawie nie równość na drodze tre wydechem, może macie jakieś pomysły co zrobić by było lepiej?? Z góry dziękuję za wszystkie rady

Link to comment
Share on other sites


Dac stare sprezyny :D Moze za mocno obnizyles albo gum brakuje i wydech ledwo wisi?

Link to comment
Share on other sites


Stare sprężyny, nie wchodzą w gre? mam eibachy - 3cm, gumy na tłumika h sprawdzał fachowiec prawdziwy i jest ok, coś muszę wymyślić 

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.